Hop til indhold
wolle

Forslag til dinnerdate modtages

Recommended Posts

Jeg søger en kvinde til selvskab en hel aften. Søger ikke bare sex, men en kvinder der nyder at hyggesnakke og et glas vin. 

alder og udseende har jeg ikke specifikke krav til.

befinder mig i Holstebro Området. 

Modtager meget gerne forslag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der ikke er krav til alder, og sex ikke er på agendaen, er jeg sikker på, at du vil kunne forgylde en ældre dames liv, hvis du samler hende op ved døren til et lokalt plejehjem, tager hende på en tur ud i det blå, og bringer hende tilbage igen. Og jeg mener det ganske seriøst, hvis altså der ikke er krav til alder, udseende og sex ikke er på skemaet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Hvis der ikke er krav til alder, og sex ikke er på agendaen, er jeg sikker på, at du vil kunne forgylde en ældre dames liv, hvis du samler hende op ved døren til et lokalt plejehjem, tager hende på en tur ud i det blå, og bringer hende tilbage igen. Og jeg mener det ganske seriøst, hvis altså der ikke er krav til alder, udseende og sex ikke er på skemaet.

Hun vil sikkert tage til takke med en gang krebinetter/karbonader, kvaliteten er sikkert bedre end kommunemad ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 4 timer siden:

Hun vil sikkert tage til takke med en gang krebinetter/karbonader, kvaliteten er sikkert bedre end kommunemad ;) 

Aldrig nøjes med, hvis man har mulighed for at glæde andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...