Hop til indhold

Randers resteplads

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved hvor der er en resteplads hvor man kan parkere og ikke

blive set af forbikørende nær Randers

Skrevet

Prøv evt. at søge på google maps - satelit eller terræn. Desværre er vejvæsenet af en eller anden uforklarlig grund begyndt at fjerne mere og mere af bevoksningerne mellem rastepladserne og vejen, så man ikke kan sidde i ro og fred og spise frokost længere - skulle ellers tro de havde nok at gøre med at fjerne alt det affald, folk ikke gider tage med hjem og putte i deres egen skraldespand.

Skrevet

På den gamle landevej mellem Aarhus og Randers, er der flere, lige efter Sdr. Borup

http://map.krak.dk/m/ncqu2

Skrevet

Ja krak og så ind på luftfoto men den du angiver sailor - ser nu ikke særlig diskret ud, uden indblik fra vejen - ellers har jeg erfaring for at det kan være nemmere at finde en lille skovvej el. lign. hvis det er til et erotisk møde :mrgreen:

Der ligger vist en grusgrav der i nærheden også, hvor man måske kan snige sig til at finde et diskret sted, men pas på ikke at komme til at sidde fast - det er for pinligt :evil:

Skrevet

Ja krak og så ind på luftfoto men den du angiver sailor - ser nu ikke særlig diskret ud, uden indblik fra vejen - ellers har jeg erfaring for at det kan være nemmere at finde en lille skovvej el. lign. hvis det er til et erotisk møde :mrgreen:

Der ligger vist en grusgrav der i nærheden også, hvor man måske kan snige sig til at finde et diskret sted, men pas på ikke at komme til at sidde fast - det er for pinligt :evil:

Den jeg har markeret, er kun en ud af 3-4 på strækningen, jeg tror der er 4 ialt, på stykket fra Sdr. Borup til Ølst

Skrevet

Ad Udbyhøjvej, højre side lige før Harrildslev. Diskret ifht. forbikørende.

Ellers er der den ubebyggede del af industrikvateret ude af Viborgvej eller hvis det er uden for kondiløber/hundelufter tidspunkterne, gode muligheder ved Nordre Fælled som f.eks. her og her.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak det var steder jeg ikke havde tænkt på.

Jeg har kørt den gamle landevej til Århus og det er der ingen.

Skrevet

Man bliver helt nysgerrig på hvad du har gang i :P

Skrevet

Tak det var steder jeg ikke havde tænkt på.

Jeg har kørt den gamle landevej til Århus og det er der ingen.

Lige omkring Leca værket, er det 3!!?

Skrevet

Man bliver helt nysgerrig på hvad du har gang i :P

:P Tja engang imellem har man jo brug for ikke at blive set.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.