Thop 65 Skrevet 18. Oktober, 2021 Hejsa... Er der nogen der har haft fornøjelsen, at besøge hende her??? https://annoncelight.dk/showad/329796 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 18. Oktober, 2021 Tror den annonce også har været under Jylland så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 18. Oktober, 2021 Kan du huske hvad annoncen så ud i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 18. Oktober, 2021 LIGE som den du har lagt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 18. Oktober, 2021 Ja det er rigtigt. Der har været en tilsvarende annonce i Jylland for nogle uger siden. Jeg har skrevet lidt med hende. Man skal nok ikke regne med at hun sådan lige er på ferie i byen. Men jeg tror såmænd hun er ægte nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 19. Oktober, 2021 Jeg var forbi i går til et godt blæs... Billederne er af hende, og hun er en flot pige og fik en fin behandling, men lejligheden er noget rodet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 19. Oktober, 2021 Thop skrev, for 39 minutter siden: Jeg var forbi i går til et godt blæs... Billederne er af hende, og hun er en flot pige og fik en fin behandling, men lejligheden er noget rodet... Syntes det er svært at bedømme om hun er slank/buttet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hh99e09 4 Skrevet 19. Oktober, 2021 Hvor er det henne og hvad måtte du slippe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 19. Oktober, 2021 Nørrebro, 700,- Hun er ikke åleslank, men heller ikke buttet, god røv og store bryster... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hh99e09 4 Skrevet 19. Oktober, 2021 Ok takker, kunne godt være man skulle smutte forbi imorgen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hh99e09 4 Skrevet 20. Oktober, 2021 Er hun egentlig mørk i det? Er det ægte bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 20. Oktober, 2021 Ja hun er en mørk pige, spurgte hende ikke, men det virker som om hun er opvokset i DK... Store bløde dejlige bryster... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg