Hop til indhold
1stimer

Hvor møder man/får kontakt til ligesindede?

Recommended Posts

Hej

En kort baggrundsforklaring

Er gift og har en kone der er livsvarigt syg hvilket naturligvis fuldstændig har ramt hendes sexlyst..og ikke mindst hendes evne til at have sex.

Hele vores forhold er faktisk endevendt da det at have en ægtefælle der er sengeliggende resten af sine dage og som fungerer rigtig skidt ikke er gavnende for forholdet..

Det er noget hun og jeg har snakket om MANGE gange, både forhold men også sexliv (eller nok mere det at det slet ikke er der). Vi har fået hjælp udefra i form af parterapi og senere også en sexolog. Desværre uden det har ændret andet end at have kostet os i omegnen af 35.000. Skidt med pengene, jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis vi var blevet skilt og ikke havde prøvet det af der var at prøve.

Sygdom har dog ikke fjernet alle følelser og derfor er vi stadig sammen.

Det var den korte baggrund.

Formålet med denne besked er, at min kone har luftet muligheden for om jeg var interesseret i at "have et sexliv ude i byen" så hendes manglende evne/Lyst ikke skulle gå ud over mig resten af vores dage (jeg er midt i 40'erne). jeg har i første ombæring hverken sagt ja eller nej da det kom lidt bag på mig og jeg ikke havde gjort mig tankerne og derfor ikke kunne komme med et velovervejet svar.

NU efter at have tænkt over det er min første tanke...om der overhovedet findes en platform eller et sted hvor man kan møde nogen af det modsatte køn som måske også savner intimitet men som er i et forhold og ønsker at blive det...men bare ønsker at få dækket det intime behov sammen med en anden...som også står i nogenlunde samme situation?

Sååå...kender nogen af jer til sådanne platforme/Forum/apps eller lignende?

jeg er ikke ude efter SB/GP eller sådan noget...som sagt gerne ligesindet så begge er indforstået med præmisserne...at det IKKE er med et forhold for øje.... Men nok snarere en at more sig med og have det sjovt med...herunder også at kunne være intim med?.

på forhånd tak og god weekend/efterårsferie til ALLE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
1stimer skrev, for 38 minutter siden:

jeg er ikke ude efter SB/GP eller sådan noget...som sagt gerne ligesindet så begge er indforstået med præmisserne...at det IKKE er med et forhold for øje.... Men nok snarere en at more sig med og have det sjovt med...herunder også at kunne være intim med?

Jeg er i en lignende situation, dog uden sygdom hos nogen af os. 
Jeg har valgt at min vej er med søde kvinder som jeg betaler for samvær med, med en enkelt undtagelse.  Grunden til det er at pengene gør at der ikke kommer for tætte følelser med. Jeg har veninder som jeg har besøgt i mange år, over 10 år, som jeg er meget glad for og de for mig, men på mit initiativ er der stadig betaling. Godt nok symbolsk, men psykologisk betyder det for os begge at vi får lige præcis den afstand der gør at vi ikke betragter hinanden som kærester, men som meget tætte venner. At det kan lade sig gøre, hænger nok sammen med at disse veninder/elskerinder alle har været eller stadig er glædespiger, med en enkelt undtagelse. 

Redigeret af Aarhuselsker
Præcisering

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig i stadig er sammen, og du  bør overveje at betale for dit sexliv. Finder du en sød ligestillede kvinde der også er gift er der risiko for en af jer vil mere end hvis du betaler for sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de 2 svar. Som jeg skrev er det med GP/SB ikke så interessant. jeg kan godt se jeres argumenter ift. følelser og den fare det indebærer....en af grundende til at det ikke rigtig dur er, at man i det danske samfund er underlagt gensidig forsørgerpligt når ens ægtefælle får færtidspension. Det betyder at min indkomst bliver modregnet min kones...så udover at sygdom og alt dte der følger i kølvandet rammer HÅRDT i vores forhold...ja så har politikerne strikket det sådan sammen at vi også skal rammes på pengepungen.

med andre ord kan man sige at vi siden min kone arbejdede til nu hvor hun desværre er endt som sengeliggende resten af hendes liv, ja der er vi gået omkring 15.000 ned i indkomst om måneden.
så at skulle finde penge til GP/SB i en i forvejen presset økonomi...det bliver svært :)

det er også en af grundende til ønsket om en ligesindet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Hvis det skal være uden betaling ville jeg prøve her:

https://www.victoriamilan.com/?oclick=6616b2461e77a81.12162559&oversion=2&lp=23057&utm_source=LoveRevenue&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=Casual&ocode=MjI3Ni40NzcuNDc3LjIzMDU3LjAuMC4wLjAuMC4wLjAuMA

Kan huske da jeg første gang hørte reklamen for den side i radioen. Tænkte jeg wow de opfordrer til utroskab. 
Hvordan folk derinde agere og om de kun har den agenda da at have en affære ved siden af ægteskabet ved jeg ikke. Men det er det de har opreklameret sig på. 
“Hold liv i dit ægteskab, ha en affære sagde de….”

Men enig det giver den nødvendige følelsesmæssige afstand at betale for det. 
Og med en elskerinde slipper du nok heller ikke uden lidt gaver, blomster og middage med vin. Så økonomisk tænker jeg det går lige op. 
Eneste fordel, en fast elskerinde har måske/forhåbentligt ikke 100 andre mænd hun mødes med. 

Pøj pøj med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det skal være uden betaling ville jeg prøve her:

Jeg prøvede i sin tid Victoria Milan. Det var ret nemt at etablere kontakter og udveksle mails hvor vi ugenert beskrev hvad vi var på udkig efter. Dog viste det sig at i det øjeblik det kom  til et konkret møde, så trak 99,5% af kvinderne sig. Mange med den begrundelse at de ikke kunne være deres mand utro. Hvorfor fa.... i h.... var de så på Victoria Milan, kan man spørge. Tja, lidt spænding, gyset ved et "måske møde". Nogle gange var jeg ude for at hun sendte en aflysning af mødet, når jeg var på vej til det aftalte sted. 

Og så stoppede jeg min aktivitet på siden, og så væltede det ind med henvendelser fra "kvinder" 

Der er helt sikkert nogle seriøs piger på siden, men også mange som drømmer og så er der massivt mange snydemails fra siden for at fastholde betalende medlemmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Aarhuselsker ok, ja så er det jo ikke lige stedet desværre. Ja for mange må det jo så åbenbart være nok, at leve i fantasien. Ha flirten op til, også ikke kunne/ville tage skridtet. Men det de jo nok desværre glemmer er, opdager partneren samtalen/profilen på sitet er det i mange tilfælde nok til forholdet er slut. Så riskoen er den sammen uanset hvor langt de går med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetMilf6630 skrev, for 23 minutter siden:

opdager partneren samtalen/profilen på sitet er det i mange tilfælde nok til forholdet er slut. Så riskoen er den sammen uanset hvor langt de går med det. 

Ja, for alle sendte fotos, som jeg meget stærkt tror var af dem selv - kvaliteten og omgivelserne taget i betragtning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fandt en på sexhunt.dk , men det var vist held. Siden er fyldt med gamle profiler, som ikke har været online i 6+ måneder. Det kan man først se efter betaling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige læst dine tidligere indlæg.  

Et eller andet sted gætter jeg på, at du står i en helvedes følelsesmæssigt dilemma,   En ting er jo at du/I for snart 30 år siden lovede hinanden evigtroskab samt at elske hinanden i med og modgang til jeres død, noget andet er virkeligheden vist den ene part bliver ramt at slem sygdom

Det er nok ikke det rene gæt, at det følelsesmæssige dilemma har stået på over længere tid.  Jeg fornemmer også at du løbende har overvejet forskellige tiltag.  Af dine tidligere indlæg fremgår dette:

• Glory hole
  • Gp besøg
  • og skilesmisse.

Tilsyneladende har du ikke realiseret noget af ovennævnte.   Jeg er selv mand med nogle forliste kæreste forhold på bagen.  Jeg er glad for, at jeg aldrig at stået i en tilsvarende situation.  Det er nu engang "lettede" at at gå hver tid sit,  hvis begge parter er sunde og raske og kan klare sig selv.  Eller sagt lidt anderledes, man vil sjældent blive hjemsøgt af dårlig samvittig eller føle sig som et skidt menneske

Jeg ville have ufatteligt svært i en alder i et sted i 40érne (som dig) dels at acceptere og dels finde vedvarende glæde i et forhold,  hvor man lidt kynisk sagt er gået fra at være en højt elsket partner,  med sex, begær,  gode rejser, fælles aktiviteter m.v. - kort sagt et velfungerende, skønt og ligeværdigt forhold,   til at omdrejningspunkte måske ikke helt men tæt på, bliver pleje af ens partner.

Det er vel både et dilemma og et tabu,  for man er vel en kold skid, hvis man bliver skilt og skaber sig en ny tilværelse.  Det kan hurtigt udvikle sig til noget sort/hvidt debat.  Der vil altid være gråzoner, og det er vel også helt naturligt, at tankerne i hvertfald i en peiode mest kræser omkring om et understilleret sexbehov.  

Nu er mennesker jo meget forskellige, så det kedelige sprøgsmål må jo så være:   Vil det være nok for dig, at leve i et ægteskab,  hvor din seksualldrift sættes fri og hvor  alle de andre forhold savn/glæder i ægteskabet er uforandrelige ?   Det virker ihverfald til at din kone´s situation desværre næppe vil blive bedre. 

Jeg bryder mig ikke om at elimere menesker til enten at være egoister eller super pleaser,  men billedet kan sagtens være lidt retningsgiven i et sådant dilemma.   For mit vedkommende ville egoist skålen nok ikke klaske til jorden med fuld skrald, men det ville ændre balancen til egoist siden.   

Jeg ville nok blive skilt, men jeg ville gøre at alt for at bevare en venskabelig og endda meget engageret relation til en kvinde der har betydet alt for mig.  Økomnomiskt set vil i højest tænkeligt og stå bedre hver for sig.  Der vil jo være tale om et rimeligt hårdt brud,  Der er det jo også i et almindelig ægteskab eller forhold hvor der er børn,   Jeg ved godt, at det lyder enormt hård,t og nu tænker mange, at jeg nok ikke har empati, ansvarfølelser osv osv.  Faktum for mit vedkommende er nok bare, at jeg er et langt bedre menneske, når min tilværelse fungere. Det kan jo slet ikke udelukkes af man i gråzoner kan finde en mere holdbar løsning

Det nemme svar er, at hvis du  elsker din kone og ellers vil kunne trives i dit ægteskab, hvis du lejlighedsvis kan blive seksuelt stimuleret uden for ægteskaber,  Jamen så er det jo bare at tage den samtale med din kone,  hun har jo tilsyneladende allerede banet vejen for den.   Set over tid er løsninger mødvendigvis ikke lettere eller bedre,  så min pointe er nok, at man virkelig dels skal tænke sig om og dels forholde sig til ens egen lykke.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
LongJohn skrev, for 15 timer siden:

Tag en tur i en swinger klub - der kan du møde og snakke/hygge med andre

Det har jeg faktisk også overvejet. Om jeg finder modet til det er så noget andet...lige nu er det alle mine "fordomme" om hvad det er for mennesker der er derinde..og så også det om man menneskeligt overhovedet falder til eller om det er for mennesker med et specielt sind ?? Men du har bestemt ret..det kunne være en ide

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 14 timer siden:

Jeg fandt en på sexhunt.dk , men det var vist held. Siden er fyldt med gamle profiler, som ikke har været online i 6+ måneder. Det kan man først se efter betaling. 

Ja og det er noget af det der bekymrer mig med alle de der sites...er man bare en dråbe i havet på en portal der bare handler om at kradse penge ud af folk

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

Jeg har lige læst dine tidligere indlæg.  

Et eller andet sted gætter jeg på, at du står i en helvedes følelsesmæssigt dilemma,   En ting er jo at du/I for snart 30 år siden lovede hinanden evigtroskab samt at elske hinanden i med og modgang til jeres død, noget andet er virkeligheden vist den ene part bliver ramt at slem sygdom

Det er nok ikke det rene gæt, at det følelsesmæssige dilemma har stået på over længere tid.  Jeg fornemmer også at du løbende har overvejet forskellige tiltag.  Af dine tidligere indlæg fremgår dette:

• Glory hole
  • Gp besøg
  • og skilesmisse.

Tilsyneladende har du ikke realiseret noget af ovennævnte.   Jeg er selv mand med nogle forliste kæreste forhold på bagen.  Jeg er glad for, at jeg aldrig at stået i en tilsvarende situation.  Det er nu engang "lettede" at at gå hver tid sit,  hvis begge parter er sunde og raske og kan klare sig selv.  Eller sagt lidt anderledes, man vil sjældent blive hjemsøgt af dårlig samvittig eller føle sig som et skidt menneske

Jeg ville have ufatteligt svært i en alder i et sted i 40érne (som dig) dels at acceptere og dels finde vedvarende glæde i et forhold,  hvor man lidt kynisk sagt er gået fra at være en højt elsket partner,  med sex, begær,  gode rejser, fælles aktiviteter m.v. - kort sagt et velfungerende, skønt og ligeværdigt forhold,   til at omdrejningspunkte måske ikke helt men tæt på, bliver pleje af ens partner.

