Roadkill 3 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) Hej Jeg er lige flyttet tilbage til Odense tæt på næsby. Jeg har kunne kigget lidt herinde og læste i en tråd at i nærheden af netto og danske bank skulle der være et sted hvor der skulle være nogle GP'er. Så ville hører herrerne herinde om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde noget mere info omkring det. Links, nummer eller adresse ville være en stor hjælp På forhånd tak Mvh roadkill Redigeret 19. Oktober, 2021 af Roadkill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 19. Oktober, 2021 Diskretion går begge veje. Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal det ikke stå på nettet eller deles. Pigerne vælger selv, hvem der skal vide hvor de er. Udover diskretion for piger og gæster, handler det også om sikkerhed for pigerne og om, at kunne være det samme sted gennem længere tid. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingamer 101 Skrevet 19. Oktober, 2021 Det er et sted med en række værelser, hvor der er bad langt nede af en fælles gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roadkill 3 Skrevet 19. Oktober, 2021 Liv skrev, for 3 timer siden: Diskretion går begge veje. Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal det ikke stå på nettet eller deles. Pigerne vælger selv, hvem der skal vide hvor de er. Udover diskretion for piger og gæster, handler det også om sikkerhed for pigerne og om, at kunne være det samme sted gennem længere tid. Mange tak for svar :) Så er der ikke at at gøre end at respektere det :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 21. Oktober, 2021 Stedet du omtaler (tænker på) har været brugt on/off i mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 21. Oktober, 2021 SIdste gang jeg var der var i efteråret 2019, før coronaen og lockdown. Stedet har stået tomt siden da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg