206 3 Skrevet 16. Oktober, 2021 (edited) Selvom jeg har været et par andre steder så bliver det her min første anmeldelse her på sitet og dét med god grund for Monika er simpelthen for sød og dejlig til ikke at give et ord med på vejen Ydelsen er body to body og lingam massage / tantramassage. Hvis man ikke har interesse i at stifte bekendtskaber med søde unge kvinder uden at få dyppet lillemanden så er det ikke nødvendigt at læse videre. Som så mange andre piger der yder denne form for service så er sex ikke en del af pakken hos Monika. https://annoncelight.dk/showad/230550 https://annoncelight.dk/profile/Sexy+patricia+ Jeg var blevet hudsulten og tog lidt en hurtig beslutning så jeg var ikke ligefrem i god tid, men jeg skrev til Monika og krydsede fingre. Cirka en halv time senere fik jeg et svar (godt nok fra en apple-konto istedet for tlf. nummeret, men det er et kendt problem med imessage) og derfra gik kommunikationen let og ubesværet. Jeg mødte op på lokationen (tæt på latinerkvarteret) og blev buzz’et ind gennem lågen uden at skulle stå og blomstre i et eneste sekund. Kommunikationen er der styr på og hun taler rigtig fint engelsk. Hun bor i Aalborg til daglig så vi er heldige at have fået besøg af denne lille skønhed og man kunne da håbe at hun kunne blive lokket hertil permanent for hun fortalte at hun bedre kunne lide Aarhus Nå, jeg blev taget imod af pigen på billederne. Hun er tæske lækker, men samtidig rigtig sød og nærværende. Klædt i noget rødt lingeri og selvsiddende strømpesokker der sidder som malet på hendes stramme krop. Brysterne er silikone og faste, men dét gør ingenting når der er tale om body to body. Så kan man rigtig mærke kontakten og blive pirret af hendes frække små nipples Hun fortalte flere gange at hun havde en lidt “off” dag, men det er forståeligt når det ikke er vante omgivelser så jeg slog det hen og vi grinede bare af det Hun klargjorde badet og jeg hoppede en tur under bruseren og kom tilbage til det lækre nips, som fik mig til at ligge mig på maven hvilket ellers var svært når kompasset hellere vil pege mod nord Hun starter ud med at påføre varm olie og begynder så på en blid og pirrende massage. Det er normalt ikke noget der sender chokbølger gennem mig, men det er rart og lækkert at mærke hendes hænder og krops kærtegn. Det bliver dog rimeligt ophidsende da jeg kan mærke hendes venusbjerg blive gnedet mod mind lænd og baller idet hun glider hele vejen op ad min lange krop. Efter den seance bliver det endelig tid til at vende 180 grader og så sker der til gengæld noget! Monika påfører mere olie og bruger så bryster og overkrop til at massere mig hård som granit alt imens hun glider tæt på mig og sukker i mine ører. Det er sådan noget der kan få mig helt op at ringe og hun kunne da også sagtens have fået mig til at eksplodere i dét sekund, men hun har heldigvis fornemmelse for hvor tæt jeg kommer på kanten og skifter stilling. Hun sætter sig på knæ ved siden af mig så der bliver mulighed for at benytte den gensidige berøring jeg har tilkøbt. Jeg prøver så godt jeg har lært og selvom jeg ikke ved om det er olien eller om hun virkelig blev våd så føler jeg alligevel at vi klikkede rimelig godt - hvilket bare gør det hele endnu mere intenst når man ligger der og ikke kan invitere sig selv indenfor men dét er en del af det som gør det frækt og lækkert og da hun så begynder at bide sig selv i læben kan jeg ikke koncentrere mig om andet end dét og hendes blik der får mig til at give slip på kontrollen og til sidst sender mig i en rystende orgasme. Det blev vist en lang smøre, men TL;DR: Monika er en stjerne, som jeg havde 60 forrygende minutter sammen med. Jeg håber at se hende igen i Aarhus en dag og ellers må jeg svinge forbi Aalborg og til den tid skal det være 90 minutter! Redigeret 16. Oktober, 2021 af 206 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 17. Oktober, 2021 Ja hun lyder hot hot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg