Hop til indhold
banan

Vanessa from London - Tantra i Århus

Recommended Posts

Musene havde frit spil i den her uge, og jeg har kigget lidt rundt efter en god tantra / b2b oplevelse.

Jeg faldt over Vanessa https://annoncelight.dk/showad/328845 , som så lovende ud, umiddelbart med ægte billeder, med ikke med megen omtale herinde.

Der blev booket 90 minutter til efter aftensmøderne, og krydset fingre.

 

Booking gik fint, og jeg fik et vejnavn i det nordvestlige århus, og påbud om at skrive når jeg var ved at være fremme.

Stedet er en nydelig lejlighed i nyere opgang, og det var ganske rigtigt den pæne pige fra billederne som lukkede op - fedt!

 

Jeg kom ind og blev vist hvor skobakke, tøjstol og bruser befandt sig, og efter et hurtig skyller kom hun ind til nøgne mig der lå på maddressen og ventede spændt.

Der blev smugkikket lidt, og hun havde et fint lag behåring for neden. Det er ikke altid jeg er til dét, men det fungerede rigtig godt på hende.

 

Massagen started meget blidt som hjalp mig komme ned i gear og lige smide de værste tanker ud af hovedet. Den blev aldrig hård, som jeg ellers er meget til men jeg fik ikke bedt om andet, og lod det være i den sensuelle ende af skalaen - det var jo ikke en sportsmassør jeg havde været på udkig efter. Senere B2B.

Jeg kan rigtig godt lide at give lidt igen så jeg spurgte under massagen om vi kunne sætte lidt tid af til at hun blev forkælet. Det kunne vi, men det kostede lidt ekstra og det var ok med mig.

Hun blev løsnet op på den ene og den anden måde, og bananen savlede efterhånden :lol: Da hun var kommet sig lidt byttede vi rundt igen og hun arbejdede sig frem mod målet. Med mig bliver det aldrig to ryk og en aflevering, som tilgengæld gør jeg jeg når at blive rigtig rigtig ekstatisk inden lyset for enden af tunnelen, og der var ingen problem med at hun skulle være ihærdig som en teenage dreng!

 

Jeg lå stille tilbage, aldeles afslappet og lod glæden strømme ind kun med et smil på læben, som når tantraen er bedst!

 

Vi tog et bad efter hinanden (kabinen er ikke så stor), jeg fik en fanta og hun fik penge, ganske velfortjænt!

 

Under hele seansen var der en rigtig god kemi, lidt smålatter, dybe blikke og smil. Det har stor betydning for mig.

Billederne er som det ses fotografbilleder, men der er ikke en der har været i gang med photoshop, what you see is what you get.

Der var en anden i lejligheden hvilket var helt fint, måske en veninde? men det er ikke en addresse jeg selv er stødt på før.

Det engelske var helt fint, og hvis du kan lidt tysk er hun vidst også med på dén til husbehov.

 

Full disclosure:
Inden jeg gik takkede hun mange gange for at jeg satsede og besøgte en hende på trods af at hun ikke var så kendt. Hun nævnte sitet her og jeg sagde selv at jeg meget gerne ville skrive en anmeldelse og sige god for hende. Jeg kan ikke fylde hendes kalender alene, så jeg kan kun ønske at andre bliver lokket til så hun er i byen næste gang jeg er i dét humør!

 

Kommer jeg igen? - Gerne!

 

-- Banan

Del dette indlæg


Link til indlæg
BeerLover skrev, for 16 minutter siden:

Wauw, det godt nok nogle pebrede priser, med tanke på at det er uden nogen former for sex...

2 timer for mindre end mange andre tager for 1 time! Det er da billigt. 

Tantra er ikkke =sex men lig med erotik og sensualitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

2 timer for mindre end mange andre tager for 1 time! Det er da billigt. 

Tantra er ikkke =sex men lig med erotik og sensualitet. 

Smag og behag.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne give Vanessa min anbefaling. 90 minutter med hende er en skøn og afslappende oplevelse. Der er efterhånden heldigvis ved at komme flere og flere dygtige, sympatiske, smukke og reelle tantra-piger som tilbyder deres massage, og Vanessa er nu en af dem. Hvad man synes er prisen værd, handler jo om ens personlige præferencer. Jeg betaler meget gerne mere for 90 minutters konstant, sensuel nydelse end kortere tids tju-hej oplevelser med støn og fuld musik. Jeg kan godt lide tantra-pigernes spilleregler. Ingen sex. Man skal som mand bare kunne tage imod nydelse, og det synes jeg efterhånden at jeg er blevet rigtig god til. Jeg tror også at tantra-konceptet faktisk tiltrækker en type piger, der er mere veluddannede, har mere mellem ørerne, og i det hele taget er behageligere at være sammen med. Prøv Vanessa. Jeg vil også gerne have at hun vender tilbage igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Netop, og derfor er din kommentar irrelevant

 

I kom begge med jeres syn på sagen. Det er vældig med lidt debat. Han kan have en pointe, men jeg er selvsagt mere enig med dig.

Skal vi ikke lade den være ved det? :)
 

Alternativet er at vi diskuterer hvad og hvordan vi skal diskutere. Og hvis det var det man vil kan det anbefales at oprette en Facebook konto :lol:

 

Og så håber jeg ikke min kommentar provokerer endnu yderligere debat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver "you can kiss me" - blev der noget kysseri? Tænker ikke det er normen ved tantra. 

Mutual touch - hvor langt vil pigerne generelt gå her? Er det bare røre, eller hvor meget "yoni" massage må man give igen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newbieoldie skrev, for 12 timer siden:

Hun skriver "you can kiss me" - blev der noget kysseri? Tænker ikke det er normen ved tantra. 

Mutual touch - hvor langt vil pigerne generelt gå her? Er det bare røre, eller hvor meget "yoni" massage må man give igen? 

Tantekys. Jeg vil sige at kys og berøring hænger sammen med tantra oplevelsen. Forvent ikke noget mere end det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kys fik jeg ikke noget af, men havde heller ikke tænkt over at det stod der. Jeg har heller ikke oplevet før ved tantra at det var en del af det.

Hvis man kan få lov at massere igen, har jeg typisk fået lov til ydre, men ikke indre, massage til klimaks hvis hun er i humør.

Det var også tilfældet med Vanessa, og det var dejligt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanessa er en dejlig pige. Kultiveret, serviceorienteret og smuk. Flotte øreringe :). Eneste forslag min side kunne være en intimbarbering. Det er nu engang noget, der i hvert fald får mig til at tænde lidt ekstra, men det er jo hendes valg. Prøv hende, så hun kommer igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...