Hop til indhold
Peterpedal

Scandinavian Welness Center - Hvidovrevej 80E

Recommended Posts

Jeg har netop været forbi idag og fået en rigtig go massage af Nina som stadig er der sammen med Nancy. Men også en ny pige jeg ik havde set før.

Massagen klarede hun næsten til UG og nogle af smerterne i ryggen forsvandt da også.

Men lillemanden den fik den helt store tur af hende som hun klarede til UG med X og @ og derefter bad sammen hvor der blev pjattet en del.

Det er ikke Nancy der ejer stedet mere. Da hun ikke havde tid til alt det praktiske har hun solgt det igen fortalte hun mig. Men hun arbejder der stadig og vil også blive ved med det. Spurgte ikke om hvem den nye ejer er.

Servicen er som altid i top og det samme med renlighed og massagen.

Fik massage og fuld pakke for 1500 + 100 i drikkepenge og en kold soda med ned til bilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan var badet? Jeg spørger fordi de ikke oplyser noget over telefonen.

Var det spabad, karbad, brusebad?

Jeg er selv tæt på at tage derud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har en brusekabine som er rimelig stor. Men man står stadig tæt på hinanden der inde. Men det gør mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Hvidovrevej. GPSen drillede så jeg fik kørt en mindre omvej. Nåede frem 9.15 og blev hilst med et friskt godmorgen. Den hilsende var en lille buttet kvinde med langt vådt hår. Hun gik ikke lige ind på lystavlen, så da det blev klart at hun skulle "ordne" mig valgte jeg en times oliemassage.

Massagen startede med lidt thai som opvarmning og derefter olie på. Det var hun super god til. Tilpas hårdt uden at gøre ondt, men ikke for blidt. Der blev gået tæt på, men ikke mere end nødvendigt. Forsiden fik også en tur og jeg måtte lige tænke på min gamle tysklærer og kasserollebøjningen. Men en dejlig gang massage. Minitimeren fik også en sjat olie og så kom spørgsmålet:"do you wan to cum?" og hvorfor ikke. Hun havde jo et godt håndelag, så lidt efter nød jeg hendes kompetente hænder og sendte en mindre geyser ud i verdensrummet. Så blev jeg tørret og vasket, ingen bad! Jeg kom af med 500 kr. Den samlede oplevelse giver 8/10. Det trækker ned at der ikke var bad bagefter og så var hun ikke min type. Den fantastiske massage og HJ trækker op. Gentagelsesrisiko: stor, fik lige mødt en lille smuksag på vejen ud, hende tog jeg gerne hele turen med.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var mærkeligt, at du ikke blev tilbudt bad :!: Stammen af pigerne er fra Sawadee 505, og der fik man altid tilbudt bad – endda sammen med pigen. Med Nancy var det lige før, det var besøgets højdepunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var mærkeligt, at du ikke blev tilbudt bad :!: Stammen af pigerne er fra Sawadee 505, og der fik man altid tilbudt bad – endda sammen med pigen. Med Nancy var det lige før, det var besøgets højdepunkt.

Ja, det var dengang at børnene skulle rejse sig op når læreren kom, og ikke bare sidde med deres "iphone" og høre gudsjammerlig musik :!: :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det var dengang at børnene skulle rejse sig op når læreren kom, og ikke bare sidde med deres "iphone" og høre gudsjammerlig musik :!::twisted:

:?::?::?::?::?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:?::?::?::?::?:

Jeg prøver bare at sige, at alting ikke er som i de gode gamle dage :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver bare at sige, at alting ikke er som i de gode gamle dage :P

Nej, siden er det støt gået tilbage :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg i sidste uge hos dem. Jeg havde fri og valgte at køre derhen om formiddagen, hvor jeg regnede med at der ikke var så mange kunder i biksen. Så er der mere afslappet stemning efter min mening. Efter jeg havde læst så meget godt om Nancy, så valgte jeg at ringe og bestille tid hos hende.

Jeg kom derhen og efter jeg havde "sneget" mig forbi det bilværksted som ligger lige ved siden af indgangen, så kom jeg ind og blev taget i mod af Nancy. Jeg blev vist ind i et af værelserne, og vi blev enige om en body to body. Og hold da kæft hvor er jeg glad for jeg valgte det selvom det er en dyrt omgang massage. Det er virkeligt godt, og så er Nancy så sød og har et fantastisk humør, at det næsten er umuligt ikke at smitte af på en. Hvilket betød at vi lå og grinte og pjattede imens jeg fik den lækre body to body. Efter en 35-40 minutters tid blev jeg bedt om at vende mig om, og Banditten forneden kunne ikke skjule at jeg virkelig havde nydt den massage. Hun spurgte så om jeg ville have ekstra og jeg sagde ja til den fulde pakke, hvilket jeg ikke har fortrudt overhovedet.

Da hun så var gået i gang i lidt blowjob fik jeg mig lidt af en overraskelse. I det lille vindue der er overvæggen ud til gangen så jeg et hoved, og fandt ud af at der var en elektriker i gang med at arbejde på en stige derude på gangen. Nancy kunne hurtigt se det lille chok jeg fik. Og gik hen til døren og sagde noget på thai til de andre piger, som jeg kunne forstå var at vi lå herinde. Jeg er sgu ikke så sart, men hun undskyldte mange gange og vi grinte lidt af det :) . Vi gik så ind i dobbelt rummet, hvor der ikke er et vindue og forsatte hvor vi slap. Efter vi var færdige lå vi længe og snakkede sammen, da der åbenbart ikke var travlt i biksen. Vi kunne også lige få liv i banditten igen og tog lige et handjob inden vi gik ud i badet. Hvilket fra 505 til her godt nok er lille. Der var sgu mere plads til sjov i badet hos 505.

Jeg sagde farvel til Nancy og sagde tak for denne gang.

Da jeg kom ud igen var da godt kan i bilværkstedet og jeg kunne ikke undgå at gå fordi folk derinde fra. Men skid hul i det, der er også andre firmaer i opgangen som jeg lige så godt kunne have været hos.

Jeg så på uret, der var gået 1 time og 45 min. Det er sgu meget godt gået når man kun har betalt for en time :)

Om jeg kommer igen kan jeg kun sige ja til.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glædeligt at se, at Nancy ingenlunde har slækket på engagementet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg i sidste uge hos dem. Jeg havde fri og valgte at køre derhen om formiddagen, hvor jeg regnede med at der ikke var så mange kunder i biksen. Så er der mere afslappet stemning efter min mening. Efter jeg havde læst så meget godt om Nancy, så valgte jeg at ringe og bestille tid hos hende.

Jeg kom derhen og efter jeg havde "sneget" mig forbi det bilværksted som ligger lige ved siden af indgangen, så kom jeg ind og blev taget i mod af Nancy. Jeg blev vist ind i et af værelserne, og vi blev enige om en body to body. Og hold da kæft hvor er jeg glad for jeg valgte det selvom det er en dyrt omgang massage. Det er virkeligt godt, og så er Nancy så sød og har et fantastisk humør, at det næsten er umuligt ikke at smitte af på en. Hvilket betød at vi lå og grinte og pjattede imens jeg fik den lækre body to body. Efter en 35-40 minutters tid blev jeg bedt om at vende mig om, og Banditten forneden kunne ikke skjule at jeg virkelig havde nydt den massage. Hun spurgte så om jeg ville have ekstra og jeg sagde ja til den fulde pakke, hvilket jeg ikke har fortrudt overhovedet.

Da hun så var gået i gang i lidt blowjob fik jeg mig lidt af en overraskelse. I det lille vindue der er overvæggen ud til gangen så jeg et hoved, og fandt ud af at der var en elektriker i gang med at arbejde på en stige derude på gangen. Nancy kunne hurtigt se det lille chok jeg fik. Og gik hen til døren og sagde noget på thai til de andre piger, som jeg kunne forstå var at vi lå herinde. Jeg er sgu ikke så sart, men hun undskyldte mange gange og vi grinte lidt af det :) . Vi gik så ind i dobbelt rummet, hvor der ikke er et vindue og forsatte hvor vi slap. Efter vi var færdige lå vi længe og snakkede sammen, da der åbenbart ikke var travlt i biksen. Vi kunne også lige få liv i banditten igen og tog lige et handjob inden vi gik ud i badet. Hvilket fra 505 til her godt nok er lille. Der var sgu mere plads til sjov i badet hos 505.

