Mikkelræv 33 Skrevet 23. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/317002 Besøgte denne søde kvinde idag. Vil skyde på 1.80 og sidst i 20erne måske start 30erne. Pæn hud og pænt ansigt. Men det er ikke hende på billederne, og da hun tog sin bh af, så blev de overraskende lange. Nok de længste vafler jeg har set i min karriere. Hendes mundarbejde kan jeg desværre heller ikke rose. Men hun brokkede sig ikke over at blive kneppet hårdt, i flere stillinger. Dog syns jeg det var lidt klamt at hun brugte spyt og sin hånd til at fugte hullet med imellem stillingerne, istedet for glidecreme hvis det endelig skal være. Blev tilbudt bad efterfølgende, selv om jeg kun betalte 500kr. Sød og positiv kvinde, men jeg kommer ikke igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 23. Oktober, 2021 Der er vi jo så forskellige... Synes lidt spyt til at fugte revnen med er langt bedre end glidecreme. (For meget) glidecreme har tendens til at få det til at føles som om man bare hugger pikken ud i det tomme ingenting. Specielt hvis man knalder i længere tid. Men hvis hun er meget snæver og/eller meget tør er det måske nødvendigt med lidt creme. Men glæd dig over du fik lov til at knalde igennem. Det synes jeg sker alt for tit at de brokker sig over... Ahhhh 500 kr er jo også ret billigt sluppet. Hvor lang til var det for? 15 min? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 23. Oktober, 2021 Ja du har ret i at det sagtens kan blive for meget. Luftguitar kan man sgu spille der hjemme Det gør jeg skam også. Den ros skal hun da have Men ja 15-20 min blir det altid for mit vedkommende, vil hellere se flere piger om ugen, end at fyre tusser af på et enkelt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 24. Oktober, 2021 Mikkelræv skrev, for 12 timer siden: Ja du har ret i at det sagtens kan blive for meget. Luftguitar kan man sgu spille der hjemme Det gør jeg skam også. Den ros skal hun da have Men ja 15-20 min blir det altid for mit vedkommende, vil hellere se flere piger om ugen, end at fyre tusser af på et enkelt besøg Har hun lange og tunge patter???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 24. Oktober, 2021 Mikkelræv skrev, for 21 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/317002 Besøgte denne søde kvinde idag. Vil skyde på 1.80 og sidst i 20erne måske start 30erne. Pæn hud og pænt ansigt. Men det er ikke hende på billederne, og da hun tog sin bh af, så blev de overraskende lange. Nok de længste vafler jeg har set i min karriere. Hendes mundarbejde kan jeg desværre heller ikke rose. Men hun brokkede sig ikke over at blive kneppet hårdt, i flere stillinger. Dog syns jeg det var lidt klamt at hun brugte spyt og sin hånd til at fugte hullet med imellem stillingerne, istedet for glidecreme hvis det endelig skal være. Blev tilbudt bad efterfølgende, selv om jeg kun betalte 500kr. Sød og positiv kvinde, men jeg kommer ikke igen Hvad med bagdel....har hun noget til gården, nu hvor det ikke er hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 24. Oktober, 2021 Ståpik skrev, for 2 timer siden: Har hun lange og tunge patter???? Mest lange og flade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 24. Oktober, 2021 Big3lover skrev, for 28 minutter siden: Hvad med bagdel....har hun noget til gården, nu hvor det ikke er hende på billederne? Nej, slet ikke som man kan forvente af en mørk pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg