Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Tre skønne skriveduller

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Kun En Pige, Eva Nadine og Nannas Hjørne kan sgu da skrive så frækt, begavet og detaljeret, at fyren uden videre rejser sig vandret i bukserne. Kompliment, I dejlige, kloge kurtisaner, der gør os både frække og langt klogere på den erotiske verden. Jeg tænder på kvinder som jer og har lyst til at køre jer i møde omgående.

Forresten er det længe siden vi har hørt fra Jennifer. Også hun er spændende.

Kram & Co. fra Mr. Sensual 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 24 minutter siden:

Kun En Pige, Eva Nadine og Nannas Hjørne kan sgu da skrive så frækt, begavet og detaljeret, at fyren uden videre rejser sig vandret i bukserne. Kompliment, I dejlige, kloge kurtisaner, der gør os både frække og langt klogere på den erotiske verden. Jeg tænder på kvinder som jer og har lyst til at køre jer i møde omgående.

Det er flere, men vil ikke navnet hvem, hvis jeg glemmer noget så vil det ikke blevet pænt ;)

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget enig, de tre skønne kvinder skriver godt. Jeg husker også at Lady C har markeret sig med fristende skriverier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Orw! Tusinde tak for anerkendelsen<3

Men vi tre duller kan vist ikke alene tage æren, for der ER virkelig mange velbegavede skribenter herinde - af både han- og hunkøn, så selv jeg kan lære noget:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 4 minutter siden:

Men vi tre duller kan vist ikke alene tage æren, for der ER virkelig mange velbegavede skribenter herinde - af både han- og hunkøn, så selv jeg kan lære noget:D:D

Helt enig i dette. Ville blot give jer aktuelle skriveduller, der har har beriget os med interessant og frækt stof i de sidste tre-fire uger,  et fortjent klap i.......øh......på skulderen. 

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 29 minutter siden:

Helt enig i dette. Ville blot give jer aktuelle skriveduller, der har har beriget os med interessant og frækt stof i de sidste tre-fire uger,  et fortjent klap i.......øh......på skulderen. 

Kram fra Mr. Sensual

Ja, du må hellere passe på, hvor du klapper. Jeg skulle jo nødigt føle mig krænket:D

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 1 minut siden:

Ja, du må hellere passe på, hvor du klapper. Jeg skulle jo nødigt føle mig krænket:D

Hvis du nu må give mig et klap, må jeg så også? Så kan vi lege krænke-leg.

Kys og k....jeg mener kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 6 minutter siden:

Klap I bare jer selv lidt på skulderen eller hvor I lyster :-P flere kvindelige skribenter af jeres kaliber vil gøre EG bedre og mere berigende etc. :biggrin:

...skrevet uden at fedte :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med Mr Sensual. Eroguide ville være meget fattigere uden kvinder til at bidrage. Jeg vil også nævne Liv i denne sammenhæng. Hun er så sympatisk. Desuden er det glædeligt at også udenlandske kvinder deltager lidt i debatterne. Her tænker jeg fx på Exchange Student.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jennifer er endelig blevet lukket ud igen:P:lol:.. 

Og takker for at være nævnt i sådan et fornemt selskab:wub:.. 

Selv tak. Har savnet dig og dine skriv herinde.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig synes jeg også at @Nikita Darlinghører hjemme på listen over gode skriveduller. Altid skarp og altid indsigtsfuld. Hun har været væk i længere tid men er begyndt at pippe igen. Og mon ikke et par piger eller tre  har søgt inspiration hos hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student
zombie skrev, den 16.10.2021 at 18:29:

Jeg er helt enig med Mr Sensual. Eroguide ville være meget fattigere uden kvinder til at bidrage. Jeg vil også nævne Liv i denne sammenhæng. Hun er så sympatisk. Desuden er det glædeligt at også udenlandske kvinder deltager lidt i debatterne. Her tænker jeg fx på Exchange Student.  

Thank you very much Zombie :) 

I do enjoy looking into this Forum, and to have a little chat can really be great fun ;)!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 23.10.2021 at 12:56:

Thank you very much Zombie :) 

I do enjoy looking into this Forum, and to have a little chat can really be great fun ;)!!

Chat but that is the only thing. No irl or responds :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...