Hop til indhold
Peterpedal

Scandinavian Welness Center - Hvidovrevej 80E

Recommended Posts

Har lige opdaget at der køre to ens tråde om 80E, så poster lige min anmeldelse her også. Kan tilføje at jeg først afregnede for ekstra efter endt seance og at jeg selv gjorde opmærksom på det, så den procedure kan variere.

Var lidt i tvivl om hvad jeg havde lyst til i dag. Synes jeg havde være lidt for meget på 505 det seneste stykke tid. Endte med at ringe til 80E og spurgte efter Nancy. Hun havde fri, men solen skinte og jeg havde lyst til en lille cykeltur i det dejlige vejr, så meldte min ankomst om ca. 30 minutter. Let at finde (mange skilte på området) og forholdsvis diskret, hvis man altså lige ser bort fra autoværkstedet. KÆMPE lokaler med tons af plads og højt til loftet. Bliver modtaget af Nina, som er hamrende lækker og har et dejligt smukt ansigt. Det er heldigvis hende der skal massere mig, ahhhh. Kommer ind i et kæmpe lokale med to store dobbeltsenge (elle hvad vi nu skal kalde de der ting vi ligger på, når vi bliver masseret). Hun trækker for og allerede her går det op for mig at det bliver godt, for lokalet er stadigvæk badet i lys, så man rigtig se hvor lækker Nina er. Hun sætter musik på og det er det eneste negative jeg kan sige om oplevelsen. 90 minutter i selskab med Michael Learns To Rock, hvoraf halvdelen af numrene er karaoke versioner med super lav vokal - helt skævt, men også lidt komisk. Hun går i gang med en rimelig hård massage, men efter 10 minutter begynder hun at fokusere mere og mere på min røv. Det bliver en dejlig lang røvmassage på ca. 60 minutter og jeg er selvfølgelig top liderlig da hun spørger om vi skal mere. Det skal vi helt sikkert. Har lyst til HJ og det bliver 500 ekstra hvis hun også skal smide tøjet. Det skal hun. Først tager hun ikke trusserne af, men inden hun får sat sig helt til rette på mig, spørger hun selv om hun også skal tage dem af. Det skal hun. Hun beder mig lukke øjnene, da hun er lidt genert (?). Skide frækt. Efter lidt mere massage og leg med min pik går hun i gang med HJ. Hun må åbenbart have haft lyst til en 69'er, for hun ligger sig hurtigt omvendt oven på mig og jeg går i gang med at slikke og massere med fingrene. Der går vel en 10 minutter eller deromkring, så kan jeg ikke holde den længer og skyder raketten af, mens hun håndfast jager en finger helt op i røven på mig - skøøøønt. Hun tog 500 for første halvdel (massagen), så jeg måtte af med 1.000 i alt og de var satme givet godt ud. Tror sgu jeg har fundet mig en ny favorit ;) Hun havde i øvrigt en super sexet rød tætsiddende blondekjole på, som det næsten var synd hun afklædte sig - den så fandeme fræk ud på hende. Håber nogen kan bruge ovenstående til noget - Nina fortjener i hvert fald et kæmpe bifald herfra og de varmeste anbefalinger.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde hørt rygter om at Nina rejste hjem i starten af november og tænkte jeg måske lige kunne nå en sidste tur. Jeg ville have været forbi kl. 11.00, men hun var allerede optaget. lagde billet ind på kl. 12.00 og hyggede mig lidt i Hvidovre Centeret indtil da. Ringede på, blev lukket ind og modtaget af Nina selv der smilede og så både overrasket og vildt glad ud for at se mig. Fik et kæmpe kram og et kindkys og vi begyndte at bevæge os hen mod værelset. Der kom en anden lille Thai pige ud for enden af gangen og da vi kom tæt nok på hinanden genkendte jeg Nancy og hun genkendte også mig. Hun løbe hen til mig og sprang op på mig med benene omkring mig og råbte mit navn. Efter sådan en modtagelse er man jo allerede i højt humør :D Nancy viste mig ind i rummet, da Nina lige skulle friskes lidt op. Hun fortalt at de have haft fest i går, mens jeg afklædte mig, så jeg kun havde boxershorts på. Hun lagde sig på sengen og spurgte om ikke jeg ville massere hende lidt. Det var super hyggeligt og hun slappede helt af med lukkede øjne. Efter en 3-4 minutter lagde jeg med ned på siden af hende, så vi kunne ligge og snakke lidt. Nancy fik øje på en halvstor bule i mine boxers og begyndte stille og roligt at kæle lidt for den. Det var tre dage siden jeg sidst havde været aktiv, så den blev stenhård og stor og så kom Nina ind i rummet og så meget overrasket ud mens hun kiggede på mig og sagde noget der minder om "hvad tror i lige i laver" på Thai. Det var skide frækt og godt skuespil efterfulgt af at Nina tog kampen op og begynde at massere min venstre fod med sit underliv. Nancy var med på spøgen og begyndte på den anden fod. Nina kunne godt se jeg var temmelig ophidset og hev min pik frem og begyndte at kæle for den. Desværre endte "filmen" her, da Nancy havde en anden kunde ventende :evil: Nina leverede herefter en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har fået i sengen. Hun opgraderede mig u.b. til B2B og gav den maks gas. Endte i en helt fantastisk 69'er og jeg kom så kraftigt at jeg næste besvimede. Hun masserede mig efterfølgende og fortalte at hun først rejser hjem på ferie d. 20. december og kommer tilbage igen i starten af januar (pyha). Vi tog et bad sammen og jeg smuttede ud i det våde efterår flyvende og smilende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Er der stadig Tommy der står bag dette sted

Var der for 1 mdr siden der så jeg ham der

men ved ikke om han er der mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du fået afvide i en anden tråd at det ikke er. Så du behøver vel ikke spørge igen.

Og jeg er helt sikker på at han ikke var der for 1 månede siden da den nuværende ejer overtog stedet i august.

Redigeret af Peterpedal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, at jeg spørger, men hvilken relevans har denne Tommy, hvem han så end er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tommy er den gamle ejer af Blue Diamond da stedet hed det. Men han er længe ude af billedet og har ikke noget med stedet at gøre mere og kommer der heller ikke mere.

Begynderen oprettede en anden tråd i går om det samme som nu er fjernet og der har også været andre tråde om det samme som også er blevet fjernet.

Der er flere ting der tyder på at det ikke er Tommy der ejer stedet mere.

1. Der er flere der siger at det ikke er ham.

2. Deres hjemmeside ligger ikke på hans server mere.

3. Dem der har skrevet at det stadig er Tommy der ejer stedet har alle skrevet 1-5 indlæg og kan derfor ikke betegnes som troværdige.

4. Pigerne har selv været på banen og benægtet at stedet ikke er ejet af Tommy mere.

5. Jeg har nok besøgt stedet 5-10 gange siden Juni md og jeg har aldrig mødt ham der og jeg er blevet vist rundt over det hele.

6. Jeg har set deres lejekontrakt og kan bekræfte at det ikke er Tommy der ejer det.

Så der er vidst ikke mere i den historie om at Tommy stadig ejer stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, da.

Tak for udbyggende svar, men jeg ved stadig ikke, hvorfor denne Tommy spøger hen over (dele af?) thaiverdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør han fordi han er en rigtig skidt knægt der ikke kan holde fingrene fra mindre børn.

Han er dømt for pædofili imod hans barnebarn og har dom for dette. Der er en tråd på gimel hvor der linkes til dommen.

Også derfor at pigerne som har stedet idag ikke vil have deres butik sat i forbindelse med ham da han ikke har noget med stedet at gøre mere.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at jeg skal forbi Nina i dag, men hun har fortalt mig hun tager på 1 måneds juleferie i Thailand i december, så håber virkelig det er sidst på måneden. Ellers må jeg jo "hilse" på Nancy igen, hvilket jo er ren luksus og have som alternativ. Mit sidste besøg hos Nina for 14 dage siden var i øvrigt uovertruffent. Vi "hyggede" som vi plejer, men vores samtaler bliver dybbere for hver gang jeg besøger hende og hun er både klog og fornuftig. Eneste problem er det forbandede blæsevejr. Det kommer til at tage mig en time at cyckle derned hvis jeg har modvind og så er man jo iskold og vindblæst når man kommer ind ad døren - øv!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også en tur forbi i dag i håbet om en lille hyggestund med min favorit Nina. Desværre var hun allerede taget hjem på juleferie, så der var kun Lucy og en ældre dame til stede og Lucy var åbenbart forud-booket, så jeg blev tilbudt den ældre model. Når jeg nu skal betale for en hyggestund, så foretrækker jeg, at pigen er enten jævnaldrende eller yngre end mig selv (36 år i skrivende stund) og ikke en jeg ville skyde på var på alder med min mor! Så for første gang forlod jeg klinikken med uforrettet sag.

Til jer andre, som måske også har planer om et besøg i nærmeste fremtid, så må jeg hellere nævne, at Lucy tager til Thailand i morgen, så måske er det kun den ældre, der bliver tilbage julen over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at spørge om du ikke kan få hende de har på deres hjemmeside :-P

det har jeg prøvet 2 gange

Men igen en modelfoto

men det fortæller vel alt

gad vide om når det kommer til stykket så er det en billed af Tommy i forklædning :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at spørge om du ikke kan få hende de har på deres hjemmeside :-P

det har jeg prøvet 2 gange

Men igen en modelfoto

men det fortæller vel alt

gad vide om når det kommer til stykket så er det en billed af Tommy i forklædning :ugeek:

Det kunne måske skyldes at hun ikke har været på arbejde når du har været forbi.

Hun arbejder jo ikke hver dag fra 9-22 som er vores åbningstider.

Men hvis du virkelig er så opsat på at se hvem der ejer stedet syntes jeg du skal komme forbi i aften og få en gang massage på husets regning. For jeg som er ejer af stedet i CVR registret er her resten af aftenen idag søndag.

Det eneste du skal gøre er at skrive en PB med dit rigtige navn og telefon nummer og vise noget ID på at du er dig når du kommer. Så skal du få lov til at hilse på ejeren.

Så kan der vel ikke laves en bedre bekræftelse af hvem der ejer stedet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også en tur forbi i dag i håbet om en lille hyggestund med min favorit Nina. Desværre var hun allerede taget hjem på juleferie, så der var kun Lucy og en ældre dame til stede og Lucy var åbenbart forud-booket, så jeg blev tilbudt den ældre model. Når jeg nu skal betale for en hyggestund, så foretrækker jeg, at pigen er enten jævnaldrende eller yngre end mig selv (36 år i skrivende stund) og ikke en jeg ville skyde på var på alder med min mor! Så for første gang forlod jeg klinikken med uforrettet sag.

Til jer andre, som måske også har planer om et besøg i nærmeste fremtid, så må jeg hellere nævne, at Lucy tager til Thailand i morgen, så måske er det kun den ældre, der bliver tilbage julen over.

Jeg skal da beklage at du er gået forgæves. Den "ældre" dame du hentyder til er nu ikke mere end 6 ældre end dig. Og hun giver en super god massage så du er gået glip af noget.

Hun kommer ikke til at være here alene julen over. Der er hentet julehjælp andet sted fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du lover at jeg får massage af pigen på billedet

ja så kommer jeg :-P

er det en aftale?

Hvis du mener pigen som er på vores hjemmeside http://scandinavianwellness.dk så nej desværre ikke. Hun har fri idag men er her igen imorgen.

Men vi har et par andre piger som er mindst lige så flotte.

Men om ikke andet så kan du jo komme forbi og vise hvem du er og få en sludder med ejeren som du jo påstår er Tommy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

prøv nu med sandheden ok

pigerne der arbejder der har fortalt mig at det er en modelfoto :-P

men tror efterhånden du har fortalt nok :mad:

så er det pigerne der ejer det

nu er det dig der ejer stedet

og du ved ikke hvem der arbejder der?

Kan i have en god aften :-P

Du har fortalt nok :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

prøv nu med sandheden ok

pigerne der arbejder der har fortalt mig at det er en modelfoto :-P

men tror efterhånden du har fortalt nok :mad:

så er det pigerne der ejer det

nu er det dig der ejer stedet

og du ved ikke hvem der arbejder der?

Kan i have en god aften :-P

Du har fortalt nok :eek:

Billedet på vores hjemmeside er af en pige som arbejder her. Du er velkommen til at komme imorgen og hilse på hende. 

Ja pigerne ejer stedet sammen med mig. Men nu er det sådan at med en ENKELTMANDSVIRKSOMHED at der kun kan stå 1 ejer registreret. Men derfor kan der godt være flere som ejer det.

Men du er jo åbenbart for stor en kylling til at vise hvem du i virkeligheden er siden du ikke har lyst til at komme forbi og sige hej. Det kan vel ikke være det sværeste i verden. Og du får endda en gang gratis massage ud af det.

Man skulle jo næsten tro at du var en af de tidligere ejere af stedet siden du ikke tør vise dig.

Du er også velkommen til at ringe på 71630794 og snakke med mig hvis du har mere lyst til det. Så kan du jo få bekræftet at jeg ikke er Tommy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Nu stopper I det her PingPong!

Jeres diskussioner og gætterier kan I videreføre via PM.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne måske skyldes at hun ikke har været på arbejde når du har været forbi.

Hun arbejder jo ikke hver dag fra 9-22 som er vores åbningstider.

Men hvis du virkelig er så opsat på at se hvem der ejer stedet syntes jeg du skal komme forbi i aften og få en gang massage på husets regning. For jeg som er ejer af stedet i CVR registret er her resten af aftenen idag søndag.

Det eneste du skal gøre er at skrive en PB med dit rigtige navn og telefon nummer og vise noget ID på at du er dig når du kommer. Så skal du få lov til at hilse på ejeren.

Så kan der vel ikke laves en bedre bekræftelse af hvem der ejer stedet.

Under hvilket Cvr-nr. er du reg.? for 35099743 er ophørt d. 31.08.2013 i fgl. CVR registret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set Tommy der.. Har til gengæld set ham der styrer det et par gange efterhånden. Det gør han på lige fod med et par af pigerne.. Skal vi ikke stoppe den her og blive enige om at der er glade piger og rigtig god service på stedet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Under hvilket Cvr-nr. er du reg.? for 35099743 er ophørt d. 31.08.2013 i fgl. CVR registret.

Det ville du selv nemt kunne finde ud af hvis du bare kiggede lidt mere på cvr.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt Arne Jensen og efter hvad jeg kan se, så er der ikke kommet nogle nye med CVR på adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...