Hop til indhold
Guest lurik

Sofia Thai Vejle

Recommended Posts

Guest lurik
nce skrev, for 8 timer siden:

Fik du prøvet hende Lurik :-) 

Nej det fik jeg ikke. Kørte en tur forbi og kom inden for men måtte takke pænt nej tak til udbudet af piger. Begge 2 utrolig søde og venlige men lige et hak for buttede til min smag. De var meget høflige og undskyldte mange gange at have spildt min tid hvilket jeg naturligvis gengældte.

så kan hverken anbefale eller fraråde et besøg hos dem, da jeg ikke har testet deres kunnen ud i de specialiteter sådanne flinke Thai piger udbyder ;) 

-lurik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*
lurik skrev, den 20.11.2021 at 18:51:

Nej det fik jeg ikke. Kørte en tur forbi og kom inden for men måtte takke pænt nej tak til udbudet af piger. Begge 2 utrolig søde og venlige men lige et hak for buttede til min smag. De var meget høflige og undskyldte mange gange at have spildt min tid hvilket jeg naturligvis gengældte.

så kan hverken anbefale eller fraråde et besøg hos dem, da jeg ikke har testet deres kunnen ud i de specialiteter sådanne flinke Thai piger udbyder ;) 

-lurik 

Jeg kan godt lide de lidt buttede, men ikke decideret overvægtige ;)

Billederne i annoncen giver jo indtryk af nogle almindeligt byggede piger, med naturlige former. Vil du sige, at de er væsentlig tykkere i virkeligheden and billederne antyder?
 

Hvor i byen (ca.) holder de til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Nej de er ikke direkte hvad jeg vil klassificere som tykke, men som min mor ville sige det, de har nogle kraftige knogler :-) 

Da jeg besøgte dem, lå det tæt på Kayly Thai Massage men på den anden side af vejen længere mod centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem, og fik en udemærket behandling af en af dem . . . 

Vil slet ikke kalde dem kraftige . . Bløde ? JA - Var de tyndere, ville det vist nærmere være tændstiksfigurer . . . 

Jeg gik ikke derfra med blå mærker, som hvis jeg var væltet med cyklen . . . . ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...