Hop til indhold
Zar

Snowwhite inked

Recommended Posts

Er der nogensinde nogen herinde der har besøgt hende der kalder sig : Snowwhite Inked. Ved hun har arbejdet i branchen i Tyskland. Kan bare ikke finde kontakt oplysninger mm og anmeldeldelser nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Er der nogensinde nogen herinde der har besøgt hende der kalder sig : Snowwhite Inked. Ved hun har arbejdet i branchen i Tyskland. Kan bare ikke finde kontakt oplysninger mm og anmeldeldelser nogen steder.

Jeg har besøgt hende mange gange - 4 gange i dk - og i Flensburg og endnu nemmere i Hamborg

 

jeg har da anmeldt hende herinde

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Er der nogensinde nogen herinde der har besøgt hende der kalder sig : Snowwhite Inked. Ved hun har arbejdet i branchen i Tyskland. Kan bare ikke finde kontakt oplysninger mm og anmeldeldelser nogen steder.

Hun er anmeldt flere gange herinde, bla. her

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har besøgt hende mange gange - 4 gange i dk - og i Flensburg og endnu nemmere i Hamborg

 

jeg har da anmeldt hende herinde

Hvor kan man finde hendes kontakt oplysninger ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 8 timer siden:

Hvor kan man finde hendes kontakt oplysninger ??

Da jeg har besøgt hende flere gange, har jeg hendes arbejds-nummer, jeg ved hun lige har været i udlandet - og måske stadigvæk er det-  jeg skal spørge hende hvor hun arbejder nu, hvis hun gør -men jeg tror du skal til Hamburg nu, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 17.10.2021 at 21:35:

Da jeg har besøgt hende flere gange, har jeg hendes arbejds-nummer, jeg ved hun lige har været i udlandet - og måske stadigvæk er det-  jeg skal spørge hende hvor hun arbejder nu, hvis hun gør -men jeg tror du skal til Hamburg nu, 

Du må meget gerne prøve at høre om hvornår hun er i Hamburg igen! Kan slet ikke stå for den krop med tusser OVERALT!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyDave skrev, for 54 minutter siden:

Du må meget gerne prøve at høre om hvornår hun er i Hamburg igen! Kan slet ikke stå for den krop med tusser OVERALT!!

Jeg er selv i Hamborg fra den 2.5 til den 7.5 - jeg er ved at aftale noget med hende - jeg vender retur - jeg håber hun er i Hamborg i den periode

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er selv i Hamborg fra den 2.5 til den 7.5 - jeg er ved at aftale noget med hende - jeg vender retur - jeg håber hun er i Hamborg i den periode

 

Lækkert! Tager gerne til Hamburg for hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 18 timer siden:

Jeg er selv i Hamborg fra den 2.5 til den 7.5 - jeg er ved at aftale noget med hende - jeg vender retur - jeg håber hun er i Hamborg i den periode

 

Skriv lige hvordan man kan komme i kontakt med hende please !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

Skriv lige hvordan man kan komme i kontakt med hende please !

Jeg havde fået hendes arbejds nummer - jeg har prøvet at skrive og ringe til hende, desværre svare hun ikke (endnu) måske er hun stoppet - det var hun dog ikke i februar - der skrev jeg med hende.

jeg håber lige er optaget, og snart vender tilbage, da jeg selv snart skal til Hamborg i 8 dage - så vil det være nice med et gensyn.

jeg skal nok skriver tråden når/hvis jeg får kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 25.4.2022 at 21:16:

Jeg havde fået hendes arbejds nummer - jeg har prøvet at skrive og ringe til hende, desværre svare hun ikke (endnu) måske er hun stoppet - det var hun dog ikke i februar - der skrev jeg med hende.

jeg håber lige er optaget, og snart vender tilbage, da jeg selv snart skal til Hamborg i 8 dage - så vil det være nice med et gensyn.

jeg skal nok skriver tråden når/hvis jeg får kontakt

Intet nyt? En skam vis hun er stoppet... har aldrig set en der tusset sådan over det hele dernede og så de sili babser er en eyecatsher

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyDave skrev, for 8 timer siden:

Intet nyt? En skam vis hun er stoppet... har aldrig set en der tusset sådan over det hele dernede og så de sili babser er en eyecatsher

Desværre intet nyt - jeg ved heldigvis, hvilken klub hun plejer at komme på - jeg må derind og kigge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...