Hop til indhold

boykot af kunderne

Featured Replies

Skrevet

Hej

kan læse en pige let skjulte trusler mod en kunde...

viewtopic.php?f=36&t=7792

Er det måde pigerne reagere på, når de får kritik, du kommer i den "sorte" bog,

så kan du/I lære det, skriv pænt eller vi boykotter dig/jer...

kan pigerene ikke skille skidt og kanel for sig...

det sætter debatten om den sorte bog/listen i et nyt lys,

og seriøsiteten for pigerne og faget...

og snakken om at der skulle være alvorlige ting til før du på listen...

jeg må da sige hvis det er standart for behandling af kritisk kunder...

så tænker jeg mit...

prøvemanden

Skrevet

Den bemærkning står får egen regning.

Jeg har oplevet at få henvendelser fra brugere her inde som gerne ville besøge mig hvor jeg pænt har sagt at jeg syntes at de skulle finde en anden pige. For ud fra hvad de har skrevet ville jeg nok ikke kunne leve op til de forventninger de har til et besøg.

Det har intet med at gøre om de har anmeldt positivt eller negativt. Men når jeg eks kan se en bruger her inde igen og igen søger unge piger. Omtaler sprødhed og faste babser osv som et vigtigt plus eller måske har en helt anden tilgang til det at besøge piger end det jeg tilbyder. Så vil jeg være den helt forkerte pige at besøge. Og hvorfor skulle han så spilde sin tid og penge på det.

De de eneste oplysninger jeg kunne have interesse i at dele er no show gæster. Som er et rigtig dyrt bekendskab for os piger. Også disideret voldelige. Truende gæster. Som der heldigvis er meget meget få af.

Skrevet

Der er en kvindelig administrator fra VL og en anden aktiv pige fra VL der keder sig fordi inden gider at deltage på VL bl.a. pga. førstnævnte. Så kommer de herover for at spolere. Helt ærlig, dont feed the trolls.

Skrevet

AH, drenge. Come on !!

Vi ved IKKE hvad der skete siden Silke ikke kunne møde op; men at begynde at skrive om "hendes latterlige taber nar af en mand", så kan man jo selv se hvilken vej vinden blæser. Den næste pige kunne jo være nervøs for at blive forhindret, hvis det er hvad der sker.

Samtidig, må vi jo se i øjnene at uanset om Malin gav en god service eller ej, blev hun jo verbalt overfaldet, så hun INTET kunne forsvare sig med efterfølgende - uanset at det første svar fra Concorden var umådelig arrogant.

Så en trussel kan jeg ikke se det er, men måske en opfordring til at skrive pænt, og frem for alt have respekt for sine medmennesker, uanset køn og erhverv - både på skrift her og in real life.

TVR

Skrevet
  • Author

hej,

som jeg læser det, forsøgt kunde faktiske at kontakt hende...

hvorfor skulle den næste pige være bekymret for at blive forsinket, enhver vil jo hvis de fik en sms, som skrev kan ikke komme, der kommet noget i vejen, beklager...

enhver vil respektere det... eller er det kun kunderne som skal sende aflysning...

verbalt overfaldet, så læser du mere i det end mig, der hvor malin får personligt svar det, er da hun taler usandt....

prøvemanden

Skrevet

Jeg vover pelsen ....:-)

Hvorfor må pigerne ikke være enige om ikke at ville besøge/ have besøg af en bestemt gæst ?

Hvis nu at en mand/ gæst skriver meget hårdt/groft må pigerne så ikke have lov til at tænke..... Naaaah det har jeg ikke lyst til evt at udsætte mig selv for ?

Pigerne i branchen har IKKE en hemmelig klub hvor vi udlevere jer som gæster!

Jeg har ihvertfald ikke hørt om den og er ikke medlem af den.

Problemet herinde er at I skriver en anmeldelse.... Man har været 2 om sexen- men den er skrevet ud fra den pågældende mands oplevelse.

Selvfølgelig er den det og det er det Eroguide jo er her for :-)

Men tilbage sidder så en pige som har meget svært ved at forsvare sig selv uden at blive personlig / hænge gæsten ud.

Jeg kan bruge mig selv som et eksempel !

