okoko 5 Skrevet 18. Oktober, 2021 (edited) Mange tak til jer andre der har skrevet anmeldelser! Jeg har brugt dem et par gange, og har altid haft en tilsvarende positiv oplevelse, så derfor er det på sin plads, at give lidt igen. Jeg havde bestilt en tid sent torsdag, og stedet var nemt at finde og pænt. Jeg har længe haft kig på Margo, da jeg bla. herinde har læst positiv omtale, og jeg kan kun tilslutte mig det som andre skriver. Hun er fucking lækker. Jeg ledte specifikt efter en kvinde med former, og Margo passer perfekt ind i MILF-kategorien, jeg søgte. Jeg havde bedt hende om, at tage et af de set på, som hun har på, på hendes billeder, og jeg blev ikke skuffet. Hun er mindst ligeså dejlig i virkeligheden. Betalte 2000kr for 1 time, og købte også en ekstra ting. Mht til ekstra virkede det på mig, som at man kan spørge om det meste, og så enten få et ja eller et nej. Jeg fik heldigvis et "ja" Som sagt har jeg længe haft kig på Margo af den grund, at jeg har et rollespil, jeg gerne vil afprøve, men som jeg aldrig har haft mulighed for. Har tidligere leget forskellige rollespil med piger fra den virkelige verden, men har aldrig prøvet at "bestille" det, hos en pige. Har ca. en håndfuld besøg hos piger gennem årene, men har aldrig bestilt andet end 1 time osv, så egentlig havde jeg ingen ide om, hvordan man lige får sat det i stand. Samtidig var der også noget grænseoverskridende, i det at skulle fortælle sine fantasier, til en person man ikke kender. Så jeg blev en lille tøs, og bestilte 1 time, og besluttede mig for, at hvis jeg følte for det, ville jeg spørge, om hun var med på det, jeg havde i tankerne. Efter vi havde haft sex første gang (som forøvrigt var helt i top), snakkede vi, og jeg kunne godt li', at jeg følte hun var til stede, og samtidig også var nem at snakke med. Så jeg tog mig sammen. Og fik spurgt, om det var en mulighed. Og det var det. Det var sgu egentlig ret meget nemmere, end jeg havde regnet med, og hun var super easy going omkring det. I hvert fald fik hun mig til at føle mig tilpas i en situation, som jeg havde været ret nervøs for, og for det alene fortjener hun en god anmeldelse. Så vi har aftalt, at jeg kommer forbi næste gang, hun er i Jylland, and I cant fucking wait. Som jeg forstod det, er hun i Odense nu, og kommer derefter tilbage engang midt november. Kan absolut anbefale: https://annoncelight.dk/showad/325504 Redigeret 18. Oktober, 2021 af okoko 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg