Tømreren 284 Skrevet 14. Oktober, 2021 Er så heldig at firmaet sender mig til Nyborg i uge 44, for at udføre noget arbejde, tænker i den forbindelse, at afprøve lidt thai massage i nærheden. Må gerne være med he, men er ikke et krav, grøn massage kan også bruges, hvis bare den er i top. Nogen der har et godt bud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 16. November, 2021 (edited) Pga rokering i min kalender blev det flyttet til i morgen, stadig ingen med bud på hvor i Nyborg der er værd at besøge, nu jeg alligevel er derovre...? Redigeret 16. November, 2021 af Tømreren Type fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 17. November, 2021 Jeg er meget glad for dette pt grønne sted https://annoncelight.dk/showad/273093 Her får jeg massage af indehaveren, som er meget lille men utrolig effektiv. Det koster 400 kr og hun snyder ikke med tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blackdot 30 Skrevet 18. November, 2021 Maleren86 skrev, for 8 timer siden: Jeg er meget glad for dette pt grønne sted https://annoncelight.dk/showad/273093 Her får jeg massage af indehaveren, som er meget lille men utrolig effektiv. Det koster 400 kr og hun snyder ikke med tiden. hvad yder hun ud over massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 147 Skrevet 18. November, 2021 blackdot skrev, for 4 timer siden: hvad yder hun ud over massagen? Jeg var forbi til en fremragende massage i sidste uge. Pigen var omkring de 30 og havde en nydelig figur, som jeg gerne havde kiggetn nærmere efter i sømmene - men på intet tidspunkt var der optræk til sjove afslutninger. Stedet, pigen, prisen og massagen var super - og jeg kommer gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 18. November, 2021 Der står "ingen sex" i hendes annonce... Nogen gange kan det være en sandhed med modifikationer, men bliver man bedt om at beholde underhakkerne på er det som regel ikke gode tegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 33 Skrevet 18. November, 2021 Hvor holder hun til henne i Nyborg ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rigtig rar mand 1 Skrevet 19. November, 2021 Hvis du parkerer ved Superbrugsen, Dronningensvej 1, er du cirka 100 meter der fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maleren86 Skrevet 26. November, 2021 Ok - lige en opdatering på dette "grønne" sted. Det er lige nøjagtig som jeg ønsker et thai sted skal være. Massagen er i top. Værelser, bad mv er i orden. Prisen på de 400 er perfekt og så kan man ind i mellem være ualmindelig heldig at der bliver tilbudt lidt. Den indtil nu ene gang, var hun ikke i tvivl om at jeg da var ret begejstret for hendes massage og der blev så spurgt "skal du have lidt hjælp"? Hvortil jeg nikkede bekræftende. "You pay me?!"... "Sure"... og så gik hun ellers i gang med et perfekt udført hj. Ikke noget med at skynde sig - og det foregik med fin indlevelse. Præcist som jeg havde drømt om. Hun fik efterfølgende en del mere end de 2-300 kr de plejer at forlange for hj. En bemærkning: Jeg hader når de siger midt i det hele at man skal betale inden de går i gang. Ja de er blevet snydt et par gange eller 10 før. Men altså ikke af mig. Det skete ikke her og hvor fedt var det lige Så - man kan godt være heldig - det er mega spændende om man får eller ikke får det tilbudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg