Hop til indhold
Statham

Ola - Vejle. Damn lækker

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/New+Horny+Milfa+in+Town

Ok.  En ny stjerne i byen. Ola har været forbi Vejle en del gange i år. Lad os håbe det fortsætter. 

Er man til lækker elegant overklasse milf, så er hun et godt valg. 
Hun tog i mod mig i lædernederdelen, som ses på flere af hendes billeder og sort top.

Jeg tog mig af udpakningen, og Ola har virkelig en lækker krop. Alt sidder som det skal. 

Sexdelen var serviceminded fra hendes side, lækkert owo blow og flere positioner, og hun delte virkeligt ud af hendes krop.  

Jeg kommer gerne igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Statham skrev, for 18 minutter siden:

Ok.  En ny stjerne i byen. Ola har været forbi Vejle en del gange i år. Lad os håbe det fortsætter. 

Hun tog i mod mig i lædernederdelen, som ses på flere af hendes billeder og sort top.

Jeg tog mig af udpakningen, og Ola har virkelig en lækker krop. Alt sidder som det skal. 

Sexdelen var serviceminded fra hendes side, lækkert owo blow og flere positioner, og hun delte virkeligt ud af hendes krop.  

Jeg kommer gerne igen. 

Altså importeret Gp 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 1 minut siden:

Altså Østerupæer 

Du er skarp. 

I første linie i annoncen, står der at hun er fra Polen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, den 15.10.2021 at 21:58:

Jeg kommer gerne igen. 

Lyder rigtig spændende - ang stedet, er det så nogenlunde diskret? Kender lidt folk i Vejle og derfor…:-) og hun er levende nok i legen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sydjyden skrev, for 9 timer siden:

Lyder rigtig spændende - ang stedet, er det så nogenlunde diskret? Kender lidt folk i Vejle og derfor…:-) og hun er levende nok i legen? 

Det er i min verden super diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...