Hop til indhold

Recommended Posts

Er så heldig at firmaet sender mig til Nyborg i uge 44, for at udføre noget arbejde, tænker i den forbindelse, at afprøve lidt thai massage i nærheden.

Må gerne være med he, men er ikke et krav, grøn massage kan også bruges, hvis bare den er i top.

Nogen der har et godt bud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pga rokering i min kalender blev det flyttet  til i morgen, stadig ingen med bud på hvor i Nyborg der er værd at besøge, nu jeg alligevel er derovre...?

 

Redigeret af Tømreren
Type fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, for 4 timer siden:

hvad yder hun ud over massagen?

Jeg var forbi til en fremragende massage i sidste uge. Pigen var omkring de 30 og havde en nydelig figur, som jeg gerne havde kiggetn nærmere efter i sømmene - men på intet tidspunkt var der optræk til sjove afslutninger. 

Stedet, pigen, prisen og massagen var super - og jeg kommer gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Ok - lige en opdatering på dette "grønne" sted.
Det er lige nøjagtig som jeg ønsker et thai sted skal være.  Massagen er i top. Værelser, bad mv er i orden. 
Prisen på de 400 er perfekt og så kan man ind i mellem være ualmindelig heldig at der bliver tilbudt lidt.

Den indtil nu ene gang, var hun ikke i tvivl om at jeg da var ret begejstret for hendes massage og der blev så spurgt "skal du have lidt hjælp"?
Hvortil jeg nikkede bekræftende. "You pay me?!"...  "Sure"... og så gik hun ellers i gang med et perfekt udført hj.
Ikke noget med at skynde sig - og det foregik med fin indlevelse. Præcist som jeg havde drømt om.
Hun fik efterfølgende en del mere end de 2-300 kr de plejer at forlange for hj.

En bemærkning:
Jeg hader når de siger midt i det hele at man skal betale inden de går i gang. Ja de er blevet snydt et par gange eller 10 før. Men altså ikke af mig.
Det skete ikke her og hvor fedt var det lige :)

Så - man kan godt være heldig - det er mega spændende om man får eller ikke får det tilbudt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...