Jeg fik nogle hårde ord fra en mand som følte sig snydt for tid.

Han 'glemte' så at skrive at han ønskede at komme over mine bryster, ramte 'forkert' så jeg fik hele skidtet i hovedet, håret, ørene osv.

Jeg blev faktisk rigtigt rigtig ked af det, rejste mig og gik i bad.

Da jeg kom tilbage havde han taget tøj på og jeg fulgte ham ud.

Og ærligt talt så var det fint med mig !

Jeg gør temmeligt meget for at forklare mine gæster at sæd i hovedet ikke er min favorit.

Han viste i den grad mangel på respekt ved at gøre det alligevel.

Hvis nu jeg havde skrevet det ( jeg ved godt at jeg gør det nu ) så havde i råbt mig ud herfra på stedet.

Jeg har ikke aktier i Malin eller Silkes butik og ved ikke hvor den er gået galt.

Jeg ved bare at man er 2 til tango !

At opføre sig pænt og have en smule pli gælder begge veje :-)

Trine

Skrevet

Jeg vover pelsen ....:-)

Hvorfor må pigerne ikke være enige om ikke at ville besøge/ have besøg af en bestemt gæst ?

Hvis nu at en mand/ gæst skriver meget hårdt/groft må pigerne så ikke have lov til at tænke..... Naaaah det har jeg ikke lyst til evt at udsætte mig selv for ?

Problemet herinde er at I skriver en anmeldelse.... Man har været 2 om sexen- men den er skrevet ud fra den pågældende mands oplevelse.

Selvfølgelig er den det og det er det Eroguide jo er her for :-)

Men tilbage sidder så en pige som har meget svært ved at forsvare sig selv uden at blive personlig / hænge gæsten ud.

Jeg kan bruge mig selv som et eksempel !

Jeg fik nogle hårde ord fra en mand som følte sig snydt for tid.

Han 'glemte' så at skrive at han ønskede at komme over mine bryster, ramte 'forkert' så jeg fik hele skidtet i hovedet, håret, ørene osv.

Jeg blev faktisk rigtigt rigtig ked af det, rejste mig og gik i bad.

Da jeg kom tilbage havde han taget tøj på og jeg fulgte ham ud.

Og ærligt talt så var det fint med mig !

Jeg gør temmeligt meget for at forklare mine gæster at sæd i hovedet ikke er min favorit.

Han viste i den grad mangel på respekt ved at gøre det alligevel.

Hvis nu jeg havde skrevet det ( jeg ved godt at jeg gør det nu ) så havde i råbt mig ud herfra på stedet.

Jeg har ikke aktier i Malin eller Silkes butik og ved ikke hvor den er gået galt.

Jeg ved bare at man er 2 til tango !

Trine

Jeg synes at det er for fattigt at trykke på "synes godt om" knappen. Derfor får Trine et flot flag og en trompet fanfare fra mig

Skrevet
  • Author

hej,

fordi så handler det om hvordan pigerne opføre sig over for kritik...

ingen af den kritik der været har været andet en sober...

og så ser i kunderne som malkekvæg, der skal være glade for at få lov at betale, og gud ved hvis vi utilfreds fordi pigen ikke har kunne eller ville levere ydelsen som er betalte for, så en hvis herre løs...

og hvis man ønsker at blive taget alvorligt skal man lære at leve med kritik...

ellers er lovliggørelse nok ikke svaret for jer....

ja to til at tango...

men det ene part får faktiske en del penge for at danse med... eller gør du det gratis?

samt træls at kunde ramme ved siden af, forstår godt du bliver træt af det... jeg har også ramt forkert en gang, det sker en gang imellem, skal ikke sige om din kunde gjorde det med vilje...

jeg var ikke tilstede...

Skrevet

Selvfølgelig må de da det.

Selvfølgelig gør det da det.
Skrevet

hej,

fordi så handler det om hvordan pigerne opføre sig over for kritik...

ingen af den kritik der været har været andet en sober...

og så ser i kunderne som malkekvæg, der skal være glade for at få lov at betale, og gud ved hvis vi utilfreds fordi pigen ikke har kunne eller ville levere ydelsen som er betalte for, så en hvis herre løs...

og hvis man ønsker at blive taget alvorligt skal man lære at leve med kritik...

ellers er lovliggørelse nok ikke svaret for jer....

ja to til at tango...

men det ene part får faktiske en del penge for at danse med... eller gør du det gratis?

samt træls at kunde ramme ved siden af, forstår godt du bliver træt af det... jeg har også ramt forkert en gang, det sker en gang imellem, skal ikke sige om din kunde gjorde det med vilje...

jeg var ikke tilstede...

Så fordi at vi piger får penge for at have sex med jer mænd så skal vi bare stå stille, holde vores mund og bare tage imod en skraldespand af dimensioner ?

Hvis det var tilfældet så ville de lyserøde nok forsvinde temmeligt hurtigt herinde fra !

Gensidig respekt kommer man rigtigt langt med.

Jeg har ingen ide om hvilke piger du normalt besøger.

Men de få piger jeg kender personligt tænker ikke i 'lad os snyde mændene baner'

Jeg syntes ikke at kritikken herinde er sober, særligt ofte.

Oftest er den meget hård !

Trine

Skrevet

Ja Trine, så det gælder også for jer piger, klinikker og bureauer, at I opfører jer pænt overfor os kunder, både IRL og på dette forum.

Eks. En håndværker. Han bliver anmeldt på trustpilot og anmeldhaandværker.

Hvis han leverer en opgave som kunden ikke er tilfreds med, så svarer han sandfærdigt og venligt retur på de forums Han løser også gerne konflikten. Det gør en god håndværker.

Hvis han svarede som et bureau eller hans tømrersvend svarede som en pige gør herinde, når kunden lufter sin utilfredshed ville han blive hængt offentligt til tørre og uanset hvor mange tæsk han ville få ville der ikke være nogen sympati for ham. Hvis det hele så krydres med at nogle af hans håndværkerkollegaer bagefter jagter kunden personligt på nogle af de forums ligesom en pige jagter en anmelder på dette forum så tror jeg de fleste vil tage sig til hovedet.

Det virker lidt som om at massagebranchens udøvere skal tænke over at der findes ærlige og uærlige udøvende, og at hvis I kræver pli fra os kunder så start med plien selv og tag afstand fra dem der ikke udviser plien i stedet for udelukkende at jagte kunden.

Der skal to til tango, jeg er enig og at en dårlig oplevelse kan også være kundens skyld men det fortæller ret meget hvordan nogle i massagebranchen reagerer på kritik og det er ikke positivt og jeg tror kun det forekommer i denne branche. Du siger tonen er hård, sådan er det at blive anmeldt når man sælger en ydelse men så svar selv pænt igen, og det sker ikke altid og så kan I heller ikke forlange det af kunderne. Hvis i stille roligt høfligt sandfærdigt svarer på kritik så får I med det samme meget mere forståelse og sympati.

Ellers fint indlæg Trine, det bedste der er kommet fra pigerne endnu, og du et ikke en af dem jeg sigter til

Skrevet

Tvr.. du skriver nogle ret gode svar!! Kunne ikke gøre det bedre selv!!

Og hatten af Trine-Tease!! Godt du vover pelsen!!

Der skal nemlig lige præcis to til en tango.... og anmeldelser er jo kun en side af sagen. Det skal man ikke glemme. Og jeg er helt enig i din sidst linje: "At opføre sig pænt og have en smule pli gælder begge veje"

God dag fra Aben

Skrevet

Trine. Jeg synes også, at tonen kan være for hård her inde - især i kommentarerne snarere end i de oprindelige indlæg.

For at sammenligne med et helt andet område, så har jeg erfaret, at hotelanmeldelser er meget subjektive og sjældent kan bruges til noget som helst konstruktivt. Så lad os give hinanden håndelag på, at vi vil føre en sober tone og ikke rethaverisk blive ved at gentage ukonstruktiv kritik, når man har fået et svar / en forklaring.

Skrevet

Vi ved IKKE hvad der skete siden Silke ikke kunne møde op; men at begynde at skrive om "hendes latterlige taber nar af en mand", så kan man jo selv se hvilken vej vinden blæser. Den næste pige kunne jo være nervøs for at blive forhindret, hvis det er hvad der sker.

Nu forklarede jeg jo netop, som jeg skriver, at hendes telefon var lukket igennem hele den aftale vi havde - og når den var åben igen, og jeg prøvede at ringe og få en forklaring, blev telefonen prompte lukket igen. Det viser at man ingen respekt har overfor en fastlagt aftale, samt at man ikke gider forklare hvad der skete, eller overhovedet komme med nogen form for undskyldning - og den slags behandling er ikke just fremkaldende af hvad man kan 'God Markedsføring'. Endnu mere, så, har der været efterlysninger om hende igennem over 1½år hvor, ingen herinde ihvertfald, har formået at fastlægge en aftale med hende. Det peger endnu mere imod at det er en 'snyder'.

Skrevet
  • Author

Hej,

TT forsvaret dit forsvar for dårlige service til kunderne er kemi og to til at tango...

der ingen der siger I skal finde jer i hvad som helst, tværtimod siger alle her inde at respekt og pli går begge veje..

der hvor den falder for mig er når jeg høre, to til tango... ja du og kunde danser her, men du får en ret høj time løn for at danse med her, derfor ligge primær ansvaret på dig...

pigerne her falder tilbage til at kemi passer ikke, så derfor dårlige oplevelse for kunden, nej det bare ikke godt nok, i ønsker at være lovlige, anerkendte, så erkende at I skal så være bedre evt til at sortere i jeres kunder hvis kemien for en prof er afgørende for en god oplevelse hos jer...

forsvaret kemien og to til tango er bare for svag en forklaring, ja på en date, hvor begge parterne betaler, så ja det afgøre om sexen og tiden er god, men her betales den ene for at danse med...

andre service fag skal levere kvalitet uden kemien, for mig løfter kemien fra 10 til 12(ny skala) men op til de 10 skal pigen som jeg betaler, løfte...forud sat jeg selvfølgelige overholder den oral indgået aftale :D

og syens da også pigerne kan være grov og hårde i deres svar eller indlæg...

samt nej du kender nok ikke de pigerne jeg besøger, men jeg kunne jo have besøgt dig :)

prøvemanden

Skrevet

Nu forklarede jeg jo netop, som jeg skriver, at hendes telefon var lukket igennem hele den aftale vi havde - og når den var åben igen, og jeg prøvede at ringe og få en forklaring, blev telefonen prompte lukket igen. Det viser at man ingen respekt har overfor en fastlagt aftale, samt at man ikke gider forklare hvad der skete, eller overhovedet komme med nogen form for undskyldning - og den slags behandling er ikke just fremkaldende af hvad man kan 'God Markedsføring'. Endnu mere, så, har der været efterlysninger om hende igennem over 1½år hvor, ingen herinde ihvertfald, har formået at fastlægge en aftale med hende. Det peger endnu mere imod at det er en 'snyder'.

Jeg læser hvad du skriver, Runaldo, og jeg forstår at du blev skuffet til at starte med.

Hvad jeg IKKE forstår er at du begynder at skrive "taber nar af en mand" og spekulere i det. Ej heller forstår jeg at du mener at kunne konkludere hun kun er "ude på at tage røven på folk". Jeg udelukker ikke at det kan være rigtigt, men det er et spinkelt grundlag at konkludere på - og det virker som om at din skuffelse er det, som det MEST baseres på.

Og det jeg mener er, at ingen ved hvad der skete for at hun blev forhindret. Men med det stormvejr pigerne åbenbart risikerer at ryge ind i, kan det heller ikke udelukkes at hun har været bange for netop den slags stormvejr.

Om man er enig eller ej, så mangler dette board her i de sidste dage i den grad respekt for andre meninger end sin egen - og selvom det kan være underholdende, er det faktisk også ved at være ubehageligt.

Iøvrigt er jeg 100pct enig i Trine's indlæg tidligere (og Bonobo's, selvfølgelig, han roste jo mig ;) )

TVR

Skrevet

Som jeg ser det må det være svært, at sætte en kunde som er her på EG i den sorte bog.

Der er vel ikke nogen herinde, der kontakter en pige og bruger deres EG Nick??? :D Hvem finder dog på den slags?

Jeg går selvfølgelig ud fra at Nikita er klar over, hvem X er privat, da de har haft mange stunder sammen og han sikkert er en af få, der har inviteret hende med på båden og derefter til egen domicil.

At til gengæld pigerne på en klinik eller et bureau kan boykotte en kunde for, hvad han nu har gjort/ikke gjort er noget helt andet og kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre og er efter min mening helt ok.

Og som i alt andet her i verden, der skal to til at danske tango og masser af andre sjove ting. :D

Skrevet

Citat TVR:

Om man er enig eller ej, så mangler dette board her i de sidste dage i den grad respekt for andre meninger end sin egen - og selvom det kan være underholdende, er det faktisk også ved at være ubehageligt.

Jeg kan kun give dig så evig ret heri :?

Skrevet

Som jeg ser det må det være svært, at sætte en kunde som er her på EG i den sorte bog.

Der er vel ikke nogen herinde, der kontakter en pige og bruger deres EG Nick??? :D Hvem finder dog på den slags?

Jeg går selvfølgelig ud fra at Nikita er klar over, hvem X er privat, da de har haft mange stunder sammen og han sikkert er en af få, der har inviteret hende med på båden og derefter til egen domicil.

At til gengæld pigerne på en klinik eller et bureau kan boykotte en kunde for, hvad han nu har gjort/ikke gjort er noget helt andet og kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre og er efter min mening helt ok.

Og som i alt andet her i verden, der skal to til at danske tango og masser af andre sjove ting. :D

Men mon ikke pigerne alligevel ved hvem det er, der har skrevet en dårlig anmeldelse ?? De kan forhåbentlig genkende (i det mindste noget af) den, og så kan de jo slå det sammen med telefon nummeret og voila: om de har booket under deres handle eller ej er så ligegyldigt.

Og forresten: jeg booker da under mit handle, eller mit navn (rigtige, iøvrigt), eller Peter ;) - og er ret sikker på andre også gør. Eller også er jeg bare den eneste idiot :mrgreen:

TVR

Skrevet
Og forresten: jeg booker da under mit handle, eller mit navn (rigtige, iøvrigt), eller Peter ;) - og er ret sikker på andre også gør. Eller også er jeg bare den eneste idiot :mrgreen:
Nej, vi er i så fald to idioter, der på det punkt endda ligner hinanden temmelig meget: Jeg har også booked som "Peter" fra en anonym yahoo-mail, og i min tid her på EG hos to piger under mit handle – og så var der jo endelig "Valdemar" :lol: :lol:
Skrevet

Det er absolut en fordel, for os "almindelige" kunder, hvis dem der ikke (i pigens øjne) opfører sig ordentlig bliver bandlyst :!: Har et par gange besøgt en pige, efter hun har haft en idiot.... og det påvirker altså min oplevelse, selvom pigen naturligvis prøver sit bedste..... men hun er trods alt ikke en maskine, der kan lukke af for alt.

Så lav endelig Jeres sorte lister og modtag ikke alle mænd.... det er til alles bedste (pånær ham, der lige skal ødelægge det for alle)

Skrevet

Der er en kvindelig administrator fra VL og en anden aktiv pige fra VL der keder sig fordi inden gider at deltage på VL bl.a. pga. førstnævnte. Så kommer de herover for at spolere. Helt ærlig, dont feed the trolls.

Fraiser er du sikker på du har hele historikken ang. logen på plads?

der har været 1 kvindelig administrator, som har været medejer af Vl, som gik ud af det hele efter et besøg fra En mc-herre, der lynede bukserne ned og sagde du sletter, imens du klarer den her...! der skulle slettes anmeldelser af et bestemt bordels piger og de måtte aldrig omtales.

Siden gik den Administrator ud af logen, og man fandt ud af på Logen det ikke var smart at der var en kvindelig administrator, for kunne du finde pigen, kunne du true admin til tavshed, hvad mange har forsøgt/gjort. Måske derfor der ikke er navn på Administrator i dag, hverken her eller på Logen.

Der har været 7 kvindelige moderatore på logen med hvert sit spec. område, hvor vedkomne har kunne slette og tilrettevise div. bruger. og 9 mandlige moderatore.

At der har været kvindelige moderatore har været af den grund, at der skulle være en fra branchen som skulle kunne forstå pigernes mening/handlemåde, når man som pige skulle skrive i storm mod annonyme Anders And. At sammenligne vores forretninger med en Tømrer holder jo ikke, da Tømreren ved hvem der har klaget, her har pigerne kun annonyme Anders And eller det meget brugte navn Peter :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Hvor mange af jer drenge ville skrive hvis I skulle sætte jeres rigtige navn og adresse under?

Nej vel?

Vi har et kunstnernavn, men vi er til at finde.

Så Fraiser, jeg er ikke en troll, jeg er personhenførbar! og med henvisning til eroguides regler påberåber jeg mig samme ret som andre.

Iøvrigt vil jeg som Bigdick skrev i et indlæg, du skal ikke sidde og gøre min gøren og laden op, for det kommer ikke dig ved. Jeg sidder ikke og oplyser dig om hvem der er hvad, hvorhenne eller har været det, på dit eller dat forum. Hvorfor skulle jeg dog det?

Skrevet

Hmmmm, så er det vist mig der er lidt naiv.

Booker fra min private/virksomheds telefon.

Når pigen har mit nummer, er jeg ganske let at finde på nettet. Har faktisk været ude for en enkelt som søgte mit nummer på nettet og i stedet dukkede op på min firma adresse. :D:D Hun ringede og brokkede sig over at jeg ikke var hjemme. Spurgte hvor hun var henne og så gav alt mening. :D:D

Hun kom så til privat adressen og vi havde en dejlig stund sammen.

Skrevet

Et Indtryk af eksistensen af den hemmelige klub får man ellers, hvis man læser strengen her:

viewtopic.php?f=36&t=7792

Jeg er udmærket klar over, at du sandsynligvis intet havde med bemærkningen i den streng at gøre, og jeg anklager dig ikke for noget.

Men når du - som svar - spørger, om pigerne ikke må have lov at afvise folk, så tror jeg, at du har misfortolket. Det ligner ikke, at der protesteres imod, at pigerne ikke vil have besøg af visse folk. Der protesteres imod, at deres ret til at nægte folk besøg bruges til at true en bruger herinde til at tale på en anden måde. Den trussel blev endda rettet imod en bruger, der blev beskyldt for at køre hetz imod piger, selv om hans streng blev kapret af andre folk, hvilket han ikke kunne gøre noget som helst ved. Så ikke alene var det en trussel - det var en komplet malplaceret trussel. :)

I øvrigt er denne bruger nu to gange blevet forfulgt igennem andre streng af to piger (én pr. streng), så det er bestemt heller ikke ufarligt som mand af give kritik at piger herinde :)

Så fordi at vi piger får penge for at have sex med jer mænd så skal vi bare stå stille, holde vores mund og bare tage imod en skraldespand af dimensioner ?

I den snart berygtede tråd var det kun et par enkelte brugere, der gik i selvsving. Og det var bl.a. ikke Runaldo, som var ham, der lige fik en trussel i hans streng, som jeg linker til i dette indlæg.

Det hele kunne koges ned til en meningsløs jagt på mere præcision i et par udtalelser, som aldrig rigtig kom.

Det er ikke nok til at konkludere, at man slet ikke må forsvare sig selv. Men hvis man gerne vil forsvare sig selv, så bør man sikre sig, at når det hele handler om ord mod ord, så gør man sit bedste for, at folk stoler på ens ord. Der plejer som regel at være folk, der vil gøre meget ud af at påpege forkerte ting i ens indlæg, så man kan mindske risikoen for det ved at give helt korrekte oplysninger. Og det skete altså ikke helt for pigen i den berygtede streng.

Skrevet

Dracco 2000

Du er egentlig årsagen til, at jeg har fået lyst til at skrive lidt, i stedet for at læse.

Din retorik, er jo top class, alle ender er lukkede, det kan jo næsten ikke blive bedre.

Og dog.

Du husker nok fra timerne, at vi skelnede mellem format og indhold.

For menneskers forståelse, ville det klæde dig, at åbne enderne, således at en diskurs kunne blomstre.

Du er jo ikke her fordi du har en interesse i prostitution, købepiger, politik om emnet, du er her fordi, begrebet diskurs er interessant, for dig, i begrebet at vinde den.

Bendix

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.