Hop til indhold
Newbieoldie

Sweet Caroline i Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/299949

Jeg havde læst de forskellige anmeldelser herinde, og havde en fornemmelse af, at sweet caroline ville passe mig fint at besøge, så jeg sendte en høflig besked afsted. En time senere kom der svar, og vi skrev lidt sammen. Hun ville have selfie bekræftele, hvilket jeg ikke havde et problem med. 

Jeg kom frem og parkerede i nærheden af Mølleparken i Århus, og fik den præcise adresse, hvilket var et ok diskret sted - da det var en opgang til flere lejligheder. 

Jeg møder caroline i døren - en lille sød pige, som selvfølgelig ikke helt ligner sine Photoshop profilbilleder, men stadig sød og charmerende (billede 3 i linket - hvidt og blåt tøj passer ret godt)

Penge skifter hænder jeg går i bad. Havde i forvejen bestilt 1 time med owo til 1700 og skrev at jeg var til GFE med kys, og oral.

herefter får jeg lidt en blandet følelse. Jeg bestiller altid en time, for at der er god tid til hygge, forspil, bryde isen osv, men jeg kommer ind og der bliver givet 2-3 tantekys. Lægger os i sengen hvorefter hun spørger om hun skal begynde med fransk! Jeg vil ikke begynde på en akavet dialog om vi ikke lige skal varme op først, så hun går igang.

MEN DÉT er hun så til gengæld også god til! Fik et super lækkert blow, indtil hun efter nogle minutter spørger "wanna fuck" jeg vælger dog at sige vi ikke har travlt, så hun fortsætter lidt med blow. Hun spørger og jeg vil slikke hende, men hun bryder sig ikke om 69. Jeg takker ja, og hun får en slikketur, og der er godt med små realistiske støn og hoftebevægelse - dejligt. 

Hun spørger igen om vi skal kneppe hvilket jeg godt vil være med til. Jeg kan dog godt have problemer med at holde banditten helt stiv når regnfrakken kommer frem, så det bliver ikke til noget. Jeg kan mærke hun ikke rigtig ved hvordan hun skal forholde sig til dét, at vi ikke rigtig kan kneppe alligevel, men jeg forklarer det er ok, og hun går så tilbage til blow igen (uden gummiet)

Det gør hun til UG igen og jeg får lov til at "lege lidt med fingrene" imens. Indtil jeg kommer efter et rigtig godt blow. 

Der er nu gået 30 minutter af de 60, og efter meget lidt smalltalk og ikke noget afsluttende kæleri, kysseri eller krammen, spørger hun om jeg vil i bad. Og efter højst 40 minutter fra jeg kom ind var jeg ude igen...

Konklusion - hun har potentiale til at blive en rigtig god GFE men det kræver meget mere indlevelse. Til gengæld var det et super godt blow, hun virkede til at elske at blive slikket, og jeg har fornemmelsen af, at hun ville leve sig godt ind i at blive kneppet også! 

Jeg overvejer kraftigt er besøg mere, for at se om hun bare skal lære en at kende før hun åbner helt op. Man kan sige hun virker ikke så professionel som f.x. Lizbeth, lille blondine eller Emma (hampen) men tilgengæld har hun potentialet til at blive det.

Pigen 8/10

Sted 8/10

Blow 9/10 

Udnytter tiden 5/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad havde du tænkt dig, at hun skulle gøre, når du nu var færdig efter 30 af de 60 minutter? Fair nok at du ikke kan blive kampklar - det kan sgu ske for enhver - men du skriver udtrykkeligt, at det ikke er pigens skyld. Hvorfor skal hun så have lavere bedømmelse af den grund?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bestiller 1 time netop for at have god tid til hyggen, og for at vise pigen lidt respekt for hendes tid. Kunne aldrig drømme om bare at bestille et kvarter, ind, knep, ud af døren. 

Alle andre gp'er jeg har mødt eller læst positivt om herinde har fx tilbudt massage hvis der var ekstra tid bagefter, og samtidig har de også lige brugt i hvert fald 5 minutter på lige at varme op. 

Men jeg vil bestemt ikke tale dårligt om hende - for jeg nød virkelig hendes selskab. det var bare ikke rigtigt en gfe men mere en halv times lækkert men dyrt blow. Og jeg er bestemt hooked på at give det en chance mere en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...