Guest Betelgeuse1965 Skrevet 20. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/328766 jeg kommer fra 45 minutter i paradis . Der er en enkelt anmeldelse af Ewa , fra Randers som er negativ . Men hedes billeder tiltalt mig så jeg tog chance , og det har jeg ikke fortrudt . en ung flot pige , virkligt stor flotte naturlig bryster , ikke slank ,med flyd i de rigtige stader. vi havde gode kemi , hun var sympatisk og kærlig . Gjord hvad hun kan for at gøre mig tilpas , dybe kys dejlig sex . Jeg kunne ikke få nok af hende, efter 1 rund , var jeg stadig tændt , og hun gjort hvad hun kan så jeg komme en gang mare . Men det lykkes ikke . Jeg er 56 år gammel , sidste gan g jeg komme 2 gang med kondom var for 35 år siden . jeg skal på ferie om 6 dage , helt klar vil besøge Ewa mindst en gang til .klar anbefaling her fra. jeg sover med en kæmpe smil i nat . og kan slet ikke genkende den anmeldelse fra Randers . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 20. Oktober, 2021 Hvor henne i byen, sådan ca.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 20. Oktober, 2021 Viby , diskret . Jeg har aldrig været der før . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 2. November, 2021 Betelgeuse1965 skrev, den 20.10.2021 at 22:53: Viby , diskret . Jeg har aldrig været der før . Hun ser sød ud. Hvad vurdere du hendes alder til ca at være? Ved du om blow uden er en mulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 2. November, 2021 25-27. År Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg