wolle 27 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg søger en kvinde til selvskab en hel aften. Søger ikke bare sex, men en kvinder der nyder at hyggesnakke og et glas vin. alder og udseende har jeg ikke specifikke krav til. befinder mig i Holstebro Området. Modtager meget gerne forslag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hvis der ikke er krav til alder, og sex ikke er på agendaen, er jeg sikker på, at du vil kunne forgylde en ældre dames liv, hvis du samler hende op ved døren til et lokalt plejehjem, tager hende på en tur ud i det blå, og bringer hende tilbage igen. Og jeg mener det ganske seriøst, hvis altså der ikke er krav til alder, udseende og sex ikke er på skemaet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 21. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 timer siden: Hvis der ikke er krav til alder, og sex ikke er på agendaen, er jeg sikker på, at du vil kunne forgylde en ældre dames liv, hvis du samler hende op ved døren til et lokalt plejehjem, tager hende på en tur ud i det blå, og bringer hende tilbage igen. Og jeg mener det ganske seriøst, hvis altså der ikke er krav til alder, udseende og sex ikke er på skemaet. Hun vil sikkert tage til takke med en gang krebinetter/karbonader, kvaliteten er sikkert bedre end kommunemad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1573 Skrevet 21. Oktober, 2021 El Caliente skrev, for 4 timer siden: Hun vil sikkert tage til takke med en gang krebinetter/karbonader, kvaliteten er sikkert bedre end kommunemad Aldrig nøjes med, hvis man har mulighed for at glæde andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg