TommyHansen 2973 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) I fredags gik jeg om formiddagen i Kongensgade i Esbjerg og kiggede på butikker. På et tidspunkt kommer 5-6 unge piger gående med hver deres kuffert med hjul under. De er alle sammen shinet helt vildt op, selv om det kun er formiddag, og de larmer og snakker højlydt, og de tiltrækker sig megen opmærksomhed. Der er vist også en udvekslingstudent blandt pigerne, for noget af snakken går på engelsk. Jeg forsvinder ind i en butik og pigerne forsvinder ned mod indkøbscentret Broen. Et kvarter tids senere når jeg Banegården - og inde i kiosken er alle pigerne ved at forsyne sig med kaffe i plastickrus, frisk frugt skåret i mundrette bidder og anbragt i plasticbøtter, slik og cigaretter. Lidt efter lidt forlader de butikken og samles ude i forhallen. Jeg stiller mig diskret og lader som om, at jeg studerer togenes afgangs- og ankomsttider, men i virkeligheden nyder jeg synet af de unge piger, som alle er meget smukke og indbydende. Det er svært at vælge, hvem man helst ville kneppe. Så går de ud på perronerne og går ned mod et tog i den fjerneste ende af Banegården. Tilbage står jeg med mine frække tanker og tænker på, hvor pigerne mon skal hen? Skal de til København og muntre sig på diskotekerne og lagnerne i efterårsferien? Er de alle sammen sugarbabies, der skulle ud på opgaver? Det var som bekendt stadig formiddag, så skolen var vel officielt ikke gået på ferie endnu. Er det almindeligt, at gymnasiepiger pjækker dagen før en ferie, for at komme tidligt afsted ud på saftige sexeventyr? Redigeret 17. Oktober, 2021 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2021 Beklager, men jeg synes at du (trådstarter), virker lidt forstyrret, og måske mærket af denne her branche. Jeg finder det bekymrende, at et par unge gymnasiepiger ikke kan hygge sig, uden at det formodes, at de er sugarbabes/prostituerede eller på vej ud på “sexeventyr”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) Sutteålen skrev, for 45 minutter siden: Beklager, men jeg synes at du (trådstarter), virker lidt forstyrret, og måske mærket af denne her branche. Jeg finder det bekymrende, at et par unge gymnasiepiger ikke kan hygge sig, uden at det formodes, at de er sugarbabes/prostituerede eller på vej ud på “sexeventyr”. Tak for dit input. Det er da muligt at jeg er lidt forstyrret, men mine fantasier har jeg forhåbentlig lov til at have. Og andre må gerne bidrage med deres fantasier også. Redigeret 17. Oktober, 2021 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 17. Oktober, 2021 TommyHansen skrev, for 37 minutter siden: Tak for dit input. Det er da muligt at jeg er lidt forstyrret, men mine fantasier har jeg forhåbentlig lov til at have. Og andre må gerne bidrage med deres fantasier også. Fantasier er gode og livsbekræftende. Men lidt creepy at du stiller dig op, og glor på dem imens fantasien kører på højtryk. Nu kender jeg ikke din alder, men måske er du lidt af en "gammel gris" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 17. Oktober, 2021 Zero skrev, for 1 time siden: Fantasier er gode og livsbekræftende. Men lidt creepy at du stiller dig op, og glor på dem imens fantasien kører på højtryk. Nu kender jeg ikke din alder, men måske er du lidt af en "gammel gris" Jeg "glor" netop ikke, men nyder dem diskret ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 18. Oktober, 2021 TommyHansen skrev, for 23 timer siden: I fredags gik jeg om formiddagen i Kongensgade i Esbjerg og kiggede på butikker. På et tidspunkt kommer 5-6 unge piger gående med hver deres kuffert med hjul under. De er alle sammen shinet helt vildt op, selv om det kun er formiddag, og de larmer og snakker højlydt, og de tiltrækker sig megen opmærksomhed. Der er vist også en udvekslingstudent blandt pigerne, for noget af snakken går på engelsk. Jeg forsvinder ind i en butik og pigerne forsvinder ned mod indkøbscentret Broen. Et kvarter tids senere når jeg Banegården - og inde i kiosken er alle pigerne ved at forsyne sig med kaffe i plastickrus, frisk frugt skåret i mundrette bidder og anbragt i plasticbøtter, slik og cigaretter. Lidt efter lidt forlader de butikken og samles ude i forhallen. Jeg stiller mig diskret og lader som om, at jeg studerer togenes afgangs- og ankomsttider, men i virkeligheden nyder jeg synet af de unge piger, som alle er meget smukke og indbydende. Det er svært at vælge, hvem man helst ville kneppe. Så går de ud på perronerne og går ned mod et tog i den fjerneste ende af Banegården. Tilbage står jeg med mine frække tanker og tænker på, hvor pigerne mon skal hen? Skal de til København og muntre sig på diskotekerne og lagnerne i efterårsferien? Er de alle sammen sugarbabies, der skulle ud på opgaver? Det var som bekendt stadig formiddag, så skolen var vel officielt ikke gået på ferie endnu. Er det almindeligt, at gymnasiepiger pjækker dagen før en ferie, for at komme tidligt afsted ud på saftige sexeventyr? Mon ikke de bare pjækkede fra skolen, fordi de lige som alle andre skoleelever skulle løbe en tur den sidste skoledag inden efterårsferien? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 18. Oktober, 2021 TommyHansen skrev, for 22 timer siden: Tak for dit input. Det er da muligt at jeg er lidt forstyrret, men mine fantasier har jeg forhåbentlig lov til at have. Og andre må gerne bidrage med deres fantasier også. Tanker og fantasier har man da lov at have Man skal da være noget af en træmand eller måske fra KD (Kristen Demokraterne) hvis man en dejlig varm sommerdag ser en ung pige gå på gaden i næsten ingen ting, ikke kunne få nogle frække tanker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg