Hop til indhold
Guest Trine49

Er det forkert at opfordre sin gæst til en anmeldelse?

Recommended Posts

Guest Trine49

Jeg annoncere, som andre piger, på flere sider. Det seneste tid er jeg begyndt at spørge mine gæster hvor de har set min annonce. Det gør jeg, fordi jeg ingen grund ser til at jeg evt bruger for meget energi eller overhovedet have annonce på sites hvor disse slet ikke ses. Tænker det sikkert er meget almindeligt ? 

Men mit spørgsmål går på om du som gæst hos mig ville mene det var ok med at jeg spurgte om du vil give mig en anmeldelse på EG, kan være dårlig,som god, da jeg jo rigtig gerne ønsker at give mine gæster en god oplevelse, ligeledes er det vel også en garanti for evt nye gæster at jeg faktisk er den pige på billederne og at jeg forhåbentlig lever op til det jeg skriver i min annoncer. 

Hvad mener I og har I været udsat for den slags spørgsmål før efter et besøg hos en pige ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg annoncere, som andre piger, på flere sider. Det seneste tid er jeg begyndt at spørge mine gæster hvor de har set min annonce. Det gør jeg, fordi jeg ingen grund ser til at jeg evt bruger for meget energi eller overhovedet have annonce på sites hvor disse slet ikke ses. Tænker det sikkert er meget almindeligt ? 

Men mit spørgsmål går på om du som gæst hos mig ville mene det var ok med at jeg spurgte om du vil give mig en anmeldelse på EG, kan være dårlig,som god, da jeg jo rigtig gerne ønsker at give mine gæster en god oplevelse, ligeledes er det vel også en garanti for evt nye gæster at jeg faktisk er den pige på billederne og at jeg forhåbentlig lever op til det jeg skriver i min annoncer. 

Hvad mener I og har I været udsat for den slags spørgsmål før efter et besøg hos en pige ? 

Jeg havde arbejdet et år før jeg fik min første anmeldelse.. Jeg tror bare du skal væbne dig med tålmodighed så skal den første nok komme på et tidspunkt.. Nu ved jeg ikke hvor længe du har været aktiv i branchen..

Jeg ville personligt ikke bryde mig om at spørge mine gæster om en anmeldelse men det jo op til den enkle.. Det ganske enkelt for jeg selv hader dem der "hvad syntes du om oplevelsen" spørgsmål.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Forkert, er det ikke! 

Ved at få dine besøgende til at skrive i åbent forum, så bliver det også reklame på godt og ondt.

Særligt ondt skal du tænke på. Det kan "stikke helt af" og ende et andet sted end udgangspunktet. 

Derfor også en risiko for at blive ubrugeligt. 

Klodshans 

Redigeret af klodshans1972

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Det er et svært spørgsmål; der er jo nok stor chance for at du beder dem der virker som om de har haft en fantastisk oplevelse om at skrive en anmeldelse, mens du næppe beder dem der ikke var god kemi med om det samme :)

Jeg har ikke noget imod det, men det ville være god stil, hvis du bad dem om også at skrive at de var blevet bedt om at skrive en anmeldelse af dig i den anmeldelse de skriver, så kan folk selv tage stilling til hvor meget vægt de vælger at lægge på den.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Trine49 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg synes det er helt okay,at spørge om din kunder vil lave en anmeldelse om deres besøg hos dig. Når jeg besøger en GP, spørg jeg om jeg skal lave en anmeldelse om dem ellers nogle gange gør jeg det alligevel og sender en sms med link til GP, så de kan læse den, lægge den ind på deres annonce. 

Men kan jo godt, sige, det er ligesom at anmelde en restaurant besøg på Trustpilot eller andre steder, da det er rart for gæsten at læse hvad andre har oplevet, men det skal lige siges, at det kommer også an på, hvad gæsten forventer der skal ske eller hvad for en slags oplevelse, nydelse af gp, samt hvad de har aftalt på forhånd, nogle er mere kritisk, tror at de er helt oppe i skyerne, men nej, det skete bare ikke. Men kort sagt, så ja du må gerne spørge dine kunder om at lave en anmeldelse om deres besøg hos dig, de kan jo sige at sådan noget før de ikke eller ja det vil de gerne, men rigtig god weekend to all

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Godt spørgsmål.

jeg vil blive glad, hvis jeg blev opfordret til at give en anmeldelse. Jeg kunne ikke finde på at lave en, uden at have fået lov af pigen, og det ved jeg godt der er nogen som bliver harm over, men det er min måde at vise respekt på.

som tidligere skrevet, så er der altid en risiko for at tråden kan stikke fuldstændig af, har selv oplevet at få ødelagt en tråd, da der var nogle som på ingen måde kunne forstå min gode oplevelse, da de ikke selv havde oplevet det, eller var blevet afvist.  Man kan også få en dårlig anmeldelse hvis der er en som ikke lige har “kemi” med dig, samt hvis flere gode anmeldelser går at nogen sætter forventningerne for højt.

En ting jeg har set gentagende gange, er at hvis pigen prøver at forsvare sig i en negativ tråd, så sker det ofte at hun bliver flået af en flok bidske ulve. Det modsatte er også set en gang, hvor et medlem kom med meget hård kritik, men han blev flået, og hængt til tørre og så var bøtten vendt, han skulle/prøvede at forsvare sig over for mange meget positive kunder som virkelig var efter ham, det var lidt rart at se at det kan gå begge veje.

jeg ville , hvis jeg var GP:-o, måske diskret bringe EG på bane når man har lidt pillowtalk efter anstrengelserne, og så se om kunden ikke selv kommer på det, det kunne du jo når du alligevel spørger om hvor kunden har set din annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det er helt i orden at spørge kunden om han vil give en anmeldelse.

Giver gerne en anmeldelse hvis jeg har været tilfreds med oplevelsen, herunder især om det er ægte billeder for det er no-go for mig, hvis det er fake billeder og vil gerne meddele dette til andre eroguide brugere hvis dette er tilfældet.

Så vil give min objektive mening om besøget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skriver det i din annonce at du gerne vil have anmeldelser, så ved alle at det er ok og du risikerer ikke at nogen mistænker dig for kun at opfordre de der har haft en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig helt op til dig selv om og hvem, du vil bede om en anmeldelse.

Men jeg synes også, at anmelderne - før de sætter sig til tasterne - skal spørge GPen, om hun overhovedet ønsker en anmeldelse, Jeg er i hvert fald bekendt med én GP, som i sin annonce frabeder sig anmeldelser. Ikke fordi de ville være dårlige (jeg har med stor fornøjelse besøgt hende) men fordi anmeldelser med hendes ord ofte ender i hat og briller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Trine49 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har intet imod at blive spurgt om, jeg vil give en ærlig anmeldelse på EroGuide; rent faktisk vil jeg være glad for at blive påmindet om det, da jeg ofte glemmer det, når jeg er kommet videre i livet.
Derimod, hvis GPen spørger om jeg vil give hende en god anmeldelse, og dermed går ud fra, at jeg har tænkt mig at skamrose hende, så mister jeg lidt for hende, men det kommer ikke til at ændre på min anmeldelse, som vil være 100 % ærlig.
Så spørg du bare løs, men forvent at ikke alle anmeldelser kan være 5 ud af 5 stjerner <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Et eller andet sted har jeg lyst til at sige "Go for it!" En anmeldelse på opfordring er jo på ingen måde det samme som en falsk anmeldelse, og med vores begrænsede muligheder for selvpromovering, burde det her være det mindste, vi kunne gøre for os selv. Ligesom det er helt normalt for restauranter og alle mulige andre at opfordre til en anmeldelse.  

Mht. At anmeldelserne nok bliver skæve til den positive side, da man nok kun vil bede glade gæster om at anmelde: Hvad så? Det er alligevel som oftest de rigtig gode og de rigtig dårlige oplevelser, som bliver anmeldt, og hvis nogen er totalt uenige og har haft en anden oplevelse, kan de jo svare på tråden eller lave deres egen anmeldelse. 

Men man skal heller ikke lægge for meget i anmeldelsers betydning. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en anmeldelse som kan verificere, at du er den du udgiver dig for. Det gør selvfølgelig en forskel. Mht økonomi gør det ikke den store forskel med anmeldelser (efter min erfaring), men det ændrer på typen af gæster, som måske bliver mere afstemt efter en selv - og det er rigtig dejligt, for det giver bare bedre oplevelser for alle involverede parter. 

Mens jeg siger "go for it", må jeg alligevel indrømme, at jeg ikke selv har bedt, eller kunne finde på at bede folk om at anmelde mig. Jeg havde også været aktiv i flere år, før jeg fik første anmeldelse. Det er mest fordi jeg ikke vil besvære eller lægge pres på mine gæster, men et eller andet sted synes jeg, at det er fjollet, at jeg ikke vil gøre det. For der er jo ikke noget uærligt i en opfordring til en ærlig anmeldelse af en oplevelse. 

Hvis du gør det, vil jeg sige som allerede nævnt fra andre: Sig til dine gæster, at de ikke behøver at skjule, at du har opfordret dem til at skrive, når de laver anmeldelsen. Så er det ude i det åbne. Derudover, så lad for guds skyld være med at tilbyde rabat eller lignende for en anmeldelse. Hvis den skal skrives, skal det være fordi de vil, ikke fordi de får noget ud af det. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Casten skrev, for 15 minutter siden:

Det er selvfølgelig helt op til dig selv om og hvem, du vil bede om en anmeldelse.

Men jeg synes også, at anmelderne - før de sætter sig til tasterne - skal spørge GPen, om hun overhovedet ønsker en anmeldelse, Jeg er i hvert fald bekendt med én GP, som i sin annonce frabeder sig anmeldelser. Ikke fordi de ville være dårlige (jeg har med stor fornøjelse besøgt hende) men fordi anmeldelser med hendes ord ofte ender i hat og briller. 

Omvendt kan man sige, at vi som kunder også gerne vil have os frabedt, at vi skal vurderes som gode/dårlige kunder, indbyrdes blandt GPerne.
Som læser herinde, sætter jeg lige så stor pris på en positiv som en negativ anmeldelse, så længe den er konstruktiv, og så må man som læser, se bort fra de medlemmer herinde, der enten tager GPen i forsvar eller omvendt angriber hende.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som gæst hos dig ville jeg syntes det var helt ok. Og vil også tage det som et tegn på du yder den bedste service du kan. Ellers ville du ikke bede om en anmeldelse hvis du vidste det du gjorde ikke var iorden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Trine49 skrev, 1 time siden:

Jeg tillader mig ydmygt at blande mig, uagtet jeg selv er glædespige.

Personligt ser jeg ikke noget problem i, at du beder dine gæster om at anmelde dig, da det kan betragtes på linje med Trustpilot for nu at drage en form for sammenligning. Virksomhederne sender også ofte mails ud med ønsket om en anmeldelse/vurdering af deres kunders købsoplevelse.

Nuancerne kan måske komme til at mangle, for du vil nok ikke spørge en gæst, som du har haft en dårlig kemi med om en anmeldelse?:huh:

Udover dette er der faktisk også en del mænd, der er i tvivl om, hvorvidt vi piger ønsker det, da der er ret delte meninger om præcis dette emne.

Jeg har selv frabedt mig anmeldelser for år tilbage, men har da overvejet, om jeg skulle åbne op for den del igen, da dem der ligger af mig, efterhånden har lidt år på bagen.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er helt fint at spørge om, så længe der ikke er nogen forventninger eller aftaler. :)

Jeg er før blevet spurgt, men skrev nu ikke nogen fra de besøg. Mest fordi jeg ikke havde noget "nyt" at bringe i forhold til de anmeldelser der allerede var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ikke have noget imod i blive spurgt.

Men som flere andre også nævner så er det et tveægget sværd.

Ville måske også nok blive lidt overrasket(og en smule stødt) hvis jeg blev bedt om det, og jeg havde haft en mindre god oplevelse. Her ville jeg nok, sige "seriøst!!!" og gå min vej.

Omvendt ville jeg nok blive glad, hvis oplevelse var god, for så vil jeg tænke at oplevelsen også var god for hende(og det er for mig, en rigtig vigtig ting<3)

Redigeret af Mr. T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Glemte en ting.

En meget god anmeldelse fra et helt nyt medlem, har, mange gange, en lidt træls bismag, og er desværre kommet i en klasse hvor man mistænker den for at være falsk, pga mange mange tilfælde, hvor de helt åbenlyst har været falske.

En, saglig, og negativ anmeldelse er helt sikkert brugbar, og vil ikke skræmme mig, da der er forskel på hvad man opsøger, forventer, selv bidrager med osv. så det som en betragter som negativt kan for mig betyde noget positivt, så derfor des mere uddybende en anmeldelse er jo mere anvendelig er den 

de der anmeldelser på 4 linjer, med hun var sur, stedet var ikke diskret og jeg gik før tid, den kan efter min mening ikke bruges til ret meget. ( hun var sur fordi jeg kom for tidligt, og hun ikke var klar. Jeg stod ude på gaden og ventede fordi jeg kom for tidligt. Jeg gik før tid fordi jeg kom for tidligt :wacko: ) 

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, for 2 timer siden:

Synes det vil være helt ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes da det er helt ok at spørge, jeg spørger altid om jeg må anmelde pigen på eroguide med mindre det har været en dårlig oplevelse eller hvis der bruges falske billeder eller pigen prøver at snyde med tid, ydelser eller kræver betaling for extra der ikke står i annoncen.

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nogle få gange blevet opfordret til at skrive en anmeldelse. Og når jeg så har gjort det, har jeg altid husket at skrive, at det var på opfordring. Så kan læseren selv vurdere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, for 2 timer siden:

Ja er blevet opfordret til en anmeldelse her -jeg overvejer så om jeg vil gøre det. Men ved et besøg kommentere, jeg altid, hvordan jeg har oplevet besøget;-) Nogen gange er jeg dog helt "groggy" og er først efterfølgende, jeg tænker over hvad det egentligt skete;-) Og så kan jeg få lyst til at skrive en anmeldelse ellers venter jeg lidt -ikke altid jeg vil reklamere for de gode steder (vil gerne have hende lidt for mig selv agtig) Kommunikation med en gp, og hun har nogle spørgsmål er velkommen her -skal så helst gå begge veje;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

-ikke altid jeg vil reklamere for de gode steder (vil gerne have hende lidt for mig selv agtig)

Ja, det er jo et dilemma, man vil gerne have hende for sig selv, men uden kunder i butikken, så forsvinder de jo nok :biggrin:

Nå, men det ser jo trods alt ud til at det er meget svingende hvor meget de forskellige skeler til anmeldelserne, så måske kan det give dig følelsen af at hun er din helt af alene ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange fået et lille hint på vejen ud. Som regel har det også været et udtryk for, at forløbet har været ganske fint for os begge.

Det generer mig ikke, men der er meget forskel på hvordan det bliver serveret. Der er forskel på at blive opfordret og få tilladelse. Hvis jeg føler det er en for kraftig opfordring, så reagerer jeg modsat, men en sød lille tilladelse til at forevige min oplevelse virker mere inspirerende på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det er jo et dilemma, man vil gerne have hende for sig selv, men uden kunder i butikken, så forsvinder de jo nok :biggrin:

Nå, men det ser jo trods alt ud til at det er meget svingende hvor meget de forskellige skeler til anmeldelserne, så måske kan det give dig følelsen af at hun er din helt af alene ;)

-Jeg kan godt lide de er lidt sulten, når man kommer på besøg;-) Dem der virker trætte og uoplagte er jo træls -og tit der man får problemer med, at få det man har aftalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...