Hop til indhold

Recommended Posts

Hornybastard skrev, for 2 timer siden:

Waste of money

Hun er lækker nok og flotte bryster

men ringe blow og hun kunne ikke blive hård selvom vi havde aftalt at hun også skulle være aktiv

Takker, så er hun skudt til hjørne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved, hvor stedet ligger? jeg kan regne ud, hvor præcis, men lejlighederne er forskellige og jeg er ikke interesseret i at møde folk derude. Er det en af de diskrete lejligheder eller der hvor man skal ind i gården først, for så at komme ind i lejligheden?

Det hele er lidt kringlet, men kender man stedet, ved man hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, den 29.10.2021 at 16:59:

Er der nogen der ved, hvor stedet ligger? jeg kan regne ud, hvor præcis, men lejlighederne er forskellige og jeg er ikke interesseret i at møde folk derude. Er det en af de diskrete lejligheder eller der hvor man skal ind i gården først, for så at komme ind i lejligheden?

Det hele er lidt kringlet, men kender man stedet, ved man hvad jeg mener.

Der er ikke nogen "gård" som sådan, men du står ikke særlig diskret i forhold til forbipasserende.

Var der nytårs aften, hvor nogle små børn kastede fyrværkeri efter mig og forældrene sagde ikke noget til det. Tror godt de vidste hvad der foregik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...