Hop til indhold
VenusianSilkeborg

Bedste thai oplevelse i Silkeborg pt?

Recommended Posts

Hej,

Hvem levere den bedste Thaimassage i Silkeborg lige pt? 

- HJ, FB osv, er ikke nødvendigt, blot massage til at slukke den værste hudtørst.
- Må gerne være relativ ung eller ihvertfald velholdt; jeg syntes alle Thaimassører i Silkeborg virker noget gamle og slidte (er selv kun sidst i 30erne).

Jeg overvejdede lidt at prøve Lærke/Linda; men hun er vidst taget på ferie.

Nogen gode anbefalinger?

Tak

PS: har ikke mulighed for at køre ud lige pt ... så gerne i gå afstand fra Silkeborg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har  boet  i Silkeborg  for en 5/ 6 år siden og der var der  ikke nogle steder at man kunne få hverken hj eller sex . Men jeg ved ikke hvordan at de er  nu  .

Og ja de er  ikke helt  unge  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enough is enough? skrev, for 2 timer siden:

Prøv "Ging Faa Massage", ligger i en baggård i Søndergade, så bliver det vist ikke mere centralt i Silkeborg, tilmed skulle pigebarnet heller ikke være en oldtimer.

Tak, er det hende de kalder Vicki?
er hun pæn nok?

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 6 timer siden:

Som sagt, ønsker blot massage!
Ikke sex!

Men nej, de virker noget gamle og afdankede alle sammen.

Pånær Lærke/Linda ? ... hun tilbyder så også FB og HJ (men koster) og er pt. ikke tilgængelig.

Tror da ikke Linda tilbyder FP? Synes hun gør en del ud af at fortælle hun netop ikke tilbyder det? Måske jeg tager fejl? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg ikke mener hun havde en annonce hvor hun gjorde engang, måske forveksler jeg hende med en anden … der var to hotte Thai massører i silkeboeg engang hvor hun var den ene … har dog aldrig været ved nogen af dem.

 

Men det er også irrelevant for min post, jeg søger lige så meget massage uden hj og FP. … vil bare gerne masseres lidt af en lækker Thai.

Men det kan man åbenbart ikke finde i Silkeborg.

Gad vide hvem af de ældre der så ser bedst ud haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enough is enough? skrev, den 20.10.2021 at 18:04:

Prøv "Ging Faa Massage", ligger i en baggård i Søndergade, så bliver det vist ikke mere centralt i Silkeborg, tilmed skulle pigebarnet heller ikke være en oldtimer.

Er hun et besøg værd? Kunne godt fristes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en charmerende pige med nogle fine attributter, men umiddelbart vurderet er hendes billeder nok nogle kilo siden, men det kan være svært at bedømme, når ansigtet ikke er med.

Jeg nøjedes med almindelig massage og der blev heller ikke lagt op til andet. Dog meddelte hun bagefter, at man kunne få mere. Jeg blev en anelse skuffet i forhold til billederne, så for mig var det fint, at der ikke blev pirret o.lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...