UnderSolen 57 Skrevet 16. Oktober, 2021 Jeg har gennem længere tid tænkt på at prøve noget rigtig Tantra. Jeg havde også lavet en aftale med herinde roste Nynne i sommers, men af forskellige årsager var jeg nødt til at udsætte. Nu virker som om hun ikke er aktiv og jeg skal derfor have fundet en anden massør. Jeg synes det virker svært at finde kvindelige dansk Tantra massører som er under 50 år og bliver rost for deres massage. Er nu heller ikke et ultimativt krav, men at foretrække. Har I nogle anbefalinger? Helst i midt og Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 18. Oktober, 2021 Hmm, må vist tolke stilheden som et svar. Altså at I ikke har nogle anbefalinger. Har I så måske et forslag til hvor jeg finder en dansk kvindelig Tantra massør under de 50? Og ja jeg har Googlet uden at finde det jeg søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Oktober, 2021 UnderSolen skrev, for 11 minutter siden: Hmm, må vist tolke stilheden som et svar. Altså at I ikke har nogle anbefalinger. Har I så måske et forslag til hvor jeg finder en dansk kvindelig Tantra massør under de 50? Og ja jeg har Googlet uden at finde det jeg søger. Mette er lige omkring 40 vil jeg tippe. https://tantraliv.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grum 3 Skrevet 20. Oktober, 2021 Er der noget der har været forbi Mette . Bliver sgu lidt nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Oktober, 2021 grum skrev, for 22 minutter siden: Er der noget der har været forbi Mette . Bliver sgu lidt nysgerrig. Ja det har jeg nogle gange for over 1 år siden. Hun er lidt mere buttet end billedet lader ane, og er en fantastisk sød og empatisk pige som elsker sin tantra, og giver af et kærligt sind. Den er stille og rolig, ting tager den tid de tager. Hun har været lidt off and on over de sidste par år, men er vist on lige pt. Hendes nuværende sted er vist ikke top hyggeligt, men jeg har ikke set det, kun hørt om der fra en der har været der. Men hendes tantra er dejlig som den plejer at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 21. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden: Hendes nuværende sted er vist ikke top hyggeligt, men jeg har ikke set det, kun hørt om der fra en der har været der. Stedet lyder bestemt ikke hyggeligt. Det lyder bestemt heller ikke diskret, hvilket jeg værdsætter. Jeg tog kontakt til hende, men takkede pænt nej tak pga. lokationen. Det lyder som en fælles fabrik eller kontor for en masse mennesker, der hvor hun holder til. Tænker da hun har sine egne rum, men har ikke lyst til det setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 1. December, 2021 (edited) Jeg besøgte hende alligevel, selv om jeg først havde lagt projekt i graven. Jeg skulle have lyttet til min mavefornemmelse, men nysgerrigheden vandt. Arrangementet foregår i et omklædningsrum på en gammel fabrik som er lavet om til et moderne "hippie" projekt. Ikke det fedeste sted, slet ikke når man kan høre folk gå rundt lige ude på gangen. Mødte også et par disse "folk" på gangen da jeg gik derfra. Ikke det fedeste. Tantra delen? Tjae, det skal jeg sikkert prøve igen. Dog kun fordi, at jeg tænker at det må kunne fåes bedre. Men måske er det bare fordi at, det slet ikke er noget for mig, at jeg tænker sådan. Redigeret 1. December, 2021 af UnderSolen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. December, 2021 UnderSolen skrev, for 56 minutter siden: Jeg besøgte hende alligevel, selv om jeg først havde lagt projekt i graven. Jeg skulle have lyttet til min mavefornemmelse, men nysgerrigheden vandt. Arrangementet foregår i et omklædningsrum på en gammel fabrik som er lavet om til et moderne "hippie" projekt. Ikke det fedeste sted, slet ikke når man kan høre folk gå rundt lige ude på gangen. Mødte også et par disse "folk" på gangen da jeg gik derfra. Ikke det fedeste. Tantra delen? Tjae, det skal jeg sikkert prøve igen. Dog kun fordi, at jeg tænker at det må kunne fåes bedre. Men måske er det bare fordi at, det slet ikke er noget for mig, at jeg tænker sådan. Det er en skam hun ikke finder et rigtigt sted. Når der er to omkring mødet med hende, er det virkelig godt. Det er godt 2 timer hvor man glemmer alt omkring sig, og bare flyder hen i nydelse og egenoplevelse. Stedet hedder Grobund og er et projekt for Tiny houses - er udsprunget af Friland som ligger i Feldballe ( kendt fra en TV serie) . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Canelo Skrevet 26. December, 2021 Hun plejede at holde til i København ved Vanløse for nogle år siden, men kan se at det mørke Jylland har kaldet på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg