Hop til indhold
Guest Servicesboy

Anmedlese af MIZA

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer

http://www.voksenlis http://www.voksenlisten.dk/miza

Jeg synes aldrig jeg har set anmeldelse af MIZA, hun findes på voksenlisten, men er ikke tilgængeligt ret meget, men jeg har haft fornøjelsen for et stykke tid siden.

MIZA, som hedder noget andet i virkeligheden, er den præcist den samme som i annoncen, hun er 41 år og alle tallene passer, hun laver ganske få aftaler, mest i Kbh og modtager ikke besøg privat.

Jeg fik en aftale med MIZA, en lidt underlig aftale, hun var på hotel Scandic i Sydhavnen, hvor hun skulle cheke ud KL 10, jeg hentede hende der og kørte til indre by, nå jeg hentede hende og al bagasen bliv smidt i min bil, og vi gik hver til sit, - jeg skulle i møde, sidste på dagen skulle vi så mødes igen.

Vi mødtes i det pakeringsanlæg hvor min bil og hindes bagage stod og fulgtes ad til mit hotel, jeg tror KL var 16.00 vi chekkede ind som hr. og fru ..... og efter højest 1 min stod vi bare der på værelsets og kyssende, som vi havde kendt hinanden i flere år, tungen rigtig godt og mærke hinandens tænder, - jeg glemte hvis fra starten og skive MIZA kun sælger 4 timer af gangen 4 timer = 1200 kr., det passer virkelig en rigtig Jyde, efter vi havde kysset lidt førte hun min hånd ned mellems hendes ben , og hun var blevet ganske fugtig, - københavner vil nok sige drivende våd :-) Nå vi havde været på arbejde begge to hele dagen så vi tog et bad sammen.

Så gik det løs igen, kysseri og hun blev sjask våd igen, jeg fik lidt BJ og almindelig samleje, hun var dejlig snæver , blød og dejligt så raketten røg afsted.

Som nævnt havde jeg købt 4 timer, så vi gik ud og fik noget og spise, - der ligger en dejlig pakistaner restaurant i nærheden hvor vi fik noget dejligt krydret mad, - jeg døjer lidt med og bolle oven på en fed flæskesteg, og der var stadigvæk tid tilbage på taxameteret.

Tilbage igen på hotellet forsatte vi hvor vi slap, lidt kysse lidt slikken og lidt Boller, jeg kunne ikke komme igen, - dagen havde været lang, og soooometider kan jeg godt mærke alderen, men MIZA opgav ikke så let, hun havde noget glidecreme med, og så fik klitoris bare den helt store tur - kender i det mænd, når der virkelig presser på, så er ,man "billigt" til salg, jeg kom til og sige: holdkæft det er dejligt, du kan gøre hvad du vil med mig" det skulle jeg aldrig have hun bad mig vende mig om på ryggen, og så fik jeg den største endefuld jeg nogensinde har fået med en tøjbøjle, hungenoptog spilleriget af min pik, og igen kom jeg i ekstage, og dum/liderlig jeg var sagde jeg igen " jeg vil gøre alt for dig" det skulle jeg ikke have sagt, hun stak sin røv op i hovedet på mig og befalede mig og slikke hendes brune Stjerne, det ville jeg ikke, men et par hårde salg af tøjbøjlen fik mig på andre tanker. Vi sluttedede med en håndspiller og jeg var fuldstændig færdig, og kunne ikke afvise hendes forslag om, at hun blev der resten af natten.

Om morgenen lå vi og kælede og kyssede lidt inden jeg skulle aftsted, hun ville gerne sove lidt videre.

Kanon oplevelse jeg kun kan anbefale andre

Prøve igen Yes Yes, men hader rygere og jeg er desværre begyndt igen

Samlet pris inkl. mad og tilskud til billet hjem 1900 kr for 12 timer, det passer en nærig jydetamp.

Kh

Sewrvicesboyten.dk/miza

Redigeret af Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine anmeldelse Serviceboy. :)

 

Det er dog længe siden jeg havde tilknytning til Kbh, nu er jeg kun i Sydjylland.

 

Knus Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fin beretning, hun lyder som en dejlig kvinde og det er da også det indtryk jeg har fået af hende på chatten.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlæg slettet ( opført i anden tråd ).   Admin må gerne slette denne.

Redigeret af steenbukken
Har startet ny tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...