Jeg sagde farvel til Nancy og sagde tak for denne gang.

Da jeg kom ud igen var da godt kan i bilværkstedet og jeg kunne ikke undgå at gå fordi folk derinde fra. Men skid hul i det, der er også andre firmaer i opgangen som jeg lige så godt kunne have været hos.

Jeg så på uret, der var gået 1 time og 45 min. Det er sgu meget godt gået når man kun har betalt for en time :)

Om jeg kommer igen kan jeg kun sige ja til.

Godmorgen Bandit.

Hvad koster sådan en omgang nu om dage hos Nancy? Får måske chancen næste weekend og Nancy er jo efterhånden en institution inden thai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav 1700 uden at gide at forhandle om prisen. Det var for en times body to body og fuld pakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg gav 1700 uden at gide at forhandle om prisen. Det var for en times body to body og fuld pakke.

Hu det er godt man er jyde - 1700??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hu det er godt man er jyde - 1700??

Tjaa. Måske. Men 1700 for en time i skønt selskab som så er tæt på 2 timer er altså ikke så ringe endda.

Mange andre steder hiver de 13-1500 for 1 time hvor man føler sig snydt når man kommer ud igen. Det gør man ikke efter en tur ved Nancy og ej heller de andre piger på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tjaa. Måske. Men 1700 for en time i skønt selskab som så er tæt på 2 timer er altså ikke så ringe endda.

Mange andre steder hiver de 13-1500 for 1 time hvor man føler sig snydt når man kommer ud igen. Det gør man ikke efter en tur ved Nancy og ej heller de andre piger på stedet.

Fornuftig synsvinkel Per Pedal. Men her i jydekrogens højborg, får vi det for 1000- 1200kr, og det er meget sjældent der snydes med tiden. Faktisk går der tit 1,5 time, incl det hele. Nå men lønnen er jo generelt højere i Hovedstaden. I skal jo kompenseres på en eller anden måde for at bo i udkanten af landet :D

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I skal jo kompenseres på en eller anden måde for at bo i udkanten af landet

Det er jo det. Og det kan også være det er fordi vi har Svenskerne som naboer at prisen er lidt højere her ovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en lidt offday idag fra arbejde så besluttede at holde tidligt fri. Dagen skulle gå med et besøg på adressen her.

Ringede ikke i forvejen så var lidt spændt på at se hvem der mon var på arbejde.

Det var Nina, Lucy og Nancy og så den ny pige fra sidst jeg var der. Snakkede lige kort med hende da de andre 3 var ved at spise. Hun virker meget sød og fortalte at hun hed Pit og havde arbejdet med olie og thai massage i mange år. Så det var hendes speciale.

Nå men ville ikke lige ha hverken olie eller thai massage idag. Så valget faldt på Nancy. Det er ved at være længe siden jeg har besøg hende sidst. Og hun er jo en ren humørbombe og en rigtig sød pige der er virkelig køn.

Skulle da lige ha en gang B2B som de har på tilbud for tiden. Det var rigtig godt som altid med Nancy. Men til at starte med kom Lucy ind og pjattede lidt og de startede begge med at give en go solid 4 hånds oliemassage af bagsiden. Det er jo hurtig overstået når der er 4 hænder på arbejde på en gang.

Lucy forlod rummet og var nu alene med Nancy. Hun fik sig forvildet ud af tøjet og så kom der ellers gang i den skønneste B2B jeg har fået længe.

Op og ned det gik og hun kom rundt omkring. Det føltes som om hun fik snoret 10 gange rundt om sig selv, selv om det var på en meget sensuel måde.

Det endte da også med at lillemanden skulle drilles lidt så med hænderne. Hun fik ham hurtig til at skiftede navn fra lillemand til storemand i løbet af meget kort tid.

Så var det tid til at vende om og få smurt forsiden ind. Det er altså svært at lade være med at smage på varene når de ligefrem bliver sat helt op i hovedet på en så hun fik en kort lille slikketur selv om det var godt fyldt med olie. Men hun er jo en rigtig drillepind hende Nancy så hun flyttede sig hurtigt længere ned så jeg ikke kunne nå mere. Og så vendte hun sig endda rundt så der var helt lukket. ØVØV.

Nå men hun havde jo været forudseende og ta et kondom med ind. For som hun sagde så "regnede" hun med at det nok skulle blive brugt når nu det var mig der var på besøg.

Hmm. Måske jeg har besøgt hende lidt for tit. Det grinte vi lidt af.

Og så var det ellers tid til at hun skulle nyde og mig der skulle yde. Og det nød hun rigtig godt af lød det til.

Nå men afsted i bad med os. Det er ikke så nemt med deres bruser at være 2 derinde desværre. Så jeg ventede pænt udenfor til hun var blevet færdig. Tager jo ikke mange minutter med et bad.

Tilbage i rummet blev der hygget og krammet lidt inden det var tid til at hoppe i tøjet.

Var ude af døren efter 1½ time og med 1500 kr til hende plus 200 i drikkepenge mindre på kontoen da det bare var en super oplevelse.

Om jeg kommer igen. JAJAJAJA. Selvfølgelig gør jeg det. Det er et rigtig flot og stort sted de har sig og der er altid rene håndklæder og mulighed for et bad.

Eneste problem er at der er for mange dag i en månede til man får sin månedesløn igen. Eller også er månedeslønnen for lille til at den kan holde til det bliver den 1 igen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en lidt offday idag fra arbejde så besluttede at holde tidligt fri. Dagen skulle gå med et besøg på adressen her.

Ringede ikke i forvejen så var lidt spændt på at se hvem der mon var på arbejde.

Det var Nina, Lucy og Nancy og så den ny pige fra sidst jeg var der. Snakkede lige kort med hende da de andre 3 var ved at spise. Hun virker meget sød og fortalte at hun hed Pit og havde arbejdet med olie og thai massage i mange år. Så det var hendes speciale.

Nå men ville ikke lige ha hverken olie eller thai massage idag. Så valget faldt på Nancy. Det er ved at være længe siden jeg har besøg hende sidst. Og hun er jo en ren humørbombe og en rigtig sød pige der er virkelig køn.

Skulle da lige ha en gang B2B som de har på tilbud for tiden. Det var rigtig godt som altid med Nancy. Men til at starte med kom Lucy ind og pjattede lidt og de startede begge med at give en go solid 4 hånds oliemassage af bagsiden. Det er jo hurtig overstået når der er 4 hænder på arbejde på en gang.

Lucy forlod rummet og var nu alene med Nancy. Hun fik sig forvildet ud af tøjet og så kom der ellers gang i den skønneste B2B jeg har fået længe.

Op og ned det gik og hun kom rundt omkring. Det føltes som om hun fik snoret 10 gange rundt om sig selv, selv om det var på en meget sensuel måde.

Det endte da også med at lillemanden skulle drilles lidt så med hænderne. Hun fik ham hurtig til at skiftede navn fra lillemand til storemand i løbet af meget kort tid.

Så var det tid til at vende om og få smurt forsiden ind. Det er altså svært at lade være med at smage på varene når de ligefrem bliver sat helt op i hovedet på en så hun fik en kort lille slikketur selv om det var godt fyldt med olie. Men hun er jo en rigtig drillepind hende Nancy så hun flyttede sig hurtigt længere ned så jeg ikke kunne nå mere. Og så vendte hun sig endda rundt så der var helt lukket. ØVØV.

Nå men hun havde jo været forudseende og ta et kondom med ind. For som hun sagde så "regnede" hun med at det nok skulle blive brugt når nu det var mig der var på besøg.

