Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan pm mig tlf til stengårds alle 210? kan ikke lige finde deres annonce mere.

Skrevet
Svr79 skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen der kan pm mig tlf til stengårds alle 210? kan ikke lige finde deres annonce mere.

Har du brugt Google?
Tlf. finder du her --> https://www.facebook.com/Sabai-Sabai-Thai-Massage-231516810203292/

Skrevet
  • Author

Tror nok det der er et sted der lukkede for noget tid siden, og ikke det der har ligget på adressen på det seneste?

Skrevet

Der står permanent lukket, så mon ikke det er derfor  du ikke finder deres annonce længere

Redigeret af Tømreren
Type fejl

Skrevet
  • Author

Tak Luxus Drengen :)

Skrevet

Bare til info: Jeg var forbi derude for nogle uger siden og snakkede med en af de to unge, slanke i blå trøjer. Hun holdt meget hårdt på, at FP ikke var på menuen. Ikke at jeg forsøgte at overtale, men fik bare meget strengt besked på, at det ikke var en mulighed. Hende med den lyse, lidt kittelagtige trøje (og ligeledes blåt indenunder) var der også, men hende snakkede jeg dog ikke med.

Redigeret af Magico

Skrevet

Jeg har også forsøgt at overtale Sindy til mere end B2B og HJ. Men nej, der er lukket. Der må ikke engang kysses.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.