Hop til indhold
John T

Anastasia Penny - underlig adfærd

Recommended Posts

Har desværre forsøgt at møde hende ad flere omgang. Hun stopper med at svare og holder én hen. Jeg synes, det er en mærkelig adfærd, for hun er jo sygt lækker. Det dur bare ikke, man bliver ignoreret uden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har undret mig flere ganger at der på Shemalewiki fremkommer at hen er i Aarhus eller København, mens hendes instagram viser at hun er helt andre steder. Der var billeder fra Grækenland mens hun skulle være i Aarhus. Og det er bare et eksempel....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu står der Danmark på hendes Instagram - og Århus på ShemaleWiki. Det passer da meget godt.

Jeg tror hun er i Århus, men hun er vist ikke den mest tålmodige og kan sikkert finde på at blokere et nummer, hvis noget irriterer hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hele møllen igennem med hende. Sende billeder af pik af forskellige slags. Hun har ikke meget tålmodighed.

Jeg har dog mødt hende 2 gange og det er det hele værd. Hun er virkelig lækker og sexet. Hun er sød og nærværende at være sammen med og hun er virkelig hot i sengen uanset om man ønsker hende som aktiv eller passiv. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sex lover skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været hele møllen igennem med hende. Sende billeder af pik af forskellige slags. Hun har ikke meget tålmodighed.

Jeg har dog mødt hende 2 gange og det er det hele værd. Hun er virkelig lækker og sexet. Hun er sød og nærværende at være sammen med og hun er virkelig hot i sengen uanset om man ønsker hende som aktiv eller passiv. 
 

Jeg vil også gerne møde hende, men det er svært, når hun ikke svarer tilbage. Øv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes der har været en hel del, der siger noget i retning af af "clearing" processen, er besværlig, og det sommetider ikke går helt efter bogen.

Ingen tvivl om at hun er køn og alt det der skal til, men undrer mig om det i det hele taget er umagen værd.

Virker som om man skal være virkeligt stålsat, hvis man ønsker at møde hende.

Mon jeg er den eneste der synes sådan?

Tror jeg ikke

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu prøvede jeg at give det et sidste forsøg. Hun er komplet umulig at kommunikere med. Hun skrev, at hun kom til Aarhus i denne uge. Efterfølgende skrev jeg for at spørge ind til, hvilken dag man kunne møde hende. Den besked blev ignoreret. Det er simpelthen ikke besværet værd. Man arbejder i servicebranchen, men man kan ikke formå at kommunikere og svare på sin indbakke. Det er overhovedet ikke i orden, så nu dropper jeg sgu at gøre flere forsøg. Der er sikkert andre i branchen, der gerne vil have mine penge og yde den service, jeg er villig til at betale for. Too bad, Anastasia:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...