Hop til indhold
Guest Amagerdreng83

Victoria DaVinci - absolut topklasse

Recommended Posts

Guest Amagerdreng83

I dag besøgte jeg den skønne @VictoriaDavincipå Pussy Galores. Og hold nu kæft for en eminent dejlig oplevelse!

Victoria er SÅ super smuk og tog imod mig med et dejlig varmt kys. Vores stund sammen var hamrende fræk, hed og noget af det mest nærværende og intense, jeg har oplevet i rigtig lang tid. Hun er så skide sød og lattermild - hun har det kønneste ansigt, de smukkeste former og kurver, man nemt bliver forelsket i; og så er hun 100 procent naturel.

Victoria er for dejlig til at undgå og hvis I ikke allerede har besøgt hende, kan jeg kun sige, at hun er alle pengene værd. Jeg glæder mig absurd meget til næste gang.

https://70210026.dk/victoria-d

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt

Victoria ser umådelig dejlig og naturlig smuk ud 

Blot lidt nysgerrig. Ja, jeg kan selvfølgelig bare se at komme afsted, men som etnisk, flot dansker tænker jeg om Victoria DaVinci har lidt sydlandske/mellemøstlige aner, da hun kun modtager rene og velsoignerede skandinaviske/danske gentlemen og efterlader pøblen tilbage?

Victoria lyder jo helt Middelhavsagtigt og leder tankerne hen på Italien og Spanien.

Håber virkelig at hun for udlevet hendes fantasier og bliver et stykke tid.

Der står ikke noget om tungekys i hendes profil. Undertegnede syntes det er dejligt, så hvis hun har dette på menuen og glædelig giver mange, så vender jeg igen snart mod Københavns Bedste (og snart eneste?) Legeland og prøver at tilfredsstille så godt jeg nu kan, så pigen får ligeså meget ud af det som jeg.

Har De dog bedst med at pigen styrer begivenheden inden jeg kommer for tidligt, så er det mon noget Victoria kan styre, tror du? 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Amagerdreng83
ppd skrev, for 11 minutter siden:

Dejligt

Blot lidt nysgerrig. Ja, jeg kan selvfølgelig bare se at komme afsted, men som etnisk, flot dansker tænker jeg om Victoria DaVinci har lidt sydlandske/mellemøstlige aner, da hun kun modtager rene og velsoignerede skandinaviske/danske gentlemen og efterlader pøblen tilbage?

Victoria lyder jo helt Middelhavsagtigt og leder tankerne hen på Italien og Spanien.

Der står ikke noget om tungekys i hendes profil. Undertegnede syntes det er dejligt, så hvis hun har dette på menuen og glædelig giver mange, så vender jeg igen snart mod Københavns Bedste (og snart eneste?) Legeland og prøver at tilfredsstille så godt jeg nu kan, så pigen får ligeså meget ud af det som jeg.

Har De dog bedst med at pigen styrer begivenheden inden jeg kommer for tidligt, så er det mon noget Victoria kan styre, tror du? 

Jeg aner ikke hvorfra hun kommer eller om hun har sydlandske aner, men hun er 100 procent dansk - ingen tvivl om det.

Mange GP’er giver kun tungekys ved god kemi, hvorfor det ofte er derfor, det ikke er på menuen. Ved ikke om Victoria har den regel, men jeg fik i hvert fald masser af lækre tungekys - men vi havde også en eminent god kemi.

Ja, begivenhederne kan hun sagtens styre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, 1 time siden:

I dag besøgte jeg den skønne @VictoriaDavincipå Pussy Galores. Og hold nu kæft for en eminent dejlig oplevelse!

Victoria er SÅ super smuk og tog imod mig med et dejlig varmt kys. Vores stund sammen var hamrende fræk, hed og noget af det mest nærværende og intense, jeg har oplevet i rigtig lang tid. Hun er så skide sød og lattermild - hun har det kønneste ansigt, de smukkeste former og kurver, man nemt bliver forelsket i; og så er hun 100 procent naturel.

Victoria er for dejlig til at undgå og hvis I ikke allerede har besøgt hende, kan jeg kun sige, at hun er alle pengene værd. Jeg glæder mig absurd meget til næste gang.

https://70210026.dk/victoria-d

Kan kun give dig helt ret i det, var også selv forbi Victoria i dag igen , og må indrømme at hun er min klart yndling, det fås bare ikke bedre end hende. Hun er nemlig skide sød, lattermild, utrolig smuk og helt naturlig og er utrolig charmerende. Tænk at man kan skabe et så perfekt menneske som Victoria. 

Og ja så kan hun også grine af ens dårlige humor, gør bare stemningen total afslappet. Hun bare en man vil bruge mere og mere tid med jo flere gange man ser hende. 

ppd skrev, for 47 minutter siden:

Dejligt

Er helt enig i hun er 100% dansk, hun har en dejlig brun glød som du siger giver hende en sydlandsk udtryk som bare klæder hende helt perfekt.  Men du må se at komme ned og se hende for hun er endnu flottere når man ser hende foran sig end på billederne. Og men hende bliver du aldrig snydt. 

Redigeret af Fedtmules bror

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 5 timer siden:

Kan kun give dig helt ret i

Du behøver ikke at citere hele indlæggene. Så kan det bliver en stor tråd at navigere i. Marker blot den tekst der er relevant, så popper en dialogbox om at du kan citere det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, den 15.10.2021 at 23:46:

Mange tusinde tak for den fine anmeldelse :x og tak for et frækt, intimt og skønt besøg! :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...