Det er vel både et dilemma og et tabu,  for man er vel en kold skid, hvis man bliver skilt og skaber sig en ny tilværelse.  Det kan hurtigt udvikle sig til noget sort/hvidt debat.  Der vil altid være gråzoner, og det er vel også helt naturligt, at tankerne i hvertfald i en peiode mest kræser omkring om et understilleret sexbehov.  

Nu er mennesker jo meget forskellige, så det kedelige sprøgsmål må jo så være:   Vil det være nok for dig, at leve i et ægteskab,  hvor din seksualldrift sættes fri og hvor  alle de andre forhold savn/glæder i ægteskabet er uforandrelige ?   Det virker ihverfald til at din kone´s situation desværre næppe vil blive bedre. 

Jeg bryder mig ikke om at elimere menesker til enten at være egoister eller super pleaser,  men billedet kan sagtens være lidt retningsgiven i et sådant dilemma.   For mit vedkommende ville egoist skålen nok ikke klaske til jorden med fuld skrald, men det ville ændre balancen til egoist siden.   

Jeg ville nok blive skilt, men jeg ville gøre at alt for at bevare en venskabelig og endda meget engageret relation til en kvinde der har betydet alt for mig.  Økomnomiskt set vil i højest tænkeligt og stå bedre hver for sig.  Der vil jo være tale om et rimeligt hårdt brud,  Der er det jo også i et almindelig ægteskab eller forhold hvor der er børn,   Jeg ved godt, at det lyder enormt hård,t og nu tænker mange, at jeg nok ikke har empati, ansvarfølelser osv osv.  Faktum for mit vedkommende er nok bare, at jeg er et langt bedre menneske, når min tilværelse fungere. Det kan jo slet ikke udelukkes af man i gråzoner kan finde en mere holdbar løsning

Det nemme svar er, at hvis du  elsker din kone og ellers vil kunne trives i dit ægteskab, hvis du lejlighedsvis kan blive seksuelt stimuleret uden for ægteskaber,  Jamen så er det jo bare at tage den samtale med din kone,  hun har jo tilsyneladende allerede banet vejen for den.   Set over tid er løsninger mødvendigvis ikke lettere eller bedre,  så min pointe er nok, at man virkelig dels skal tænke sig om og dels forholde sig til ens egen lykke.  

Tak for det MEGET MEGET velovervejede og gennemarbejdede indlæg...VIRKELIG

og du har total ret i flere af dine antagelser. naturligvis har jeg haft tankerne mange gange før...de har bare tidligere (også ved de indlæg du refererer til) været udtryk for en dag..eller et par dage med nogen desperate tanker om at få ender til at mødes som måske ikke kan mødes....
nu efter min kone luftede tanken blev det mere konkret og IKKE mig der tog tankerne ind grundet en given frustration...

Der er helt bestemt dage hvor skilsmisse virker som noget MEGET fristende. Specielt udsigten til at situationen ALDRIG bliver bedre (hverken sexuelt eller på alle mulige andre punkter som IKKE har noget med sex at gøre) gør at det virker som det eneste rigtigt...og du har ret, det ville være et svært brud. Der er børn og det sædvanlige hus og bil...men skidt med det materielle...det interesserer mig ikke.
Der er nogen stykker, blandt andet egen familie der har sagt at de synes ikke man kan tillade sig at gå fra en der er syg og at det også gælder mig. Et par tidligere venner har sagt det samme og det er derfor de er tidligere venner. De ANER ikke hvad de snakker om og er selv skredet fra ægteskaber for MEGET MEGET mindre.

Men...ja ...tak tak tak for ordene der har givet lidt at tænke over. En ting er hvor hjertet er...noget andet er hvor ens drifter også trækker en hen...spørgsmålet er om man skal følge sit sind/væsen og så håbe på at hjertet følger med??

Del dette indlæg

Link til indlæg
1stimer skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg faktisk også overvejet. Om jeg finder modet til det er så noget andet...lige nu er det alle mine "fordomme" om hvad det er for mennesker der er derinde..og så også det om man menneskeligt overhovedet falder til eller om det er for mennesker med et specielt sind ?? Men du har bestemt ret..det kunne være en ide

Hvor intet vover, intet vinder - eller: hvad er det værste der kan ske?

Alternativet er at sidde hjemme med hænderne i skødet mens livet passere forbi...

Del dette indlæg

Link til indlæg
LongJohn skrev, for 19 minutter siden:

Hvor intet vover, intet vinder - eller: hvad er det værste der kan ske?

Alternativet er at sidde hjemme med hænderne i skødet mens livet passere forbi...

Du har total ret...fuldstændig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...