Hop til indhold
Tigerdyr

Sara Love i Flensborg

Recommended Posts

Nu har jeg fulgt lidt med herinde et stykke tid uden selv at bidrage - Det må jeg hellere få lavet om på med denne anmeldelse :D

Jeg var forleden i Flensborg, dels på job og dels for at fyldt lageret af billige dåser op. Inden da havde jeg surfet lidt på nettet og nærstuderet muligheden for min debut på den tyske side af grænsen.

Jeg besluttede mig for en af følgende, efter at have set at de havde adresse nogenlunde tæt på hinanden:

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1463

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1233

Da dagens arbejde var færdig og grænsehandlen klaret, drog jeg mod Harrisleer Strasse, uden at vide om det skulle være den ene eller den anden - og hvordan beslutter man sig så? Jo jeg kørte den ene vej igennem gaden, og kunne ikke lige se en fornuftig parkeringsplads, så efter et besøg i en grillbar ved havnen valgte jeg følgende strategi: først ledige parkeringsplads fik lov at bestemme hvem der skulle besøges (og var der optaget, krævede det kun en kort gåtur til næste på listen 8-) )

Jeg var heldig at finde en plads lige foran indgangen til Sara Love, så på plads md bilen og ind gennem gården til baghuset hvor et tydeligt navn på ringeklokken viste hvor jeg skulle trykke.

efter kort tid kunne jeg høre et par stiletter bag døren og Sara Love åbnede døren. Nøj hun så indbydende ud - og jeg fortrød ikke mit valg !

Sara bød indenfor og inde i værelset blev jeg forespurgt hvad jeg kunne tænke mig - Jeg valgte en Quickie til 50 Euro - Måske længere tid en anden gang hvis besøget blev en succes?

Efter jeg havde smidt tøjet blev beordret på badeværelset og vaske hænder - Vel egentlig meget fornuftigt krav fra pigen?

Sara er af Polsk oprindelse og jeg vil skyde hende til sidst i tyverne - Men jeg spurgte ikke. Hendes udseende levede fuldt op til billederne på hjemmesiden. og jeg var især betaget af hendes flotte bryster, og helt flade mave, hvor man kunne ane at hun sommetider bruger tid i fitnesscentret ;)

Da vi skulle starte spurgte hun om det skulle være soft eller hardcore, og da jeg kiggede lidt undrende på hende, nev hun mig i den ene brystvorte (ja hun gjorde sgu!) og konstaterede efter min reaktion at det skulle være mere soft... :D

Vi lagde os ned og kærtegnede hinanden, og kort tid efter fik jeg gummi på, og så begyndte et af de bedste BJ jeg har fået med gummi - Jeg kunne godt mærke at det ville jeg ikke holde længe til, og det samme kunne Sara, så hun besteg mig, og lod mig langsomt glide op i hende, mens hun kærtegnede mig både på brystkassen og under bæltestedet...

Efter 5 minutter sådan byttede vi rundt så hun var nederst og mens hun legede med sig selv og mig, øgede jeg sikkert tempoet, og kom langt oppe i hende, mens hun vred underlivet i passende tempo.

Efter vi havde sundet os, spurgte hun om jeg ville ud på badeværelset og friskes op, inden turen hjemover, og efter en hurtig skyller og et kærligt kram stod jeg igen på gaden. Ialt gik der nok 20-25 minutter fra jeg kom til jeg igen stod på gaden.

Sara er en professionel pige der kan sit kram og evner at sætte kunden og dennes lyster i centrum, og jeg er stadig i godt humør over den gode behandling her et par dag senere. Samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke på at det var pokkers billigt med en pige af denne standard til den valgte pris. Det har jeg endnu ikke oplevet i DK ?

Hilsen Tigerdyr

Ps: Sara fortalte at man kunne se en video med hende på sexnord.net - Dog synes jeg ikke denne yder hende retfærdighed, Virkeligheden er meget bedre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...