Hop til indhold

Dokkun, Oddervej, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Besøgt for nylig. På alle måder middelmådig oplevelse, og næsten ikke værd at skrive (hjem) om. Almindeligt udseende Thai dame først i fyrrene, vil jeg tro. Lidt til den kraftige side. Tror hun hed Nancy ?
Betaling forud.
Ligegyldig massage, kedelig afslutning..Tilbyder i øvrigt det hele, men det var så ikke lige mig.

https://annoncelight.dk/showad/286982

Skrevet

Er det Nancy fra trepkassegade og Siam ?

8000

Skrevet

Jeg har desværre ikke besøgt de nævnte lokaliteter.

Skrevet
8000 skrev, for 7 timer siden:

Ok takker

jep det er hende....

Skrevet
8000 skrev, for 11 timer siden:

Ok takker

og hun har også været i banegårdsgade 

men troede også hende som var oppe i trapkasgade som nu er blevet til en lille skrædder også var der :) 

Skrevet
peter.c skrev, for 4 timer siden:

jep det er hende....

Bare lidt mærkeligt, for jeg husker Nancy som en kvinde, lidt i den modne ende, som gav en jævn massage men ret godt sex. Men der er en del år siden jeg traf hende på Siam nogle gange, og en enkelt gang hos Jasmin i Ny Banegårdsgade, og vist også i Trepkasgade en enkelt gang.  Meget kan jo have ændret sig i de år, og rutinen sneget sig ind. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Bare lidt mærkeligt, for jeg husker Nancy som en kvinde, lidt i den modne ende, som gav en jævn massage men ret godt sex. Men der er en del år siden jeg traf hende på Siam nogle gange, og en enkelt gang hos Jasmin i Ny Banegårdsgade, og vist også i Trepkasgade en enkelt gang.  Meget kan jo have ændret sig i de år, og rutinen sneget sig ind. 

Kan sagtens være hun var i den modne ende af fyrrerne, mere tror jeg dog ikke. Og også muligt hun leverer god sex, jeg testede ikke den fulde pakke. Men rutinepræget, det var det, og for en som mig, for hvem tålmodighed og tilstedeværelse er altafgørende for en god oplevelse, ja så blev det bare lidt ligegyldigt. 
Måske hun leverer varen, hvis kemien er der og man går all In.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.