Hop til indhold
Aarhusfyr1974

Sex dating sider

Recommended Posts

Hej er der nogen der har erfaringer med at møde piger til engangsknald på datingsider ? Hvilke sider kan i isåfald anbefale ?

jeg syntes mange af dem virker useriøse og min største bekymring er min anonymitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

spild af penge 10 piger til 500 mænd, lidt svært at trænge igennem.. pigerne bliver bestormet med breve lige så snart der kan fornemmes liv, så de blive kræsen,
selv trunterne, har prinsesse nykker.. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke enig med freeman. Jeg har selv benyttet scor.dk og dating.dk og havde succes begge steder. Ja der er en markant overvægt af mænd, men hvis du tager dig sammen, så får du også succes. Sørg for nogle gode billeder, skriv en fin og sjov profiltekst og læs pigernes profiler inden du skriver til dem. En besked hvori du skriver “ skal vi kneppe ?” Får du ingen fisse på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Some1 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er ikke enig med freeman. Jeg har selv benyttet scor.dk og dating.dk og havde succes begge steder. Ja der er en markant overvægt af mænd, men hvis du tager dig sammen, så får du også succes. Sørg for nogle gode billeder, skriv en fin og sjov profiltekst og læs pigernes profiler inden du skriver til dem. En besked hvori du skriver “ skal vi kneppe ?” Får du ingen fisse på.

Men det med billeder er sgu en stor chance at tage når man er gift ,(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusfyr1974 skrev, for 1 time siden:

Så tror jeg bare at du skal holde dig til GPerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusfyr1974 skrev, for 3 timer siden:

Sex med andre er vel en stor chance at tage, hvis man vil forblive gift? :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...