Hmm. Måske jeg har besøgt hende lidt for tit. Det grinte vi lidt af.

Og så var det ellers tid til at hun skulle nyde og mig der skulle yde. Og det nød hun rigtig godt af lød det til.

Nå men afsted i bad med os. Det er ikke så nemt med deres bruser at være 2 derinde desværre. Så jeg ventede pænt udenfor til hun var blevet færdig. Tager jo ikke mange minutter med et bad.

Tilbage i rummet blev der hygget og krammet lidt inden det var tid til at hoppe i tøjet.

Var ude af døren efter 1½ time og med 1500 kr til hende plus 200 i drikkepenge mindre på kontoen da det bare var en super oplevelse.

Om jeg kommer igen. JAJAJAJA. Selvfølgelig gør jeg det. Det er et rigtig flot og stort sted de har sig og der er altid rene håndklæder og mulighed for et bad.

Eneste problem er at der er for mange dag i en månede til man får sin månedesløn igen. Eller også er månedeslønnen for lille til at den kan holde til det

Del dette indlæg

Link til indlæg

PP - ved du om de 1500 er "standard" prisen for B2B + fuld pakke? Jeg overvejer kraftigt at besøge Nancy i morgen, men priserne ser ud til at svinge mellem 1.5K og 2K. Jeg synes at 2K virker lige i overkanten for der kan man godt nok få meget sjov andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

PP - ved du om de 1500 er "standard" prisen for B2B + fuld pakke? Jeg overvejer kraftigt at besøge Nancy i morgen, men priserne ser ud til at svinge mellem 1.5K og 2K. Jeg synes at 2K virker lige i overkanten for der kan man godt nok få meget sjov andre steder.

Tror at man betaler for den oplevelse man vil ha. Og om man er ny eller gammel kunde ved hende. 2000 er også hvad jeg har betalt hende før og der har oplevelsen været endnu bedre. Men havde kun 1500 med så det blev det jeg kunne få.

Jeg har tidligere besøgt Nina som er samme sted og betalt imellem 15 og 2000 for det samme ved hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror at man betaler for den oplevelse man vil ha. Og om man er ny eller gammel kunde ved hende. 2000 er også hvad jeg har betalt hende før og der har oplevelsen været endnu bedre. Men havde kun 1500 med så det blev det jeg kunne få.

Jeg har tidligere besøgt Nina som er samme sted og betalt imellem 15 og 2000 for det samme ved hende.

Ok - jeg tager derud i morgen og ser hvad det bringer med sig. Jeg har aldrig haft fornøjelsen af Nancy (kun den "gamle" Nancy) og når man læser anmeldelser og historierne her, lyder det absolut som noget man ikke skal misse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok - jeg tager derud i morgen og ser hvad det bringer med sig. Jeg har aldrig haft fornøjelsen af Nancy (kun den "gamle" Nancy) og når man læser anmeldelser og historierne her, lyder det absolut som noget man ikke skal misse :)

Husk at komme med en anmeldese :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at komme med en anmeldese :lol:

Den kommer her :)

Jeg ringede ud til dem kl 9 og ville lave en aftale med Nancy kl 9:30. Hun var ikke mødt endnu var beskeden, men de kunne da lige ringe til hende og vende tilbage. 3 minutter efter fik jeg en SMS og spurgt om kl 10 var ok. Det var en fin service synes jeg.

Nå men jeg kører derud og sidder i bilen med sådan en lidt snurrende fornemmelse i kroppen. Det er egentligt skægt for jeg har prøvet det her mange gange før, men nogen gange får jeg den der Mike 13 år fornemmelse. Jeg vidste jo godt hvad det her ville udarte sig til og det var sgu lidt spændende.

Nå men jeg fik parkeret bilen og fandt døren. Man ringer på udenfor og venter så på at blive "buzzet" ind. Som andre har sagt er et lige ved siden af et autoværksted, men der ligger andre firmaer i opgangen og egentligt generer det ikke mig så meget. Det gik nu hurtigt med at få åbnet døren og så var det op ad trapperne. Vel oppe står en sød pige og tager i mod mig. Jeg har ikke set Nancy før, men da jeg spurgte hende smilede hun og sagde at det var hende. Hun ser sgu ganske sød ud og hun havde et frækt glimt i øjet.

Ind på et værelse (der var kæmpe stort med to dobbeltsenge) og hun trak gardinerne for. "Hvad vil du have" spurgte hun og remsede mulighederne op. B2B lyder da meget godt sagde jeg og bestilte en time. Vi afregnede og jeg smed tøjet og hoppede op på sengen. Hun gjorde det samme og så kørte showet.

Det var sgu en af de bedste B2B jeg har fået. Der har været nogle bedre, men de har alle været i Thailand - ikke her i DK. En ting der var skønt var at hun var helt nøgen. De andre gange jeg har prøvet det her i DK har pigerne haft trusser på og det er sgu lidt kedeligt.

Hun gjorde det virkeligt godt og jeg fik helt ståpels på kroppen. "Fryser du?" spurgte hun.. "Næh fryser ikke, men det er bare skønt" svarede jeg så kækt. Så lagde hun sig ovenpå mig og hviskede mig frækt ind i øret "bare rolig - du skal nok få varmen om lidt".. Tak for kaffe.. Det virkede sgu :)

Efter ca 45. minutter spurgte Nancy hvordan vi skulle afslutte det her vi havde gang i. Den skulle selvfølgelig have fuld gas, for jeg var sgu tændt. Så var vi nødt til lige at afregne for det, så op af sengen og finde pengene frem. Hun stak af for at hente kondomer og tog også en hurtig skyller.

Det her afregning midt i akten er en smule turn-off. Jeg kan godt forstå at de er nødt til at gøre det med nye kunder, men det tager sådan lidt gassen af ballonen. Hun kom nu rimeligt hurtigt igen, men der skulle nu alligevel startes forfra. Så kom det næste lille problem - kondomet passede ikke. "No problem" sagde jeg og hentede et jeg selv havde taget med. Det grinte hun lidt over, men jeg forklarede at jeg ofte oplevede det her problem, og det var bedre at have sit eget kondom end prøve at tvinge den ned i et der er for stramt.

Hvad der så skete behøves ikke at blive forklaret nærmere, men det var sgu en god omgang. Hun er meget fit og meget fleksibel.

Efter vi var færdig lå vi og snakkede lidt sammen og havde det ganske hyggeligt. I starten foregik det på dansk / engelsk, men efter et stykke tid begyndte jeg at snakke Thai til hende. Der blev hun sgu godt nok overrasket :P Vi havde en rigtig hyggelig snak og jeg blev endda inviteret til at spise frokost sammen med pigerne, hvilket jeg dog takkede nej tak til.

Derefter hoppede vi ud i badet og hun gjorde et stort nummer ud af at fortælle mig om de andre flotte piger der var på stedet og at næste gang kunne jeg prøve en af dem. Når vi gik ud kunne hun lige kalde på dem så jeg kunne se dem. "Naah" sagde jeg, "Det er jo ikke ligesom at købe fisk på markedet, så det bryder jeg mig ikke om". Det grinene hun af, men kaldte så på en af de andre tøser der kom ud på badeværelset og skulle inspicere "lille Mike". Hun så nu også ganske sød ud, men jeg har desværre glemt navnet allerede.

Summa summarum var det en rigtig god oplevelse. Jeg kunne absolut godt finde på at komme tilbage igen, og det skyldes Nancy's personlighed og væremåde. Den er dejlig forfriskende og der er ingen tvivl om at hun godt kan lide hvad hun laver. Jeg tror at næste gang vil jeg nok bare tage enten 1 times oliemassage eller en halv times B2B og så fuld gas for resten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Alt ser ud til at være som i hedengangne dage på 505. Både den kedelige afbrydelse af kondomhenteriet, hvor man bliver "kold", og badescenen, hvor hun lige skal hive en anden pige ud for at se trofæet, samt hendes utrættelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...