Genboen 38 Skrevet 18. Oktober, 2021 Har i dag været på besøg på ny adresse i Esbjerg, der tilbyder massage mv. https://annoncelight.dk/profile/MMmassage Dog har adressen nogle enkelte gange tidligere været brugt i servicebranchen, men nu fornemmer jeg det er mere permanent :) Allerførst: Billederne er troværdige - ja virkeligheden er måske endda bedre end det de viser. En moden kvinde, men dejlig vejholdt og dejlig feminin. :) Og ja, ikke alt er fra naturens side, men for mig gør det slet, slet ikke noget - så længe det er så velfordelt som det er hos Duen Dee "Arbejdsrummet" er rigtig pæn og i orden, velholdt og med en god stemning - og hende den lille sjæl var myreflittig og arbejdede hårdt for at give mig en rigtig god oplevelse. Hun fandt mine punkter og fik mig på en lille flyvetur :) Jeg gik fra 30 til 60 min. hurtig efter start, kunne godt mærke at det ville blive godt, og det blev det :) Fik hele pakken, samt lidt massage - der var ingen travlhed med at få mig ud af døren i en fart, respektfuldt. Når jeg tænker på hvor mange gange man er gået ud af en dør og det har været en trist oplevelse, så er det dejligt at opleve at den anden side også findes! Beløbsmæssigt betalte jeg hvad der blev bedt om. Har den opfattelse at det betyder noget for den oplevelse man får, hvordan man møder pigen, og hvad det er for signaler man sender med sin ageren. Nej - det er ikke et reklame indslag det her! Har ført haft en profil herinde med navnet Genboen, som blev slettet for ca. 6-9 måneder siden. Men stedet var så godt og pigen så usædvanlig at det skulle deles :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai Nyder 16 Skrevet 18. Oktober, 2021 Hun er en meget flot kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vaman90 0 Skrevet 19. Oktober, 2021 Hej Genboen Prøvede du spa badet med hende? Hvad måtte du slippe for 1 time? Hilsen den nysgerrige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genboen 38 Skrevet 20. Oktober, 2021 Vaman90 skrev, for 21 timer siden: Hej Genboen Prøvede du spa badet med hende? Hvad måtte du slippe for 1 time? Hilsen den nysgerrige. Nej, jeg prøvede ikke spa badet Men hun har så mange andre talenter, at man ikke behøver at lede efter aktiviteter for at fylde tiden ud - smiler. Prisen kan sikkert gøres billigere end hvad jeg gav, til gengæld tror jeg at hun giver sig lidt mere for at få mig på besøg igen Og så kan de sidste kr. være givet godt ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 22. Oktober, 2021 Har forsøgt at komme i kontakt (tlf+sms) med stedet flere gange de sidste tre dage, uden held. Er der nogle der har haft held med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/profile/MMmassage MMmassage - Esbjerg BB Man... Er det lykkedes for dig at få kontakt ? Hilsen T/- Redigeret 24. Oktober, 2021 af Tranporter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 24. Oktober, 2021 Ja, jeg fik en respons på en sms med mere end et døgns forsinkelse - det var dog ikke en tidsbestilling, men blot lidt nysgerrighed.. Har ikke haft lejlighed til at følge op endnu - tænker jeg finder tid i løbet af ugen. Både @Genboen's anmeldelse og hendes annonce er fristende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 24. Oktober, 2021 BB Man skrev, for 2 timer siden: Ja, jeg fik en respons på en sms med mere end et døgns forsinkelse - det var dog ikke en tidsbestilling, men blot lidt nysgerrighed.. Har ikke haft lejlighed til at følge op endnu - tænker jeg finder tid i løbet af ugen. Både @Genboen's anmeldelse og hendes annonce er fristende. Har du en fornemmelse af at ha' truffet på den skønne Q tidligere... ? (Esbjerg eller omegn) ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 24. Oktober, 2021 Tranporter skrev, 1 time siden: Har du en fornemmelse af at ha' truffet på den skønne Q tidligere... ? (Esbjerg eller omegn) ! Oh, det er en svær én... Der er så mange ligheder mellem pigerne/damerne, samtidig som de desværre ofte "låner" billeder fra andres annoncer eller hvad ved jeg... Men ja, der er noget bekendt med hende - i så fald er det fra et møde for ret længe siden - måske i Esbjerg, men kunne også være rigtig mange andre steder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 24. Oktober, 2021 Er det ikke hende der har haft klinik i Fredericia i mange år ? Synes hun ligner …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 24. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 1 time siden: Er det ikke hende der har haft klinik i Fredericia i mange år ? Synes hun ligner …. Jo hun havde sumas i Fredericia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 24. Oktober, 2021 Zifa1971 skrev, for 13 minutter siden: Jo hun havde sumas i Fredericia Ikke nødvendigvis en god nyhed - hvis det passer... De par gange jeg besøgte i sin tid Sumas, var services mildest talt elendig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 24. Oktober, 2021 BB Man skrev, for 1 minut siden: Ikke nødvendigvis en god nyhed - hvis det passer... De par gange jeg besøgte i sin tid Sumas, var services mildest talt elendig. Da hun åbnede sumas fejlede servicen ikke noget, så vi må håbe hun har lært af sine fejl, og holder serviceniveauet højt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 24. Oktober, 2021 Zifa1971 skrev, for 2 minutter siden: Da hun åbnede sumas fejlede servicen ikke noget, så vi må håbe hun har lært af sine fejl, og holder serviceniveauet højt Det finder jeg ud af så snart jeg får reserveret en tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genboen 38 Skrevet 29. Oktober, 2021 Billederne holder, det er pågældende på billederne og hun har passet godt på sig selv, er særdeles velskabt ;) Har været der siden oprindelig tekst - og hun er stadig dejlig fræk og gør meget for at gøre en glad og tilfreds! Jeg håber hun holder niveauet - så har hun en fast kunde hos mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Så fik jeg også aflagt en visit på stedet. Kan fuldt ud bakke op om de anbefalinger @Genboen giver - skøn time med spabad sammen, fin massage og nærværende sex. Damen er en slank, velskabt og petit sag - dog ikke helt uden silikone. Men lækker, lækker... Kan ikke genkende damen fra andre steder - hverken i Esbjerg-området eller andre byer. Men jeg ikke fået besøgt dem alle (pyha). Redigeret 29. Oktober, 2021 af BB Man 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 161 Skrevet 30. Oktober, 2021 Jeg har i dag besøgt hende. God respons og kommunikation forinden. Priser matcher det alm. niveau, i den højere ende. Hun er en fin lille kvinde, ganske velholdt i forhold til hendes alder. Hvis man vil have en sprød ung Thai er det ikke hende, til gengæld er hun en erfaren dame som er god til det hun gør. Jeg købte FP, på forhånd havde hun skrevet at det var uden kys. Det var jeg lidt ked af, men det var så spillereglerne. Hun leverede en ok massage, blødt efter mit ønske. Hun var lidt vigende i forhold til GFE, men jeg fik alligevel en lille flyvetur i doggy. Jeg fik et bad forinden, og tiden blev overholdt så rigtig fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 6. Maj, 2022 Genboen skrev, den 18.10.2021 at 14:17: Har i dag været på besøg på ny adresse i Esbjerg, der tilbyder massage mv. https://annoncelight.dk/profile/MMmassage Dog har adressen nogle enkelte gange tidligere været brugt i servicebranchen, men nu fornemmer jeg det er mere permanent Allerførst: Billederne er troværdige - ja virkeligheden er måske endda bedre end det de viser. En moden kvinde, men dejlig vejholdt og dejlig feminin. Og ja, ikke alt er fra naturens side, men for mig gør det slet, slet ikke noget - så længe det er så velfordelt som det er hos Duen Dee "Arbejdsrummet" er rigtig pæn og i orden, velholdt og med en god stemning - og hende den lille sjæl var myreflittig og arbejdede hårdt for at give mig en rigtig god oplevelse. Hun fandt mine punkter og fik mig på en lille flyvetur Jeg gik fra 30 til 60 min. hurtig efter start, kunne godt mærke at det ville blive godt, og det blev det Fik hele pakken, samt lidt massage - der var ingen travlhed med at få mig ud af døren i en fart, respektfuldt. Når jeg tænker på hvor mange gange man er gået ud af en dør og det har været en trist oplevelse, så er det dejligt at opleve at den anden side også findes! Beløbsmæssigt betalte jeg hvad der blev bedt om. Har den opfattelse at det betyder noget for den oplevelse man får, hvordan man møder pigen, og hvad det er for signaler man sender med sin ageren. Nej - det er ikke et reklame indslag det her! Har ført haft en profil herinde med navnet Genboen, som blev slettet for ca. 6-9 måneder siden. Men stedet var så godt og pigen så usædvanlig at det skulle deles Sutter hun uden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 56 Skrevet 15. Maj, 2022 (edited) Sjovleg1 skrev, den 6.5.2022 at 06:18: Sutter hun uden ? Jeg prøvede hendes spa-tilbud, hvor hun suttede uden. Spa oplevelsen, som var meget kort, er også det eneste positive jeg har at sige om det besøg, desværre, for hun sælger sig selv godt på billederne. Redigeret 15. Maj, 2022 af Huntersen manglende kommaer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg