Hop til indhold

Næsby

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg er lige flyttet tilbage til Odense tæt på næsby. 

Jeg har kunne kigget lidt herinde og læste i en tråd at i nærheden af netto og danske bank skulle der være et sted hvor der skulle være nogle GP'er. 

Så ville hører herrerne herinde om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde noget mere info omkring det. 

Links, nummer eller adresse ville være en stor hjælp :)

På forhånd tak 

Mvh roadkill

Redigeret af Roadkill

Skrevet

Diskretion går begge veje. Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal det ikke stå på nettet eller deles. Pigerne vælger selv, hvem der skal vide hvor de er. Udover diskretion for piger og gæster, handler det også om sikkerhed for pigerne og om, at kunne være det samme sted gennem længere tid.

Skrevet

Det er et sted med en række værelser, hvor der er bad langt nede af en fælles gang.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 3 timer siden:

Diskretion går begge veje. Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal det ikke stå på nettet eller deles. Pigerne vælger selv, hvem der skal vide hvor de er. Udover diskretion for piger og gæster, handler det også om sikkerhed for pigerne og om, at kunne være det samme sted gennem længere tid.

Mange tak for svar :) 

Så er der ikke at at gøre end at respektere det :) 

Skrevet

Stedet du omtaler (tænker på) har været brugt on/off i mange år.

Skrevet

SIdste gang jeg var der var i efteråret 2019, før coronaen og lockdown. Stedet har stået tomt siden da.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.