Hop til indhold

superfransk på rasteplads?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har kendskab til nogle kvinder som holder til ved en rasteplads i midt eller vestjylland?

Tanken om et blowjob på en rasteplads tænder mig helt vildt :-D

Ps.

Hvilke sider bruger i til at søge efter piger privat, altså ikke massage klinikker?

Skrevet

https://annoncelight.dk/soeg/midtjylland/ksot/alle

Er vist den mest brugte, idet du kan være heldig at finde og lave en aftale med en ikke alt for proff, men du skal være klar over at pigerne her, så altså osse af og til kan være svære at træffe og lave aftaler med, men det er jo en del af udfordringen.

Til gengæld er der nok flere her, som pga. de ikke har klinik eller ønsker besøg hjemme er mere indstillede på f.eks rastepladssex - personligt ville jeg nok hellere finde et billigt motel, så det kunne blive en rigtig hyggelig fornøjelse for begge parter, men det er jo smag og behag + pengepung.

Se evt. denne tråd: viewtopic.php?f=7&t=7701

Mobilklinikken kan du evt. også være heldig/uheldig at støde på - søg evt. tråd herinde.

Evt. kan du også selv indrykke en annonce, men vil så anbefale dig en alternativ e-mailadresse - men nok lidt held om du får respons på den.

Skrevet

Kære ven

I EB er der sommetide en kvinde der tilbyder BJ i bilen, hun skriver Århus N, jeg har aldrig prøvet hende.

Kh Servicesboy

----------

Er der nogen der har kendskab til nogle kvinder som holder til ved en rasteplads i midt eller vestjylland?

Tanken om et blowjob på en rasteplads tænder mig helt vildt :-D

Ps.

Hvilke sider bruger i til at søge efter piger privat, altså ikke massage klinikker?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.