Captain 576 Skrevet 16. August, 2013 Mon der findes frække villige piger i Kalundborg ? Klinik eller helst privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 16. August, 2013 Kære Cap Der er et par modne pigger mellem Slagelse og Kalundborg, har ikke selv været der, de plejer og annoncer i EB når de er på Kh Servicesboy ------ Mon der findes frække villige piger i Kalundborg ? Klinik eller helst privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 18. August, 2013 Hej! Der har på det sidste været en annonce i EB og på side6.dk på et sted i Kalundborg - Mener det stod som Vestsjælland/Kalundborg ? Det var en Latina Pige ved navn Elena... Jeg kan ikke finde hendes annonce idag søndag - men prøv at holde øje de næste dage? Jeg har ikke selv været forbi, da jeg ikke er så ofte på de kanter (Chefen kunne nu godt sørge for at sende mig i de rigtige retninger på de rigtige dage ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 27. August, 2013 Der er en annonce i EB idag fra Kalundborg... massage.side6.dk/sexyjessica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg