Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det bliver svært, nok umuligt, at finde nogen så unge. 
Den yngste jeg kender er Sandy. Hun er 27 - reel alder, snart 28. Hun er petit og har en kønt ansigt i min optik. 

Hun er i Århus og hendes annonce er ikke på i skrivende stund, men søg Sandy og Århus. Hun plejer at sætte annoncen aktiv sidst på formiddagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yez, Sandy er det bedste bud - og så er hun tillige rigtig sød og servicemindet - dejlig slank og fast ungpigekrop, men store bryster skal du finde et andet sted..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MusicMan skrev, for 8 minutter siden:

Yez, Sandy er det bedste bud - og så er hun tillige rigtig sød og servicemindet - dejlig slank og fast ungpigekrop, men store bryster skal du finde et andet sted..

Lyder godt, hvor holder hun til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aarhusfyr1974 skrev, Lige nu:

Lyder godt, hvor holder hun til ?

I Århus :)
I den sydlige periferi af centrum. Nærmere vil jeg ikke beskrive det, da adressen er hemmelig. Men det er nemt at komme dertil med busserne, hvis du ikke har bil. Har du bil er det til at finde P plads med lidt tålmodighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rida i Aarhus. Kunne være et bud.  Jeg svinger bare ikke med hende de gange jeg har besøgt hende.  Men pæn er hun.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 15.10.2021 at 11:38:

Hvad hvis man går mere nordpå op mod Randers - er der noget aktuelt der?

Hvis du er til appelsinhud og udbrændte trunter anbefaler jeg gerne randers pt. men nu har har de jo åbnet grænserne så det kan ikke vare længe før der valfarter ny kød til dk. men vi burde smide penge i puljen til at få de  populære sultne vejle/fredericia piger her op. Jeg er sikker på de nok skal få fyldt ventelisterne op

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 15.10.2021 at 13:38:

Rida i Aarhus. Kunne være et bud.  Jeg svinger bare ikke med hende de gange jeg har besøgt hende.  Men pæn er hun.  
8000

hun får bare lidt for mange blandede anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...