Hop til indhold

Recommended Posts

Hej..

Jeg har besøgt Kay og det var en fantastisk oplevelse fra start til slut. Kommunikationen foregik på whatsapp, fuldstændig glat og problemfrit. Det er 100% Kay man skriver med, hendes engelske er nydeligt og hun formåer allerede her at sætte en stemning. 
Kay selv er simpelthen det sødeste væsen kombineret med en sexyness jeg sjældent er stødt på. Hun er virkelig smuk og hendes øjne er “to die for”. Når hun sutter pik og kigger én i øjnene - det er pretty epic!!

Selve akten holder jeg for mig selv - Kay leverede  100% ift mine ønsker og fantasier og hvis man har læst andre af mine anmeldelser, så kan man nok godt danne sig et billede af hvad der foregik. Læg dertil GFE fra øverste hylde og så har du Kay.
Hun får mine varmeste anbefaling. Jeg kommer 100% igen

Mvh Dokteren 

https://nympho.dk/n2178/1353/well-almost-everything-is-possible-in-my-world/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da Kay er på vej væk i godt en uge, giver det ikke rigtigt mening for mig at skrive endnu en anmeldelse af Kay lige nu. 
Men jeg vil alligevel godt give @Dokteren ret i alt, hvad han skriver. Jeg besøgte også Kay i dag i Brønshøj. Tredje eller fjerde gang, men efter al for lang Corona-pause. 
Kay er det sødeste menneske kombineret med en kønt ansigt og dejlig krop. Læg dertil at hun kan  nogle trick i en seng, som kun er de færreste forundt. Og GFE I den absolutte verdensklasse:)
Sublim oplevelse og bedste sex på markedet:P Og jeg skulle da alligevel mene, at jeg har prøvet en del. Og så til priser, som får den lettiske klan til at blegne. 

Jeg kan kun sige: Glæd Jer, til hun vender tilbage. 

Miller’s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg duskede hende for et par år siden (coronanedlukning med mere) - et virkeligt godt knald med fuld GFE. Jeg opdagede først bagefter at hun er ryger da jeg så cigaretter ligge på stuebordet og spurgte til det. 
jeg ville ikke afskrive hende på den baggrund. Der var ingen lugt i lejligheden og hun hverken lugtede eller smagte af tobak.

jeg må snart få hende besøgt igen ;-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 1 time siden:

Jeg duskede hende for et par år siden (coronanedlukning med mere) - et virkeligt godt knald med fuld GFE. Jeg opdagede først bagefter at hun er ryger da jeg så cigaretter ligge på stuebordet og spurgte til det. 
jeg ville ikke afskrive hende på den baggrund. Der var ingen lugt i lejligheden og hun hverken lugtede eller smagte af tobak.

jeg må snart få hende besøgt igen ;-)

K

Hun har et smart trick til at fjerne røglugt. Jeg mener det var eddike. Jeg er selv ryger, så det er ikke et problem for mig :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi forleden og kan kun tilslutte mig de højtrosende ord! Kay er på alle måder fantastisk! Hun er interesseret, opmærksom, intelligent, snaksagelig, omgængelig. Hendes bj er fantastisk, med øjenkontakt og indlevelse som jeg formentlig aldrig har prøvet bedre. Det er på alle måder GFE til UG!

og så går hun meget op i stjernetegn, men jeg er nu i tvivl hvor meget hun reel ved om det. Hun troede jeg var tvilling, og selv efter flere gæt ramte hun ikke mit rigtige tegn som er skytte… ha ha, det er en ommer Kay :)

Virkelig dejlig pige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 10 timer siden:

Jeg var forbi forleden og kan kun tilslutte mig de højtrosende ord! Kay er på alle måder fantastisk! Hun er interesseret, opmærksom, intelligent, snaksagelig, omgængelig. Hendes bj er fantastisk, med øjenkontakt og indlevelse som jeg formentlig aldrig har prøvet bedre. Det er på alle måder GFE til UG!

og så går hun meget op i stjernetegn, men jeg er nu i tvivl hvor meget hun reel ved om det. Hun troede jeg var tvilling, og selv efter flere gæt ramte hun ikke mit rigtige tegn som er skytte… ha ha, det er en ommer Kay :)

Virkelig dejlig pige!

Kan du belyse os om det stadig var i Brønshøj regionen? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...