Hop til indhold
Leoparden

BDSM-Fruen ?

Recommended Posts

Er der nogle der ved hvor Bdsm-Fruen er blevert af ? Hun gav bla den mest fantastiske Tantra massage i hendes underjordiske hule i Slagelse,hvilket jeg har benyttet mig af mange gange.. :)

Sidst jeg mødte hende,var i Slagelse på et værelse nær motorvejen,der fortalte hun at hun ville komme tilbage igen,men det er dsv lang tid siden nu... ! 8-)

Vis nogen har et nummer eller andet de vil dele er jeg meget interraseret,evt kan I sende det over en PM... ;)

Mvh Leoparden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger kommer, piger går.

Desværre får vi alt for sjældent noget at vide om det. Måske ikke så underligt, hvis hun vælger at skifte til et andet erhverv.

Har selv "mistet" Mille the diva og Cille. Begge et par rigtig gode piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der er en pige hos eksklusivpigerne på mosegårdsvej ved Sorø idag Tirsdag - som af beskrivelse kunne minde om fruen? Men jeg er desværre ikke på den kanter idag så det kan verificeres?

Hvis der er andre som ved om det eventuelt er fruen der er tilbage, :D så sig endelig til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...