Hop til indhold
Anony-m

Traditionelle bordeller på Fyn

Recommended Posts

Det er længe siden jeg har ledt efter oplevelser af denne art, så jeg er lidt bagud. Er der nogen der ved om der stadig findes 'rigtige' bordeller på Fyn? Kender til Skibhuspigerne, men de skulle vidst være lukket ned, findes der nogen alternativer? 

På forhånd tak :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt mange af de traditionelle bordeller på Fyn er lukket inden for de sidste par år. Tror reelt ikke der er nogen af dem tilbage. Der var sgu noget lidt "lækker-lummert" ved at sætte sig ind og vente på at det blev ens tur... :) Tror desværre bare de tider er endegyldigt forbi. I hvert fald på Fyn. :( Omvendt er det jo også meget rart at ringe og bestille en tid og vide at den forhåbentlig søde pige har tid til en når man ankommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 23.10.2021 at 13:17:

Ja Sandy og jeg har stadig vores sted Villa Bella

I har virkelig et lækkert og veludstyret sted :-) har besøgt det flere gange (hos Sandy) og ALTID været tilfreds

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus

Alt er lukket til ære for de udenlandske klinikker, som styres af udspekulerede bagmænd.

Myndighederne i Odense har igennem flere år sytematisk lukket klinikker og haft folk på gaden for at stoppe gråzone prostitution.
Det er stor set lykkes at få lukket og slukket alt.

Der har været flere artikler i Fyens stiftstidende om prostitution bl.a her i weekenden.

Der er kun Villa Bella tilbage med de to søstre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olympus skrev, for 6 timer siden:

Alt er lukket til ære for de udenlandske klinikker, som styres af udspekulerede bagmænd.

Myndighederne i Odense har igennem flere år sytematisk lukket klinikker og haft folk på gaden for at stoppe gråzone prostitution.
Det er stor set lykkes at få lukket og slukket alt.

Der har været flere artikler i Fyens stiftstidende om prostitution bl.a her i weekenden.

Der er kun Villa Bella tilbage med de to søstre :)

Har du et link til det du læste i weekenden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus
Madame Illona skrev, for 12 timer siden:

Har du et link til det du læste i weekenden 

Kun for abonnenter, så du må købe e-avisen. Artiklen handlede bl.a om indsatsen for gråzone prostitution, hvor man har omkring 100-120 piger i kikkerten.

Fandt lige denne artikel her https://fyens.dk/artikel/sex-i-bytte-for-smøger-og-mærkevarer-vil-gråzoneprostitution-blandt-udsatte-unge-til-livs

Redigeret af Olympus
Insætte et link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olympus skrev, den 26.11.2021 at 07:55:

Kun for abonnenter, så du må købe e-avisen. Artiklen handlede bl.a om indsatsen for gråzone prostitution, hvor man har omkring 100-120 piger i kikkerten.

Fandt lige denne artikel her https://fyens.dk/artikel/sex-i-bytte-for-smøger-og-mærkevarer-vil-gråzoneprostitution-blandt-udsatte-unge-til-livs

Det er - desværre - et udbredt fænomen blandt de unge . Sugardating, onlyfans, Tinder osv..

De mener jo ikke det er prostitution - det er jo blot engang i mellem :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, 1 time siden:

De mener jo ikke det er prostitution - det er jo blot engang i mellem :-(

Jep - lidt ligesom man jo ikke er alkoholiker når man kun drikker portvin ...

Reelt udsagn jeg hørte engang fra en jeg-er-ikke-alkoholiker-type :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...