Hop til indhold

Monika1 i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg tør også godt indrømme, at hun nemt og hurtigt fangede mit blik da jeg kiggede på annoncer tidligere :rolleyes:

Skrevet

Jeg kan se på nogle af billederne at de er taget i Danmark, så tænker at det er da bare med at komme af sted gutter ;)

Kunne godt tænke mig en tilbage melding på om de enorme bryster er ægte eller silikone? 

Skrevet
Selected9000 skrev, for 4 timer siden:

@lille_peter - hvordan kan du se at de er taget i DK?

LK stikkontakter? 

/North 

Skrevet
Selected9000 skrev, for 12 timer siden:

@lille_peter - hvordan kan du se at de er taget i DK?

Det kan jeg se på afbryder og stikkontakten som er en type der kun anvendes i Danmark.

Skrevet
  • Author

Jeps. Korrekt med danske stikkontakter. Er der ikke en Nordjyde der kan besøge hende og rapportere? Jeg har en ret lang køretur til Ålborg. 

Skrevet

Billeder er gode nok , MEN service ikke noget at skrive hjem om !

Skrevet
  • Author

HardBond: Vi må lige høre lidt mere..........:D

Skrevet
sejer skrev, for 11 timer siden:

HardBond: Vi må lige høre lidt mere..........:D

Ja, undskyld det var lidt kortfattet.
Har besøgt hende for et stykke tid siden! Hun er egentlig meget sød, men var meget opsat på der skulle en pige mere med på værelset hvilket jo også kunne være meget sjovt, men ikke noget jeg havde brug for den dag.

Ingen kysseri og måtte ikke røre ved de fantastiske atributter. SF næsten udeblivende.

Men måske andre har bedre held end mig, men søger andre veje ;)

Skrevet
  • Author

Godt vi har denne erfaringsudveksling. Efter HardBonds historie har jeg ikke lyst til at bruge 1½ time i bil til Ålborg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.