Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tv 2
Bølle skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har været forbi, de gange jeg har været der, optaget..

 

Tror du skal være glad fordi der var optaget, ikke fordi jeg har besøgt men bare sådan en tanke som pludselig popup :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tv 2 skrev, for 4 minutter siden:

Tror du skal være glad fordi der var optaget, ikke fordi jeg har besøgt men bare sådan en tanke som pludselig popup :huh:

Hvorfor laver du denne kommentar? Det forekommer totalt tåbeligt, hvis du ikke har besøgt stedet at komme med en negativ vurdering. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bølle skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har været forbi, de gange jeg har været der, optaget..

 

Det er et gammelt vandhul. Startede som almindeligt bordel, og nu som thai bordel i samdrift med et nærliggende sted. Pigerne skifter meget, og det gør kvaliteten også. Der har været fantastisk dejlige piger på stedet, og der har været det stik modsatte. 
Det er længe siden jeg har været der, før corona og det var ikke nogen god oplevelse. Andre har haft topoplevelser på stedet. Stedet trænger til en malerpensel og lidt mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden:

Hvorfor laver du denne kommentar? Det forekommer totalt tåbeligt, hvis du ikke har besøgt stedet at komme med en negativ vurdering. 
 

Jamen så beklager jeg min uvidenhed hvori skrivende stund jeg skrev, jeg er dog glad for at Århus mænd kender det rigtige svar, derfor forlader jeg pt tråden :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bølle skrev, den 20.10.2021 at 17:09:

Er der nogen der har været forbi, de gange jeg har været der, optaget..

 

har været forbi mandag og tirsdag,  hvor Vanessa er der :)

hun er en dejlig kvinde - er snaksaglig på flydende dansk, er på alle måder en milf, hvis du så hende i Netto vil gi' dig tanker som:

"hende der kunne jeg godt tænke mig at ....." :) hehe

derudover er hun virkelig sød, et meget kønt ansigt og du får go tid, og ikke mindst rigtig god service ;) - jeg vil næsten sige, hvis du ikke har det godt når du går derfra og tænker tilbage på hende med et lille smil på læben, næste gang du sidder i en trafikprop pga. Letbanen generelt eller bare fordi Århus rådhus har valgt at bryde alle veje i byen op i denne uge og skabe endnu mere trafik kaos end de normalt fucker up.

ja, så giver jeg en øller i lufthavnen når vi tager til Pattaya i november ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 5 minutter siden:

har været forbi mandag og tirsdag,  hvor Vanessa er der :)

hun er en dejlig kvinde - er snaksaglig på flydende dansk, er på alle måder en milf, hvis du så hende i Netto vil gi' dig tanker som:

"hende der kunne jeg godt tænke mig at ....." :) hehe

derudover er hun virkelig sød, et meget kønt ansigt og du får go tid, og ikke mindst rigtig god service ;) - jeg vil næsten sige, hvis du ikke har det godt når du går derfra og tænker tilbage på hende med et lille smil på læben, næste gang du sidder i en trafikprop pga. Letbanen generelt eller bare fordi Århus rådhus har valgt at bryde alle veje i byen op i denne uge og skabe endnu mere trafik kaos end de normalt fucker up.

ja, så giver jeg en øller i lufthavnen når vi tager til Pattaya i november ;) 

 

Ok, så der er ikke thai mere. 
Hun ser da flink ud, Vanessa :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Ok, så der er ikke thai mere. 
Hun ser da flink ud, Vanessa :)

jo hun er thai - det mener jeg da ihverfald

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

No, it's not me :) I'm not Thai. It must be a mistake. I work in a place where there is no sex, only erotic massage and Tantra. That is why I rent a place in this location so that there are no such misunderstandings :) Have a nice day :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 4 timer siden:

uha da nej, hun er jo hvid .... og jeg er ikke lige til "Cum så de hviiiiieee" :) hehe

den Vanessa jeg snakker om er der mandag og tirsdag, lille dejlig Asian;) 

Er det hende som kalder sig østens perle Vanessa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
den stiveste skrev, for 46 minutter siden:

Er det hende som kalder sig østens perle Vanessa?

Jeg har altså ikke set nogen annonce for Vanessa. Har du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jeg har altså ikke set nogen annonce for Vanessa. Har du? 

niksen 

har heller aldrig set en annonce for hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julius skrev, for 12 minutter siden:

For et par år siden, var der en Vanessa på adressen. Prøv søgefunktionen :)

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=vanessa&quick=1&type=forums_topic&nodes=82

Æhh jooo. Prøv at klikke på dit link ;)
Hvad der skete på stedet for år tilbage har sikkert intet at gøre med hvad der sker idag. Dette er jo en flygtig verden. 

Søgefunktionen var skam brugt, både på EG og AL :)

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Æhh jooo. Prøv at klikke på dit link ;)
Hvad der skete på stedet for år tilbage har sikkert intet at gøre med hvad der sker idag. Dette er jo en flygtig verden. 

Søgefunktionen var skam brugt, både på EG og AL :)

Det er korrekt, men min henvisning er til Vanessa, som er thai, og har været på stedet, ikke Vanessa fra London ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julius skrev, for 4 minutter siden:

Det er korrekt, men min henvisning er til Vanessa, som er thai, og har været på stedet, ikke Vanessa fra London ;)

Det er jeg med på. Men jeg er lidt forvirret. Der har været rigtigt mange på stedet siden der blev skrevet om Vanessa thai på det sted. Har selv været der for små 2 år siden, og det var helt i bund oplevelse. Så var søde dejlige Cherry der on of. Så er det samme Vanessa som for et par år siden? Stedet har jo været samkørt med en anden klinik rundt om hjørnet. 
Hvordan kommer man i kontakt med Vanessa? 
Som jeg kan læse af de gamle omtaler er hun en dame omkring 50? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, den 21.10.2021 at 21:29:

har været forbi mandag og tirsdag,  hvor Vanessa er der :)

Vi må have Peter.C til at oplyse, om det er i nyere tid, han har besøgt Vanessa på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 18 timer siden:

Vi må have Peter.C til at oplyse, om det er i nyere tid, han har besøgt Vanessa på stedet.

jep det var for 2 uger siden

som jeg har forstået det er hun der mandag og tirsdag  

der er ingen annonce - den har jeg ihverfald ikk set i mange år 

tidligere var hun mandag og torsdag - men det er tirsdag nu 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Det er jeg med på. Men jeg er lidt forvirret. Der har været rigtigt mange på stedet siden der blev skrevet om Vanessa thai på det sted. Har selv været der for små 2 år siden, og det var helt i bund oplevelse. Så var søde dejlige Cherry der on of. Så er det samme Vanessa som for et par år siden? Stedet har jo været samkørt med en anden klinik rundt om hjørnet. 
Hvordan kommer man i kontakt med Vanessa? 
Som jeg kan læse af de gamle omtaler er hun en dame omkring 50? 

jep

helt korrekt - tror bare man dukker op - 

Cherry uhmm - hende savner jeg - men der går nok et par år inden vi ser hende igen  

Vannesa er omkring den alder - men har masser af energi, sjov og super fræk (fræk på den gode måde ;)  )

og må sige, at jeg vil vælge hende (altså den Asian Vanessa :) haha - bare for at undgå flere misforståelser ) frem for en plastic fantastic på 28 år som selv mener hun er for Hi-So til at gi god service, men ikke ked af at tage imod pengene!!!

 

og jeg vil også stille mig på din side her - der har immervæk været nogen sløje travheste på det her sted - når det så er sagt var der i 2017 en meget fin ung kvinde som ga' et helt fantastisk BJ

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...