Smed 24 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej med jer jeg er ved at planlægge en lille tur til Hamborg er der nogen der kan hjælpe med lidt NYT input til bordeller, gade piger, jeg tænker + - og priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 95 Skrevet 24. Oktober, 2021 Jeg var i Hamborg, og bla på harmony for 3 uger siden. Harmony var Ca 15 piger på arbejde og Ca 20 isbjørne En Ca pris for tur på rum var Inc. Kys/superfransk/69/sex =100 euro nogle piger ville ha 20 ekstra for kys. Jeg gik også en tur i Hamborg midtby sent natten til en torsdag. Få gadepiger pris 60 euro og mon ikke der kommer ekstra på når man går i gang. Vinduesgaden i Amsterdam stil (har glemt hvad den hedder.) Virkelig flotte piger, start pris 100 euro (kun en spiller, til denne pris) Det lyserøde hus med mange værelser Ca 80 euro pr. Tur gratis indgang, man skal bruge en app for at få adgang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 24. Oktober, 2021 Det lyder absolut tilforladeligt, men kan nogen forklare en uvidende mand, hvad H.. en isbjørn er ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 24. Oktober, 2021 Ja Harmony det kender jeg godt fra mange ture der til men min tanke var at prøve noget andet det lyserøde hus skal prøves af om det kunne være noget for mig ellers må jeg jo prøve om jeg kan finde et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 95 Skrevet 24. Oktober, 2021 anmelder skrev, for 1 time siden: Det lyder absolut tilforladeligt, men kan nogen forklare en uvidende mand, hvad H.. en isbjørn er ?? Alle herre får udleveret en hvid badekåbe. Så tøffer man rundt, hvid og pælset og kigget efter et bytte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 95 Skrevet 24. Oktober, 2021 Smed skrev, for 48 minutter siden: Ja Harmony det kender jeg godt fra mange ture der til men min tanke var at prøve noget andet det lyserøde hus skal prøves af om det kunne være noget for mig ellers må jeg jo prøve om jeg kan finde et andet sted. Jeg kender godt lysten, til at gå på opdagelse i det ukendte. MEN på min tur rundt i natten, kunne jeg ikke lade vær med at tænke. At min tid og penge ville være bedre brugt, på endnu et besøg på Harmony. Næste gang bliver det et besøg længere sydpå, på en større fkk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 25. Oktober, 2021 ananalbumcover skrev, den 24.10.2021 at 22:20: Jeg kender godt lysten, til at gå på opdagelse i det ukendte. MEN på min tur rundt i natten, kunne jeg ikke lade vær med at tænke. At min tid og penge ville være bedre brugt, på endnu et besøg på Harmony. Næste gang bliver det et besøg længere sydpå, på en større fkk. Helt enig med dig! Why change a winning concept..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 27. Oktober, 2021 ananalbumcover skrev, den 24.10.2021 at 16:10: Vinduesgaden i Amsterdam stil (har glemt hvad den hedder.) Virkelig flotte piger, start pris 100 euro (kun en spiller, til denne pris) 100 euro for en spiller? Er pigerne der SÅ lækre??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 95 Skrevet 28. Oktober, 2021 Emptyman skrev, for 6 timer siden: 100 euro for en spiller? Er pigerne der SÅ lækre??? Det er vist lidt af en turist fælde. hvor det gælder om for pigen, at finde på flest mulige ekstra tilkøb. Jeg hoppede ikke selv i, men jeg spurgte om pris og hvad den indeholder. Og de var MEGET FLOTTE. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 28. Oktober, 2021 Er der fortsat nogle der går i vinduespigefælden.... Synes det er de samme historier gang på gang. 50 euro. Så kommer man indenfor og finder ud at det er 100 euro om de skal smide tøjet, 200 om man vil bolle osv osv. . Næææ. Jeg er sgu glad for at de FKK steder findes. Der er man mer sikker på success.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 4. November, 2021 BigDaddiz skrev, den 28.10.2021 at 14:02: Er der fortsat nogle der går i vinduespigefælden.... Synes det er de samme historier gang på gang. 50 euro. Så kommer man indenfor og finder ud at det er 100 euro om de skal smide tøjet, 200 om man vil bolle osv osv. . Åbenbart, men statistikken siger at ca. 30 % af dem, der har prøvet at gå til en prostitueret - gør det aldrig igen - nok fordi de typisk er blevet lokket ind sådanne steder og rigtig er blevet taget i røveren uden rigtig at få noget for pengene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 4. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Åbenbart, men statistikken siger at ca. 30 % af dem, der har prøvet at gå til en prostitueret - gør det aldrig igen - nok fordi de typisk er blevet lokket ind sådanne steder og rigtig er blevet taget i røveren uden rigtig at få noget for pengene Bliver man taget i røveren, har man måske gået på det forkærte sted, eventuelt ikke helt har klart at (eller absoulutt har klart at) fortælle hvilke tjenester man ønsker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 31 Skrevet 4. November, 2021 Herbert Strasse er en rigtig ‘turist’ fælde. Paradies er helt fint med stort udvalg, hvis det skal være knep uden for mange følelser. 50 euro. Ellers er der et lille udvalg thai på grosse freiheit disko/bargade og der er prisen 35 euro. Begge steder kan man tilkøbe upgrades lisså tosset man vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg