Hop til indhold
Tetra

Warning!!! Beautiful thai girl Vejle No Way!!!!!!!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/329779

Hold jer for guds skyld væk, de tager røven på dig(mig) når først der er betalt nusse nusse olieplask, dont touch og jeg er sgu ikke grim, :-)dummede mig ved at betale for 45 min inden ydelse, ovenfor grejsbakke diskret men glem det venner brug pengene et andet sted 

pigen 0

oplevelse 0

sted 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
MusicMan skrev, for 3 timer siden:

Hey Tetra - du skulle ha læst anmeldelserne inden du hoppede på.... 

jep...men det jo heller ikke helt nemt når de skifter navn og nogle gange også fotos

sådan fra by til by - fordi de jo godt er klar over at deres elendige service giver udslag i dårlig omtale 

nu er der foreksempel i Aarhus, june nye fotos men samme telefon nummer som jiyi  - jivyi og hvad hun ellers har heddet i esbjerg, vejle, Horsens og Aarhus - så opsangen er jo egentlig ikke til damen men til de kære "travheste ejere" ;) 

(og det er de samme som fragter dem rundt fra by til by )

når hun nu har fået en del elendig omtale - så tag dog en snak med hende om det er det rigtige arbejde hun har - eller om hun hellere skulle ta en billet hjem til Thailand og arbejde 45 timer om ugen i 7-11 for omkring 6000 bath om måneden .

det kunne jo være - kun måske altså - at hun så ville være lidt mere smilende og service minded .

virkelig - hvorfor ikke ha et Brand  !!!

som foreksempel S - hun skifter ikke navn - for hun ved og kunderne ved , hvad hun står for og hvad man får !!! 

det er branding :) 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 45 minutter siden:

som foreksempel S - hun skifter ikke navn - for hun ved og kunderne ved , hvad hun står for og hvad man får !!! 

det er branding :) 

Det skyldes helt sikkert de forhold de arbejder under. 
Som du er inde på så er der nogen piger der fragtes rundt i landet for at krølle lagner. De skifter navn og lokaliteter med jævne mellemrum. Det er piger som helt og fuldstændigt er styret af organisationer. De er reelt at betragte som handlede piger. 

Så er der de stadefaste piger, som giver gode oplevelser. De er enten selvstændige, eller arbejder for nogen som har en noget mere human tilgang til det. 

Sådan lidt firkantet sat op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 16.10.2021 at 20:36:

Det skyldes helt sikkert de forhold de arbejder under. 
Som du er inde på så er der nogen piger der fragtes rundt i landet for at krølle lagner. De skifter navn og lokaliteter med jævne mellemrum. Det er piger som helt og fuldstændigt er styret af organisationer. De er reelt at betragte som handlede piger. 

Så er der de stadefaste piger, som giver gode oplevelser. De er enten selvstændige, eller arbejder for nogen som har en noget mere human tilgang til det. 

Sådan lidt firkantet sat op

helt rigtig ...

og i mit indlæg - skrev jeg det lidt hårdt mod den enkelte kvinde 

det var ikke fair af mig, her i danmark er det jo faktisk sådan,  at rigtig mange af dem som er her på 3. måneder (+ lidt ekstra måneder eller på visa fra foreksempel italien eller polen ) de kvinder bliver ofte groft udnyttet, har skulle betale for at de blev "inviteret" herop - 8000 kr og lidt til at udfylde papir   - så 50% til mamasan - eller som minimum 30 % plus lidt til husleje,  kan være 500 kr pr dag  plus hjælp til diverse ting som at sende penge hjem til thailand 10% af beløbet  plus husleje hvor de skal bo ....

jo jo , så kan man jo godt forstå hvis service niveauet engang imellem er lidt lavt -  bare sagt i al fairness til den enkelte !

men hende her har der været flere dårlige anmeldelser på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...