Hop til indhold

Superdejlige, supercharmerende Ola

Featured Replies

Skrevet

Efter et bad, en barbering, børste tænder, nye underbukser og sokker :lol:, ja så var jeg sku klar som vanligt :lol:, og tog op til Engtoften i Århus.

Jeg havde kigget på Ola, tjekket hendes billeder i Google Chrome, og da de ikke umiddelbart var falske så tog jeg chancen.

Jeg blev mødt af en rigtig sød, meget pæn, charmerende pige. Hun var virkelig sød fornemmede man fra starten og meget meget charmerende.

Hendes billeder, ja de er 100 % ægte - stor ros for at have 100 % ægte billeder og endda med ansigt

Jeg købte en halv time til kr 1.000.

Det var vel det man kalder GFE vi så gik igang med, skøn intimt samvær fra starten af. Hun var virkelig engageret og med i det hele. Efter god lang opvarmning gik hun igang med det franske, som var helt fantastisk, jeg måtte stoppe hende ellers kom jeg. Normalt er jeg ikke så hurtig på aftrækkeren, men jeg kunne mærke at der var noget under opsejling.

Derefter red hun mig og jeg kapitulerede. Det gik lidt hurtigt, men jeg tror det var fordi jeg tændte så meget på hende og hun var så intim i hendes måde at være på.

Hun sagde at der var gået små 20 min, så hun sagde at jeg havde mere end 10 min tilbage, og så foreslog hun mig at vi tog en omgang mere. Jeg sagde jeg vidste ikke om jeg kunne nå noget på 10 min men ville da gerne gøre forsøget. Hun sagde at der var ingen kunder der ventede så hvis vi gik lidt over tiden så var der ingen skade sket.

Utrolig service og hendes fantastiske væremåde gjorde at sørme at det lykkedes hende at få lille mand op at så igen og så tog vi en omgang mere men den her gang lykkedes det mig naturligt nok at holde mig lidt længere.

Tiden, ja vi gik noget over de 30 min. Ikke at Ola forventede noget men med den fantastiske service jeg havde fået tømte jeg min pund for sedler og gav hvad jeg havde i drikkepenge, selvom det kun var kr 300, så var det jo bedre end ingenting og et udtryk for min glæde over mit besøg hos hende.

På mange måder var mit besøg unikt, pigen var meget sød, meget pæn, meget charmerende, hun havde 100 % ægte billeder, hun gav mere tid end man havde betalt for, hun var ekstraordinær meget intim, hun virkede meget naturlig i hendes måde at være på og i sengen.

Hun hører til blandt toppen af poppen af de piger jeg har besøgt.

Desværre er hun der ikke så tit sagde hun.

Wauw, hun er altså bare unik den pige.

Gid der var flere som hende, men omvendt ville risikoen så være at jeg brugte alt for mange penge. ;)

Redigeret af Aros
Billeder slettet efter ønske fra pigen.

Skrevet

fremragende anmeldelse, og dejligt at høre at du havde en fantastisk oplevelse med polske Ola :)

Skrevet

Mener også det er en super god anmeldelse.. :)

Syntes bestemt godt om stilen, med en ekstra skilling for ekstraordinær service og troværdighed.. :)

VH Ludvig.

Skrevet

Sådan skal det være - det kunne mange glædespiger lære af og tjene lidt ekstra i form af drikkepenge + risikere en kø af stamkunder :P - desværre har jeg opbrugt mit købsexbudget for det næste stykke tid - ellers fortjente hun absolut et besøg :D

Har desværre ikke kunnet finde nogen link til en hjemmeside?

Skrevet

Kan kunne sige ja hun er fantastisk..

Har været hos hende 3 gange på en uge og kommer til hende lige så snart hun er tilbage i dk..

Supercharmerende kvinde :D

Skrevet

Efter et bad, en barbering, børste tænder, nye underbukser og sokker ...
Hvor er det da skønt for en gangs skyld at læse noget entydigt positivt.

Der har været rigeligt med brok og negative vibrationer på det sidste.

Skrevet

Sådan skal det være - det kunne mange glædespiger lære af og tjene lidt ekstra i form af drikkepenge + risikere en kø af stamkunder :P - desværre har jeg opbrugt mit købsexbudget for det næste stykke tid - ellers fortjente hun absolut et besøg :D

Har desværre ikke kunnet finde nogen link til en hjemmeside?

Linket er her http://massage.side6.dk/engtoften16a :)

De skifter så løbende ud på hjemmesiden og reklamerer kun med den pige der er på vagt den enkelte dag.

Kan kunne sige ja hun er fantastisk..

Har været hos hende 3 gange på en uge og kommer til hende lige så snart hun er tilbage i dk..

Supercharmerende kvinde :D

3 gange på en uge, så er du også "ramt" ;) Men godt at høre at du også nød hende i fulde drag. :)

Skrevet

3 gange på en uge, så er du også "ramt" ;) Men godt at høre at du også nød hende i fulde drag. :)

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

http://massage.side6.dk/engtoften16a

er det den samme kvinde? :D

Nej de reklamerer på deres side6 hjemmeside, kun med den pige der er på vagt den aktuelle dag. Så hold øje med navnet Ola hvis du er interesseret i hende. Jeg kender ikke den pige du linker til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.