nicolasse 18 Skrevet 14. Oktober, 2021 Så havde aftalt et tidspunkt at mødes med hende, og på slaget skriver jeg at jeg er der. Jeg får så et billede retur, men det virkede mærkeligt. Jeg får intet svar om det præcise sted, eller opgang. Skriver flere gange at jeg står og venter, men der kommer stadig intet svar. Hun havde skrevet hun var noget særligt, men det særlige skulle vise sig at hun var en af dem som ikke svarede. Da jeg har stået et kvarter skriver jeg, at jeg går videre. Da jeg så kigger på min mobil en time senere, kan jeg se at hun, 40 minutter efter vi skulle have mødtes, skriver "kom tilbage" og "jeg sov" osv... Det burde da have været muligt at sætte en alarm, som ringer inden næste kunde, samt ... hvem pokker har så sendt det billede til mig, på det tidspunkt vi skulle have mødtes og det var på samme sms-korrespondance, som vi tidligere havde skrevet på... Så jeg kan absolut ikke anbefale hende. Find en anden https://annoncelight.dk/showad/328987 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 14. Oktober, 2021 Har også haft dialog på sms med hende - det virkede dog så useriøst, at jeg opgave. I annoncen stod der hun tog imod ved Langenæs men jeg fik en adresse i et område af Aarhus hvor jeg helst ikke færdes - og billederne hun sendte, lignede absolut ikke en pige der skulle sælge sig selv billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 14. Oktober, 2021 Jeg lavede også en aftale, hvor jeg skulle møde op på Langenæs. Der kom en ung fyr og tog imod penge. Jeg skulle give ham pengene og så gå op i opgangen til hende bagefter. Det turde jeg sgu ikke. Hun er der sikkert ikke. Det virker til at være ren scam. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baronen von Feksen 27 Skrevet 14. Oktober, 2021 ØstJyskM48 skrev, for 4 timer siden: Har også haft dialog på sms med hende - det virkede dog så useriøst, at jeg opgave. I annoncen stod der hun tog imod ved Langenæs men jeg fik en adresse i et område af Aarhus hvor jeg helst ikke færdes - og billederne hun sendte, lignede absolut ikke en pige der skulle sælge sig selv billigt. 2 annoncer med næsten ens tekst, helt sikkert en plat ugle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo8900 13 Skrevet 15. Oktober, 2021 Jeg lavede også en aftale med hende. Hun taler utroligt lavt i telefon, som om der er andre der ikke må hører hvad hun har gang i. Jeg blev i bilen og afventede den der "ven" der jeg så en ala Somalier, tænket jeg, der er noget galt. Kunne nok sagtens vride armen om på ham, men ønsker ikke lige en konflikt midt i Århus. Så jeg fandt noget som jeg følte mig mere sikker på. Om hun er fub eller ikke, det må en anden be eller afkræfte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg