Hop til indhold

Phuangmalai, Aarhus. Dejlig oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/329454

Besøgte klinikken for nylig, blev modtaget at Phuang og masseret af Maja. Hyggeligt rum, med en bred, hård briks, som efter min mening er befordrende for en god massage. Kompetent massage, ikke benhård men med lange langsomme “strøg”, præcist som jeg foretrækker det. Decideret pirring kun en anelse, til gengæld mærker man hende tæt på under hele forløbet, - rigtig dejligt. Maja er en sød, lækker og berøringsvenlig ung pige, som man kan kommunikere med, og bestemt har min anbefaling.

Skrevet
Clint* skrev, for 11 timer siden:

Besøgte klinikken for nylig, blev modtaget at Phuang og masseret af Maja. Hyggeligt rum, med en bred, hård briks, som efter min mening er befordrende for en god massage. Kompetent massage, ikke benhård men med lange langsomme “strøg”, præcist som jeg foretrækker det. Decideret pirring kun en anelse, til gengæld mærker man hende tæt på under hele forløbet, - rigtig dejligt. Maja er en sød, lækker og berøringsvenlig ung pige, som man kan kommunikere med, og bestemt har min anbefaling.

Godt at høre at du hyggede dig.

Er Phuang eller Maja med på nogen af billederne?

Skrevet

Kan godt være Phuang på billederne, men ikke 100% sikker. Køn pige i den virkelige verden. Hun giver “kun” massage.

Skrevet
Clint* skrev, for 49 minutter siden:

Kan godt være Phuang på billederne, men ikke 100% sikker. Køn pige i den virkelige verden. Hun giver “kun” massage.

Ja, det kan være mega svært at kende forskel på thaipigerne. Og så har de det jo med at spare på lyset.

Hvis nogen fra stedet læser med her, så hermed en opfordring til at sætte navn på billederne. Og så gerne billeder af alle man kan møde i butikken. Dem jeg har mødt vil kunne gøre sig fint på annoncen.

Skrevet

Vedr. briksen...er der hul til hovedet? Har lidt problemer med nakken, så uden er ikke så godt for mig.

Skrevet
Prikken skrev, for 34 minutter siden:

Vedr. briksen...er der hul til hovedet? Har lidt problemer med nakken, så uden er ikke så godt for mig.

Nej. Det har Is i Hedemannsgade. Og Jailak har også brikse med hul til ansigtet. 
En af de dygtige piger jeg besøger lægger en fast pude under det øverste af min brystkasse. Det virker fremragende, og så har det den fordel at man kan se pigen når hun vimser rundt om en :) 

Skrevet

Ja, jeg kender godt åbningerne til hovedet hos Is og Nong...(!)...men tak for tippet.  Og i dit tilfælde fejler nakken garanteret ingen ting, du laver kun tricket med puden for udsigten skyld :-)

Skrevet
Prikken skrev, for 3 minutter siden:

Ja, jeg kender godt åbningerne til hovedet hos Is og Nong...(!)...men tak for tippet.  Og i dit tilfælde fejler nakken garanteret ingen ting, du laver kun tricket med puden for udsigten skyld :-)

Jeg kan ikke ligge på maven ret længe uden puden, men at man også får udsigten er et plus af de store. 

Skrevet
Clint* skrev, den 16.10.2021 at 23:36:

Jeg savner nu at du skriver lidt om hvad der kom efter "kun en anelse" pirring du nævner. Mvh

Skrevet
stein skrev, for 9 timer siden:

Jeg savner nu at du skriver lidt om hvad der kom efter "kun en anelse" pirring du nævner. Mvh

Jeg går altid efter en god massage, og ser hvordan tingene udvikler sig. Derfor var det for mig fint, at hun ikke, som de fleste efterhånden, ville aftale programmet på forhånd, men bare gik igang med at massere. Hun bad heller ikke om forudbetaling, selvom jeg var der for første gang.

Jeg kan ikke svare på hvad hun tilbyder, men gætter på det hele.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Nej. Det har Is i Hedemannsgade. Og Jailak har også brikse med hul til ansigtet. 
En af de dygtige piger jeg besøger lægger en fast pude under det øverste af min brystkasse. Det virker fremragende, og så har det den fordel at man kan se pigen når hun vimser rundt om en :) 

Mener der var et af de “hovedhuller” som rager ud over enden af briksen. Hun lagde dog en pude frem, så jeg brugte ikke hullet. 

Skrevet

Jeg har besøgt stedet for nogle dage siden. Det bestyres af to meget smilende og venlige damer. Jeg fik massage af den yngste, nok 25-30 år. Når man kommer ind i rummet hvor massagen foregår, er man ikke i tvivl om dagsordenen. Det kæmpe spejl på væggen er næppe til at checke frisuren :-) Og loftet er forsynet med et overvældende, bølgende lyserødt stof.

Massagen er vel nærmest wellness massage. Behageligt, men ikke noget der fjerner nogen som helst infiltrationer. Ikke nogen tydelig pirring, snarere blot markeringer. Da jeg havde vendt mig om fik jeg spørgsmålet om jeg ville have ekstra. Jeg takkede nej, fordi jeg slet ikke var tændt.

En generel ting der undrer mig meget, og det kan så være et spørgsmål til jer, de herrer, som læser med: Hvordan kan det være, at damerne på steder som dette ikke pirrer til den store guldmedalje, når de tydeligvis ønsker at sælge ekstra? Var det sket her, var jeg helt sikkert hoppet på noget ekstra, for massøren var såmænd lækker nok.

Til sammenligning får jeg pirring så jeg er ved at eksplodere når jeg besøger Mayuree eller Suksabay, men de steder er der jo ikke noget ekstra at hente :-)

Skrevet
Prikken skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan kan det være, at damerne på steder som dette ikke pirrer til den store guldmedalje,

Det fatter jeg heller ikke. Der er ikke mange der gør det faktisk. Nana som er på Chaba er en sand mester, ligeså Ning lige ved siden af Puanmalai og Day i Herluf Trollesgade. Nong ved Jailak kan også nogle tricks. 
Som du siger, så er det nærmest umuligt at sige nej, når stemningen langsomt er steget til kogepunktet :mrgreen:
Is i Hedemannsgade kan forresten også en del små fine bevægelser med hænderne. 

Skrevet
Prikken skrev, for 2 timer siden:

Massagen er vel nærmest wellness massage. Behageligt, men ikke noget der fjerner nogen som helst infiltrationer. Ikke nogen tydelig pirring, snarere blot markeringer. Da jeg havde vendt mig om fik jeg spørgsmålet om jeg ville have ekstra. Jeg takkede nej, fordi jeg slet ikke var tændt.

En generel ting der undrer mig meget, og det kan så være et spørgsmål til jer, de herrer, som læser med: Hvordan kan det være, at damerne på steder som dette ikke pirrer til den store guldmedalje, når de tydeligvis ønsker at sælge ekstra? Var det sket her, var jeg helt sikkert hoppet på noget ekstra, for massøren var såmænd lækker nok.

Efter mit besøg på stedet var dette også en af de ting jeg tænkte tilbage på. Mødte sød og dejlig pige og fik alt hvad jeg kunne begære. Under massagen pirrede hun ganske ok, men ikke voldsomt meget. Hun var fuldt påklædt da hun foreslog hj, og da hun startede på dette satte hun sig uden for rækkevidde, og hun beholdt næsten alt tøjet på. Hvis det havde været alt, så var jeg nok gået lidt skuffet fra butikken. Heldigvis opgraderede jeg så til fp, og fik en god oplevelse. Hun forsøgte på intet tidspunkt at oversælge eller prakke mig noget på. Jeg måtte selv opfordre til hvad der skulle ske, men når jeg så spurgte, så blev der omgående leveret til ug med kryds og slange. Følte bestemt ingen modvilje mod at give ydelserne, men lidt mere pirring, lidt mere velvalgte placeringer og meget mindre tøj - så ville hun kunne sælge sand i Sahara.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Som du siger, så er det nærmest umuligt at sige nej, når stemningen langsomt er steget til kogepunktet :mrgreen:

Ja, på det tidspunkt er det det andet hovede, der tager besluningerne :-)

Redigeret af Prikken

Skrevet
Storspilleren skrev, for 16 timer siden:

...men lidt mere pirring, lidt mere velvalgte placeringer og meget mindre tøj - så ville hun kunne sælge sand i Sahara.

Præcis!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.