Hop til indhold
Guest Trine49

Er det forkert at opfordre sin gæst til en anmeldelse?

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Men man skal heller ikke lægge for meget i anmeldelsers betydning. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en anmeldelse som kan verificere, at du er den du udgiver dig for. Det gør selvfølgelig en forskel. Mht økonomi gør det ikke den store forskel med anmeldelser (efter min erfaring), men det ændrer på typen af gæster, som måske bliver mere afstemt efter en selv - og det er rigtig dejligt, for det giver bare bedre oplevelser for alle involverede parter. 

Der er min erfaring stik modsat faktisk.. Jeg kan fornemme en klar stigning i henvendelser og besøg når jeg har fået en ny anmeldelse.. Og mange flere "jeg har jo læst så meget om dig" gæster.. Da vi stadig måtte lave selfietråde havde jeg den bedste december måned EVER alle pga min selfietråd.. 90% af mine gæster nævnte den.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde arbejdet et år før jeg fik min første anmeldelse.. Jeg tror bare du skal væbne dig med tålmodighed så skal den første nok komme på et tidspunkt.. Nu ved jeg ikke hvor længe du har været aktiv i branchen..

Jeg ville personligt ikke bryde mig om at spørge mine gæster om en anmeldelse men det jo op til den enkle.. Det ganske enkelt for jeg selv hader dem der "hvad syntes du om oplevelsen" spørgsmål.. 

Hej Jennifer.. har været i faget i ca 1 1/2 år, og ikke tænkt over dette før. Men indrømmer også at jeg først lærte EG at kende for ca 2 mdr siden.

Men EG er vel på sin vis en form for Trustpilot i denne branche, og tænker vi piger som er seriøse og gerne vil yde vores bedste for vores gæster, og evt nye gæster kan læse lidt om hvad vi kan og om vi lever op til dette, er det vel en mulighed at åbne op for dette inden gæsten går igen. Men har pt ikke spurgt da det også føles grænseoverskridende. 

Derfor jeg nu spørger i dette forum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Der er min erfaring stik modsat faktisk.. Jeg kan fornemme en klar stigning i henvendelser og besøg når jeg har fået en ny anmeldelse.. Og mange flere "jeg har jo læst så meget om dig" gæster.. Da vi stadig måtte lave selfietråde havde jeg den bedste december måned EVER alle pga min selfietråd.. 90% af mine gæster nævnte den.. 

Jeg tror måske også, at du og jeg af gode grunde har meget forskellige oplevelser. Det er helt rigtigt, at der kommer flere henvendelser som nævner anmeldelserne, men for mig gør det ikke rigtigt en forskel, fordi jeg er på så lidt, at jeg ikke har tid til henvendelserne alligevel. Når mine stamgæster har været forbi, har jeg som regel kun tid til 1-2 nye besøg pr weekendvagt. Derfor min kommentar til, at det ikke gør nogen forskel på økonomien, men derimod gør noget for kvaliteten af henvendelser. 

Jeg ved nu ikke rigtigt om jeg synes, at jeg selv oplever en kæmpe forskel i mængden af henvendelser efter en anmeldelse  (men har ærlig talt aldrig talt efter). Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville mærke samme effekt som dig, hvis det var min hovedbeskæftigelse. Jeg havde bare endnu ikke fået nogen anmeldelser, dengang jeg selv levede af det, så jeg kan ikke rigtigt sammenligne med det. 

Giver det mening, hvad jeg prøver at sige? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Godt spørgsmål.

jeg vil blive glad, hvis jeg blev opfordret til at give en anmeldelse. Jeg kunne ikke finde på at lave en, uden at have fået lov af pigen, og det ved jeg godt der er nogen som bliver harm over, men det er min måde at vise respekt på.

som tidligere skrevet, så er der altid en risiko for at tråden kan stikke fuldstændig af, har selv oplevet at få ødelagt en tråd, da der var nogle som på ingen måde kunne forstå min gode oplevelse, da de ikke selv havde oplevet det, eller var blevet afvist.  Man kan også få en dårlig anmeldelse hvis der er en som ikke lige har “kemi” med dig, samt hvis flere gode anmeldelser går at nogen sætter forventningerne for højt.

En ting jeg har set gentagende gange, er at hvis pigen prøver at forsvare sig i en negativ tråd, så sker det ofte at hun bliver flået af en flok bidske ulve. Det modsatte er også set en gang, hvor et medlem kom med meget hård kritik, men han blev flået, og hængt til tørre og så var bøtten vendt, han skulle/prøvede at forsvare sig over for mange meget positive kunder som virkelig var efter ham, det var lidt rart at se at det kan gå begge veje.

jeg ville , hvis jeg var GP:-o, måske diskret bringe EG på bane når man har lidt pillowtalk efter anstrengelserne, og så se om kunden ikke selv kommer på det, det kunne du jo når du alligevel spørger om hvor kunden har set din annonce.

Godt tænkt Grydeske. Enig i alt her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Et eller andet sted har jeg lyst til at sige "Go for it!" En anmeldelse på opfordring er jo på ingen måde det samme som en falsk anmeldelse, og med vores begrænsede muligheder for selvpromovering, burde det her være det mindste, vi kunne gøre for os selv. Ligesom det er helt normalt for restauranter og alle mulige andre at opfordre til en anmeldelse.  

Mht. At anmeldelserne nok bliver skæve til den positive side, da man nok kun vil bede glade gæster om at anmelde: Hvad så? Det er alligevel som oftest de rigtig gode og de rigtig dårlige oplevelser, som bliver anmeldt, og hvis nogen er totalt uenige og har haft en anden oplevelse, kan de jo svare på tråden eller lave deres egen anmeldelse. 

Men man skal heller ikke lægge for meget i anmeldelsers betydning. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en anmeldelse som kan verificere, at du er den du udgiver dig for. Det gør selvfølgelig en forskel. Mht økonomi gør det ikke den store forskel med anmeldelser (efter min erfaring), men det ændrer på typen af gæster, som måske bliver mere afstemt efter en selv - og det er rigtig dejligt, for det giver bare bedre oplevelser for alle involverede parter. 

Mens jeg siger "go for it", må jeg alligevel indrømme, at jeg ikke selv har bedt, eller kunne finde på at bede folk om at anmelde mig. Jeg havde også været aktiv i flere år, før jeg fik første anmeldelse. Det er mest fordi jeg ikke vil besvære eller lægge pres på mine gæster, men et eller andet sted synes jeg, at det er fjollet, at jeg ikke vil gøre det. For der er jo ikke noget uærligt i en opfordring til en ærlig anmeldelse af en oplevelse. 

Hvis du gør det, vil jeg sige som allerede nævnt fra andre: Sig til dine gæster, at de ikke behøver at skjule, at du har opfordret dem til at skrive, når de laver anmeldelsen. Så er det ude i det åbne. Derudover, så lad for guds skyld være med at tilbyde rabat eller lignende for en anmeldelse. Hvis den skal skrives, skal det være fordi de vil, ikke fordi de får noget ud af det. 

Kunne aldrig drømme om at give rabat olign pga en anmeldelse, god som dårlig. Er positivt stemt for konstruktiv kritik, så hvis sådan kommer vil jeg bestemt også tage dette til mig. Men håber selvfølgelig at dem som besøger mig også er glade og tilfredse når de går herfra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Jeg ville aldrig anmelde en pige på opfordring, virker desperat .

Tror anmeldelser kommer helt af sig selv hvis folk har haft god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AmagerStang skrev, for 53 minutter siden:

Jeg ville aldrig anmelde en pige på opfordring, virker desperat .

Tror anmeldelser kommer helt af sig selv hvis folk har haft god oplevelse 

jaaaa, det gør de.... efter lang lang laaaaang tid. 

Igen, hvis man kigger på tråden her, havde både Jennifer været i gang i et år før der kom en anmeldelse, og Ts i lige så lang tid uden en anmeldelse. Jeg tror jeg havde været i gang på deltid/heltid i 3+ år on and off før der kom en anmeldelse. I lang lang lang tid var det eneste der stod om mig, én som havde efterlyst erfaringer om "spermblondinen" (hvilket ikke var titlen på min annonce), og én anden som kort havde svaret, at jeg var reel. 

Så man kan godt forstå, at man kan miste tålmodigheden til at vente på, at det sker helt af sig selv. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tror måske også, at du og jeg af gode grunde har meget forskellige oplevelser. Det er helt rigtigt, at der kommer flere henvendelser som nævner anmeldelserne, men for mig gør det ikke rigtigt en forskel, fordi jeg er på så lidt, at jeg ikke har tid til henvendelserne alligevel. Når mine stamgæster har været forbi, har jeg som regel kun tid til 1-2 nye besøg pr weekendvagt. Derfor min kommentar til, at det ikke gør nogen forskel på økonomien, men derimod gør noget for kvaliteten af henvendelser. 

Jeg ved nu ikke rigtigt om jeg synes, at jeg selv oplever en kæmpe forskel i mængden af henvendelser efter en anmeldelse  (men har ærlig talt aldrig talt efter). Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville mærke samme effekt som dig, hvis det var min hovedbeskæftigelse. Jeg havde bare endnu ikke fået nogen anmeldelser, dengang jeg selv levede af det, så jeg kan ikke rigtigt sammenligne med det. 

Giver det mening, hvad jeg prøver at sige? 

Bestemt så er der en forskel.. Men du føler jo også en øget mængde opmærksomhed uanset om du så har tid til at tage imod henvendelser.. Så reklameværdien er vel i bund og grund den samme tænke jeg.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en anden har skrevet så evt skriv i din annonce at du gerne modtager nogle ord omkring jeres stund på eroguide.dk.. Så slipper du for det akavede element med selv at skulle spørge og du "fornærmer" ikke nogen ved at spørge direkte som nogen i tråden udtaler at de ville blive.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Bestemt så er der en forskel.. Men du føler jo også en øget mængde opmærksomhed uanset om du så har tid til at tage imod henvendelser.. Så reklameværdien er vel i bund og grund den samme tænke jeg.. 

Det var ikke helt det jeg skrev. Jeg skrev, at jeg fik flere henvendelser som nævnte min anmeldelse lige efter en er skrevet, men ikke at jeg fik flere henvendelser i alt. Jeg tror at en del havde henvendt sig, uanset om jeg var anmeldt eller ej, men siden de læste den, nævner de den. Men som sagt har jeg aldrig lige sat mig ned og talt antal henvendelser lige før og lige efter en anmeldelse, så det kan sagtens være, at jeg kunne se en forskel, hvis jeg gjorde. 

Men anmeldelser har bestemt værdi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Det var ikke helt det jeg skrev. Jeg skrev, at jeg fik flere henvendelser som nævnte min anmeldelse lige efter en er skrevet, men ikke at jeg fik flere henvendelser i alt. Jeg tror at en del havde henvendt sig, uanset om jeg var anmeldt eller ej, men siden de læste den, nævner de den. Men som sagt har jeg aldrig lige sat mig ned og talt antal henvendelser lige før og lige efter en anmeldelse, så det kan sagtens være, at jeg kunne se en forskel, hvis jeg gjorde. 

Men anmeldelser har bestemt værdi. 

Så har jeg misforstået.. Jeg troede du mente at de mænd der kontaktede dig og nævnte anmeldelsen var nye gæster som ikke havde kontaktet dig før.. Jeg plejer at gå ud fra at de gæster der nævner anmeldelser kommer fordi de har set anmeldelsen og ikke fordi jeg reklamerer som jeg altid gør.. De plejer at nævne at de har set min annonce i så tilfælde.. Jeg tæller nu heller ikke men derfor kan jeg stadig fornemme en øget interesse:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Så har jeg misforstået.. Jeg troede du mente at de mænd der kontaktede dig og nævnte anmeldelsen var nye gæster som ikke havde kontaktet dig før.. Jeg plejer at gå ud fra at de gæster der nævner anmeldelser kommer fordi de har set anmeldelsen og ikke fordi jeg reklamerer som jeg altid gør.. De plejer at nævne at de har set min annonce i så tilfælde.. Jeg tæller nu heller ikke men derfor kan jeg stadig fornemme en øget interesse:P.. 

Sjovt, jeg plejer at gå ud fra, at de fleste har læst anmeldelsen, fordi jeg linker til den i annoncen. Så interessen allerede er der, men anmeldelsen giver dem en idé til hvilken type møde, de kunne tænke sig. Sådan går det når vi gætter. Jeg har faktisk aldrig spurgt. Virkeligheden er sikkert lidt af begge dele :D

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Trine49 skrev, for 6 timer siden:

Jeg annoncere, som andre piger, på flere sider. Det seneste tid er jeg begyndt at spørge mine gæster hvor de har set min annonce. Det gør jeg, fordi jeg ingen grund ser til at jeg evt bruger for meget energi eller overhovedet have annonce på sites hvor disse slet ikke ses. Tænker det sikkert er meget almindeligt ? 

Men mit spørgsmål går på om du som gæst hos mig ville mene det var ok med at jeg spurgte om du vil give mig en anmeldelse på EG, kan være dårlig,som god, da jeg jo rigtig gerne ønsker at give mine gæster en god oplevelse, ligeledes er det vel også en garanti for evt nye gæster at jeg faktisk er den pige på billederne og at jeg forhåbentlig lever op til det jeg skriver i min annoncer. 

Hvad mener I og har I været udsat for den slags spørgsmål før efter et besøg hos en pige ? 

Jeg tror at det bunder ud i måden du spørger om det på. At det ikke er så meget hvad vi siger, men måden vi siger det på

Et farvelkys ved døren, et venligt klap i røven med et kækt "Nu skal du ikke være ALT for detaljeret om vores møde på EroGuide" går i min optik meget længere end et "Såå... Kunne du gøre mig den tjeneste at anmelde mig på EG? Det vil gøre underværker for min forretning". Det første lyder spontant og menneskeligt, det andet snu og desperat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, for 20 timer siden:

Hvad mener I og har I været udsat for den slags spørgsmål før efter et besøg hos en pige ?

Jeg mener du skal vente til den kommer af sig selv, eller til en kunde spørg dig om du er ok med at han skriver en..

Jeg er blevet spurgt nogle gange bagefter og kun af GP, hvor kemien var tilstede og hun ikke kunne være i tvivl om, at jeg havde haft en god oplevelse. Og i sådan et tilfælde vil det jo mere reklame. Men du kan jo som den første spørg en ny kunde inden akten, se det ville være klasse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 18 timer siden:

Synes da det er helt ok at spørge, jeg spørger altid om jeg må anmelde pigen på eroguide med mindre det har været en dårlig oplevelse eller hvis der bruges falske billeder eller pigen prøver at snyde med tid, ydelser eller kræver betaling for extra der ikke står i annoncen.

Kim

Jeg har det på præcis samme måde.
-De dårlige oplevelser, hvor der indgår snyd, urigtige oplysninger og direkte elendig service, de bliver ikke spurgt, men bare anmeldt.

-De gode oplevelser, der spørg jeg altid først om GP ønsker en anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du sagtens spørge om - måske allerbedst i annoncen.

Jeg har anmeldt flere og spørger i reglen først. De ganske få negative oplevelser beskriver jeg enten slet ikke eller uden at spørge og forlov.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, den 23.10.2021 at 11:58:

"før efter"? Jeg har været ude for at en gp bad mig anmelde og har også gjort det. Det er helt fint - jeg kan ikke se noget problem, så længe det ikke er mod et løfte om "bonus" til kunden. Derfor vil det ikke være okay at aftale det før besøget slutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49

Tak for diverse svar, og tager dem til mig. Pt så er det kommet med som en "ps" i min annonce på annoncelight. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 23.10.2021 at 17:46:

jaaaa, det gør de.... efter lang lang laaaaang tid. 

Igen, hvis man kigger på tråden her, havde både Jennifer været i gang i et år før der kom en anmeldelse, og Ts i lige så lang tid uden en anmeldelse. Jeg tror jeg havde været i gang på deltid/heltid i 3+ år on and off før der kom en anmeldelse. I lang lang lang tid var det eneste der stod om mig, én som havde efterlyst erfaringer om "spermblondinen" (hvilket ikke var titlen på min annonce), og én anden som kort havde svaret, at jeg var reel. 

Så man kan godt forstå, at man kan miste tålmodigheden til at vente på, at det sker helt af sig selv. 

" spermblondinen !

Det var satme noget af en titel da.......:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...