Hop til indhold

Recommended Posts

CHANTALL HIMMELFRYD
Jeg besøgte Chantall hos Pussy Galores. 
Hun er dejlig, varm, og man føler sig absolut velkommen og lækker og alt muligt andet godt.
Personligt synes jeg, at hendes billeder kunne trænge til en opdatering, men når det er sagt, så er det man møder absolut lækkert og appetitvækkende. Hun er fræk og kan sit kram på alle måder.

En halv time kan hurtigt blive alt alt alt alt for lidt, 

Hun er nok lige et par dage forbi de 30, men det betyder så lidt, for hun giver stådreng med det samme og hun er fantastisk til at tage sig både af den og dig.

mine varmeste anbefalinger
Jeg har intet skidt at sige om besøget overhovedet. Når jeg nævner alder og fotos er det fordi, nogle kan bliver skuffede... men tro mig det er der ingen grund til overhovedet. masser af hjerter herfra

https://70210026.dk/chantall

Redigeret af Lurifaxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig. En flot kvinde. Og hun gir en super oplevelse. 

Men alderen.. Der er gået mange år siden hun var 40 som der står i profilen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ligget mellem hendes ben og slikket den glatte fisse så mange gange igennem de sidste 10-15 år at jeg slet ikke har tal på det. 

Jeg har nu besøgt hende to gange på PGs nye sted. 

Den første gang var persiennerne rullet ned da vi kom ind i værelset - men det fik vi hurtigt lavet om på. 

Der er naboer (på afstand) som kan kigge med ind - men Chantall var frisk og vi kneppede løs med frit syn:-)

Jeg tænker hun er 50 plus minus - ikke længere fast - men hun er så fræk, sød, dejligt, kinky og med på den værste.... så er vild med hende....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...