Hop til indhold

Sex-forum?

Featured Replies

Skrevet

For nogle år siden var der et glimrende forum for alt mulig snak om sex.

Det hed sex-debat.dk.

Efter siden skiftede ejer, blev det stille og roligt overrendt af russere, svindlere og andet "godtfolk".

Er det nogle der kender til et (dansk)forum i samme stil, som det sex-debat var før den skiftede ejer?

Er klar over der findes forskellige forums, men dem jeg kan finde via google, er typisk forums for teenagere.

Og er altså lidt for gammel til at rode rundt i tråde med spørgsmål som f.eks: "hvorfor lugter min tissemand, når jeg trækker forhuden tilbage"B)

Yderst relevante spørgsmål for et ungt menneske, men det er lidt mere end 3 årtier siden jeg fandt svaret ;)

Skrevet
Mr. T skrev, for 2 timer siden:

For nogle år siden var der et glimrende forum for alt mulig snak om sex.

Det hed sex-debat.dk.

Efter siden skiftede ejer, blev det stille og roligt overrendt af russere, svindlere og andet "godtfolk".

Er det nogle der kender til et (dansk)forum i samme stil, som det sex-debat var før den skiftede ejer?

Er klar over der findes forskellige forums, men dem jeg kan finde via google, er typisk forums for teenagere.

Og er altså lidt for gammel til at rode rundt i tråde med spørgsmål som f.eks: "hvorfor lugter min tissemand, når jeg trækker forhuden tilbage"B)

Yderst relevante spørgsmål for et ungt menneske, men det er lidt mere end 3 årtier siden jeg fandt svaret ;)

Uden at være helt sikker, så  mener jeg at det efter ejerskifte kom til at hedde Facebook :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Tv 2 skrev, for 12 minutter siden:

Uden at være helt sikker, så  mener jeg at det efter ejerskifte kom til at hedde Facebook :rolleyes:

Der er nok en komiker tilstede hva! :lol:

Men da Facebook aldrig har skiftet ejer, så falder den lidt til jorden ;):lol:

Og sidst jeg tjekkede var det kun virkelig creepy dudes der bruger FB til sex-snak ;):lol:

Redigeret af Mr. T

Skrevet

Jeg tror såmænd du er velkommen til at bruge hyggesnak afdelingen her på siden til at debattere sex. Der er en del tråde allerede, og det er da bestemt indenfor skiven i forhold til hvor vi er.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tror såmænd du er velkommen til at bruge hyggesnak afdelingen her på siden til at debattere sex. Der er en del tråde allerede, og det er da bestemt indenfor skiven i forhold til hvor vi er.

Det har jeg skam også tænkt på.

Ønsker dog et lidt mere blandet forum(som ikke kun er Johns&GPs), da det ret så ofte bliver til en pølsefest herinde.

Skrevet
Mr. T skrev, for 32 minutter siden:

Det har jeg skam også tænkt på.

Ønsker dog et lidt mere blandet forum(som ikke kun er Johns&GPs), da det ret så ofte bliver til en pølsefest herinde.

Prøv at søg på facebook om der ikke findes noget allerede du kan blive medlem af - ellers må du jo selv oprette et og selv være moderator, så du kan styre hvem der kan og hvem der bliver medlem + sortere dem fra, du ikke ønsker som medlem ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Prøv at søg på facebook om der ikke findes noget allerede du kan blive medlem af - ellers må du jo selv oprette et og selv være moderator, så du kan styre hvem der kan og hvem der bliver medlem + sortere dem fra, du ikke ønsker som medlem ;-)

Jeg sætter pris på dit forslag. Det var dog et lidt mere anonymt forum jeg ledte efter.

Jeg kunne selvfølgelig "bare" oprette en falsk profil, men af flere forskellige årsager finder jeg det ikke brugbart på FB.

Er desuden førtidspensionist, så overskuddet er ikke til at være ejer/moderator. ej heller til at eje min egen hjemmeside(som jeg også har tænkt på. også i forhold til en ekstra indkomst).

Skrevet
  • Author
Jernet skrev, for 3 timer siden:

https://forum.woman.dk/debatten/sex

http://www.debatten.net/forum/viewforum.php?f=7

Jeg googlede sex forum. 

Disse to ser da ud til at have lidt af hvert og højt til loftet. 

Hvor stor aktivitet der er aner jeg så ikke, brugte kun 2 minutter på hver. 

Den første er lidt det jeg skrev om indledningsvis. Teenage problematik. Det er i hvert fald min oplevelse.

Det andet er jeg ikke stødt på før. Det ser interessant ud.

Mange tak :)

Skrevet
Mr. T skrev, for 1 time siden:

Den første er lidt det jeg skrev om indledningsvis. Teenage problematik. Det er i hvert fald min oplevelse.

Det andet er jeg ikke stødt på før. Det ser interessant ud.

Mange tak :)

Det var så lidt. 

God jagt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.