Hop til indhold

Recommended Posts

Så havde aftalt et tidspunkt at mødes med hende, og på slaget skriver jeg at jeg er der. Jeg får så et billede retur, men det virkede mærkeligt. Jeg får intet svar om det præcise sted, eller opgang. Skriver flere gange at jeg står og venter, men der kommer stadig intet svar. Hun havde skrevet hun var noget særligt, men det særlige skulle vise sig at hun var en af dem som ikke svarede. Da jeg har stået et kvarter skriver jeg, at jeg går videre. 

Da jeg så kigger på min mobil en time senere, kan jeg se at hun, 40 minutter efter vi skulle have mødtes, skriver "kom tilbage" og "jeg sov" osv... Det burde da have været muligt at sætte en alarm, som ringer inden næste kunde, samt ... hvem pokker har så sendt det billede til mig, på det tidspunkt vi skulle have mødtes og det var på samme sms-korrespondance, som vi tidligere havde skrevet på...

Så jeg kan absolut ikke anbefale hende. Find en anden

https://annoncelight.dk/showad/328987

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48

Har også haft dialog på sms med hende - det virkede dog så useriøst, at jeg opgave. I annoncen stod der hun tog imod ved Langenæs men jeg fik en adresse i et område af Aarhus hvor jeg helst ikke færdes - og billederne hun sendte, lignede absolut ikke en pige der skulle sælge sig selv billigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede også en aftale, hvor jeg skulle møde op på Langenæs. Der kom en ung fyr og tog imod penge. Jeg skulle give ham pengene og så gå op i opgangen til hende bagefter.

Det turde jeg sgu ikke. Hun er der sikkert ikke.

Det virker til at være ren scam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ØstJyskM48 skrev, for 4 timer siden:

Har også haft dialog på sms med hende - det virkede dog så useriøst, at jeg opgave. I annoncen stod der hun tog imod ved Langenæs men jeg fik en adresse i et område af Aarhus hvor jeg helst ikke færdes - og billederne hun sendte, lignede absolut ikke en pige der skulle sælge sig selv billigt. 

2 annoncer med næsten ens tekst, helt sikkert en plat ugle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede også en aftale med hende. Hun taler utroligt lavt i telefon, som om der er andre der ikke må hører hvad hun har gang i. Jeg blev i bilen og afventede den der "ven" der jeg så en ala Somalier, tænket jeg, der er noget galt. Kunne nok sagtens vride armen om på ham, men ønsker ikke lige en konflikt midt i Århus. Så jeg fandt noget som jeg følte mig mere sikker på.

Om hun er fub eller ikke, det må en anden be eller afkræfte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...