Hop til indhold

Anmedelse af Bettina Tåstrup

Featured Replies

Skrevet

ABSOLUT PRIVAT TÅSTRUP.

Varme, modne Bettina. Blid sommerhygge fra 300,-.

Jeg fandt Bettina i EB en dag jeg havde været til møde på teknologisk institut i Tåstrup, var blevet lidt liderlig af og sidde en hel dag og kigge og høre på nogle piger der var meget kloge, men ikke havde ret meget tøj på grundet varmen, da mødet sluttede ved 15 tiden skulle der bare hives i banditten, og jeg ville ikke køre ind i centrum i myldre trafikken, så området omkring Tåstrup blev undersøgt, det fandt jeg så modne Bettina, hun har åben fra 9-16 så jeg kunne lige nå en ½ time, adressen er nede bag Falck stationen i Tåstrup, nem og finde og god parkering, husnummer fra selvfølgeligt fejl, men det synes jeg er fair nok så pigen lige kan se hvem der kommer.

Betina er en pige på 49 165 høj og brunette, jeg synes der var et lille strejf af en ganske lille smule grønlænder, men et pænt ansigt og meget venlig og i mødekommende. Hun ryger og der lugter af røg i lejligheden, jeg ryger selv så det gør ikke mig noget, men for ikke ryger skulle man måske overveje et andet sted.

Jeg lånte toilettet for lige og vaske javatusen lidt af, jeg havde aftalt BJ uden, og naturligvis samleje, tilbage i stuen stod der en Box madras som vi skulle hygge på, jeg vil gerne have ordentligt plads men OK, hun kysser med tunge og snart startede på BJ, jeg havde fortalt hende, at jeg måske ville komme lidt hurtigt så hun skulle være lidt forsigtigt, det gjorde hun så kanon bare ligge der og blive slikket/suttet ganske blidt, og snart var det rigtig tæt på, jeg bad om en lille pause - 1min. så i gang igen, efter jeg havde stoppet hende en 2-3 gange, kunne hun slev styre det spil, slik og sut lige til briste punktet og så stoppe, det er bare så kanon de piger kan sådan kan følge os mænd, bare ligge der og slappe af og lade hende styre farten. Hendes bryster er lidt flade/lange men det vil jeg heller end plastik patter, så de fik selvfølgeligt en ordentligt omgang i mens.

Det var så lækker i måske 20 min at jeg tilbød og slikke hende lidt, fin fisse dejlig ren og så fik hun den bagfra, men jeg havde ikke glemt hendes BJ og stivelsen begyndte og aftale, så vi sluttede hvor vi startede, lidt BJ og lidt HJ og så sprang kanonen, efter præcist 30 min, var vi færdig, og jeg synes de 600 kr. var ganske fornuftig givet ud, og jeg kørte glad hjem til mit Jylland.

Stedet: OK - minus røg for dem det ikke bryder sig om dette.

Pigen: måske ikke en man vender sig om efter på gaden, men hun kunne sit kram og det tæller mest for mig, og jeg skal jo ikke hjem og prale med hende bagefter :-)

Kommer igen JA, prøvede for lidt tid siden, men der var hun syg, havde indtalt det på telefonsvarer, godt services synes jeg, så behøver man ikke spilde tiden med og prøve igen.

Kh

Servicesboy

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig dine rosende ord om Bettina, hun er en meget sød og imødekommende kvinde. Jeg har selv haft fornøjelsen at besøge hende en del gange, da hun holdt til på det sted, der nu hedder Madonna Deluxe i Rødovre. Måske man skulle overveje at genoptage forbindelsen....

• 2 years later...
Skrevet

Jeg - en 67 årig gift mand - har det seneste års tid kommet fast hos Bettina ca en gang om måneden. Hun starter med at slikke den nøgne  pik, så længe jeg kan holde udløsningen tilbage. Herefter giver hun den gummi på, og så får jeg lov at få den op i hendes dejlige kusse.

Hele denne dejlige behandling koster kun 400 kr.

Kan absolut anbefales

Skrevet

Er det den Bettina, der for nogle år siden holdt til på en sidevej til Amagerbrogade (Kirkegårds Alle tror jeg den hed)?

Hvis det er kan jeg tilslutte mig anbefalingen. Den gang havde hun nogle gange en anden pige - Pia - med, og så var det rigtig fedt. Tilbyder hun stadig det?

Skrevet

Hej

Det lyder som hun er et besøg værd. Er der nogen der kan hjælpe med en lidt mere detaljeret beskrivelse af hendes krop. 

Er hun tynd- tyk eller ?

Luskeren

Skrevet

Hun er ikke særlig høj og almindelig af bygning. Har nogle dejlige patter og en pragtfuld glatbarberet fisse. Jeg vil anslå hende til at være i starten af halvtredserne

Skrevet

Nej, hun er ikke på nettet, men annoncerer på hverdage i Ekstrabladet under Tåstrup

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der ved, om Bettina er holdt op ? Hun har ingen annonce mere i Ekstrabladet :-(

D

• 2 years later...
Skrevet

Kunne det tænkes at kvinden, der refereres til har gjort et comeback? Her på EG findes der ihvertfald en moden GP med frodige former som annoncerer på annoncelight.dk :) @Betina

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.